Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Gru 2024, 02:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Kov 2011, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.07
Pranešimai:
44
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1988
Variklis:M20
Degalai:Benzinas/Dujos

Problema/klausimas:

Sveiki, situacija tokia vakar BMW važiavo gerai, kurdavosi ir viskas buvo tvarkinga, nepaisant siurblio kuris buvo miręs jau seniau... Ryte bandant užkurti mašina, ji užsikuria ir iškart gęsta.. Dujų reduktorių sušildžiau šilto vandens pagalba, bet nepakeitė situacijos.. Bandant užtemt mašiną, ji lyg užsikure, bet niekaip apsukų neinas pakelti.. ir užgęsta.. Buvo pavykę viena kart užtempus pakurt, prasukau pora kvartalų, variklis užšilo iki darbinės temperatūros, viskas lyg tvarkingai.. Galvoju "prasimušė".. Leidau dar šiektiek padirbt.. Užgesinau variklį ir vėl tas pats.. Dujų reduktorius karštas, viskas lyg tvarkoj.; Pradėjus važiuot, pasukos daugiau 1tukst. nekyla ir kuo didesnę pavarą meti, tuo mažiau trukčioja ir geriau rieda, nors greitis 20-30 neviršija.. Gal kas buvot su tokia situacija susidūrę?


StandartinėParašytas: 02 Kov 2011, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.05
Amžius:
34
Pranešimai:
175
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E34 520i touring 93
M50b20tu
Siaip turi susitvarkyt kad ant benzo gerai dirbtu, o paskui su dujom kazka bandyt, nes su benzu kai dirba variklis legviau siap
liga atrast, o su dujom sunkiau eina suprast kas jam :idea:


StandartinėParašytas: 06 Kov 2011, 13:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.07
Pranešimai:
44
Patampius, kol variklis iki darbine temp uzkaista vaziuoja, tik nakti pastovi ir nors tu ka.. Nors ir pliusine temperatura, reduktoriu su vandeniu uzsildau jokio efekto.. Galvoju gal koks temperaturinis daviklis yra idetas, kad dujas leistu tik duo tam tikros variklio tmep pakurt? Su benzo siurbliu tavrkyciaus, bet ten bakas perdarytas, neisimsi to siurbliuko normaliai..


StandartinėParašytas: 12 Kov 2011, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.05
Amžius:
34
Pranešimai:
175
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E34 520i touring 93
M50b20tu
Nu idomiai cia su tuo baku pas tave, tai bako ieskokis kito su siurbliu uz koki 80lt atrastum.
Zinau nesinori kist litu i masina, bet nori vaziuot ir turi pirkt tvarkyt keist :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery