Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] 524td kuro siurblio modifikacija https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=95797 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Bagaris [ 04 Vas 2011, 19:23 ] |
Pranešimo tema: | [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
Va youtubej radau vaizdely kur i bmw524td buvo ikistas merso kuro siurblys nuo 3.0dyzelio Na merso siurblys turi šešis plundzerius ir jis ilgiau tarnauja uz bmw siurblius,sita dalyka galima padaryti ir tds motorui. Variklis:2.4 Degalai:dyzelis Tai ka manot ar verta daryti tokias modifikacijas |
Autorius: | Eimazz555 [ 05 Vas 2011, 11:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
O kam vargt perdarinejant pati siurbli, skyvai, tvirtinimai ir t.t.? Pagal klipa net girdisi to siurblio "mersiskas" garsas. Taigi E28-tame yra 2.4td bet su mechaniniu siurbliu, kuris tinka i turbininius motorus, elementarus tvirtas ir daug patikimesnis uz el. siurbli. tik idejai, pajungei, degimo kampa nustatei ir vaziuoji nesukdamas kiausiniu. |
Autorius: | Supergreitis [ 05 Vas 2011, 12:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
Eimazz555 rašė: O kam vargt perdarinejant pati siurbli, skyvai, tvirtinimai ir t.t.? Pagal klipa net girdisi to siurblio "mersiskas" garsas. Taigi E28-tame yra 2.4td bet su mechaniniu siurbliu, kuris tinka i turbininius motorus, elementarus tvirtas ir daug patikimesnis uz el. siurbli. tik idejai, pajungei, degimo kampa nustatei ir vaziuoji nesukdamas kiausiniu. praleidai kad dar kura atsukt reikia! |
Autorius: | Bagaris [ 06 Vas 2011, 17:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
Na šesši plundzeriai ilgiau tarnaus negu vienas plundzeris |
Autorius: | Darkness [ 07 Vas 2011, 12:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
Ilgai laikys ir sitas,jeigu tik pilsi kura normalu,o ne rusiska koki. |
Autorius: | arce [ 07 Vas 2011, 20:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
tai kad ten nelabai merso,3.0 5 cilindrai,nebent nuo kokio 2012 metu |
Autorius: | mantiz [ 07 Vas 2011, 20:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
arce rašė: tai kad ten nelabai merso,3.0 5 cilindrai,nebent nuo kokio 2012 metu kazka labai maisai,merso 3.0 variklis turi 6 cilindrus. |
Autorius: | arce [ 07 Vas 2011, 20:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
tai ir sakau,gal 2012 metu,ar su benzu sumaisei |
Autorius: | mantiz [ 07 Vas 2011, 20:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
arce rašė: tai ir sakau,gal 2012 metu,ar su benzu sumaisei http://autoline-eu.lt/sf/atsargins-daly ... 19400.html uzmesk aki i autogida ar dar kur. |
Autorius: | arce [ 07 Vas 2011, 21:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
nesigincysiu,vazinejau autobusiuku 210,2980 kub 91 m,lengvose ta pati maciau,grandine.cia tikrai nuo trilitrio?panasiau sunkvezimio,kur c1 kategorijos uztenka |
Autorius: | Bagaris [ 07 Vas 2011, 21:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
Senesniu mersu 2.5 litro varikliai yra penkiu cilindru variklis, o 3.0litru merso motoras turi 6cilindrus taigi reiskiasi kad turi šešis plundzerius bmw kuro siurblys yra vieno plundzerio todel ir tetarnauja iki 300000km paskui nugaista, kura galit pilti koki norit nieko nepades ta zinau, nes pats pastoviai su zimetu kuru vaziuoju ir jokio skirtumo dauk kas is jusu nesutiks su mano nuomone, bet tai tiesa apie kura, svarbu svarus kuro filtrai ir ilgai laiko viskas |
Autorius: | Eimazz555 [ 07 Vas 2011, 23:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
Netik kuro filtras yra svarbu, bet ir kokia saliara pili, vat pvz baltarusiska yra sausoka, del to ir kencia plundzeris. O as manau kad geriau yra nusipirkt normlu mechanini siurbli nuo bmw, isidet nauja plundzeri ir toliau mint, nes vistiek tu jo resurso nesuvazinesi. |
Autorius: | Supergreitis [ 08 Vas 2011, 00:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
nu nereikia cia pasaku kad 300 000km laiko Bmw siurbliai- mates nevienas su 500-600 000km rida nekeistais ir neremontuotais siurbliais! pas Bmw 11mm plundzeris, o pas situs senus Mb plundzeriai 5mm. nera super gerai kad ju ten 6vnt, kad jie visi dirbtu juos stumdo siurblyje esanti "paskirstymo" velenukas(kuris irgi dyla), pats siurblys tikrai geras, bet labai sudetingas, sudetingas ir jo reguliavimas(pirma toki siurbli teko reguliuoti visa diena). tokiam siurbliui tinkamai pastatyti degimo(kuro ipurskimo) kampa be 200-300lt tikrai nieks nepastatys ir t.t. P.S. nekalbu jau kad sitas siurblys neturi el. variklio gesinimo voztuvo! |
Autorius: | mantiz [ 08 Vas 2011, 11:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
arce rašė: nesigincysiu,vazinejau autobusiuku 210,2980 kub 91 m,lengvose ta pati maciau,grandine.cia tikrai nuo trilitrio?panasiau sunkvezimio,kur c1 kategorijos uztenka http://www.skelbiu.lt/skelbimai/parduod ... 91720.html |
Autorius: | arce [ 08 Vas 2011, 21:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 524td kuro siurblio modifikacija |
senesniu mersu,86-93 2.5 varikliu nebuvo,2.4 4 cilindrai,grandine.pasitikslinau,2874 5 cilinrai,grandine.o tu supratai ka tam skelbime parduoda? |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |