Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Varikliu pasirinkimas M20 ar M30 https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=9245 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | ONYX [ 17 Bal 2006, 21:12 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Varikliu pasirinkimas M20 ar M30 |
Sveiki, Jieskau E34(galbut ir E32), bet negaliu apsispresti del variklio. Kazkaip norisi M30B30/B35 bet sunku rasti, o laikas spaudzia gal verta paziureti ir M20B25 ? Pasidalinkit ispudziais/bedom. P.S Duju nedesiu ![]() |
Autorius: | G1ntas [ 17 Bal 2006, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Cia jau nuo pinigu kiekio priklauso ir aisku nuo nuvaziuojamu atstumu... Daug vazineji imi 2.5, nori smagiai vazinet ir turi daug pinigu benzui tada ieskai 3,5... ![]() Kai rinkausi sau penktuka taip pat lauziau galva imt 2,5 ar 3,5 ir sudeliojes visus + ir - apsistojau ties pastoruoju. Ir tikrai nesigailiu, bent jau motoras ne kart nepavede, o mate tikrai daug... Tad manau, kad labai nelauzyk galvos, o rinkis ta BMW kurio tech. stovis bus geresnis. Jei pries tai buve seimininkai savo bolida tinkamai priziurejo (nesvarbu koks variklis) vaziuosi ir vargo nejausi... Beje cia tik mano nuomone... |
Autorius: | Sauberis [ 17 Bal 2006, 22:42 ] |
Pranešimo tema: | |
siaip sis variklis (kaip pas Turbo) vienas geriausiu anu laiku variklis aplamai. Tiek dinamika, tiek patikimumu. Taip - svarbiausia tech stovis, nes is savo patirties kalbant - paemiau daug zadancia masina, o dabar aiskeja kad jos nepriziurejo taip kaip reikia (savininkas paskutiniu metu nebuvo linkes i ja investuoti) ir masina tenka tvarkyti. Siaip kaip pastebejau BMW solidziai padarytas - galeciau laisvai eksploatuot ir netaisant, bet paciam nesikelia ranka skriaust saviski bumeri. Atstatymu procesas gana nepigus ![]() Jei gali piltis benza - is tavo paminetu varikliu - tik 3,5 ![]() |
Autorius: | robertas [ 18 Bal 2006, 11:50 ] |
Pranešimo tema: | |
manau M30 geriau ir patvariau |
Autorius: | ONYX [ 18 Bal 2006, 12:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: M20 ar M30 ? |
O kaip vistik del kuro sanaudu ? Benzina pilt galiu bet aisku proto ribose. Siaip vaziuoju nedaug (+/- 1200km / men), mieste ir 5-10km atstumais. Vistik ar labai skiriasi kuro suvartojimas tarp 2.5/3.0/3.5 ? |
Autorius: | Xelibrity [ 18 Bal 2006, 13:04 ] |
Pranešimo tema: | |
gera svetaine http://www.autos.lt daug info rasi apie bmw |
Autorius: | Andrej_e39_535iA [ 19 Bal 2006, 22:10 ] |
Pranešimo tema: | |
m30 geresnis ten visu pirma grandine m30 geriau jeskot su "eml" buna kai yra greicio palaikymo sistema - kruizas ir butent su m30b35 - nera troselio tarp akseleratoriaus ir sklendes ant pedalo yra rezistorius - taip kaip ir dabartiniose bmw 3.0 arba 2,5 varikliose ne tokia sistema nors ir buna kruizas kuro sanaudos 2.0 ir 2,5 panasios kaip ir 3.0-3,5 bet skirtumas tarp variantu ~3,5 ltr/100 |
Autorius: | sickdog [ 20 Bal 2006, 08:18 ] |
Pranešimo tema: | |
jei nori kad "VALINTU" tai tada m30,nes m20 nei b20 nei b25 nivalit ![]() |
Autorius: | ONYX [ 20 Bal 2006, 19:09 ] |
Pranešimo tema: | |
nu apciupinejau ir M20B20 ir M20B25 ir M30B30 (pastarasis buvo E32) aisku B20 isbraukta ![]() ![]() P.S jeigu turite tip'su i ka ziuret variklyje perkant, butu didelis ačiū |
Autorius: | sickdog [ 21 Bal 2006, 08:12 ] |
Pranešimo tema: | |
siaip tai i tuos senukus be jokio vargo visiskai protingai isideda paprasta duju iranga,nes imho i toki benza pilt nlb apsimoka. |
Autorius: | sickdog [ 21 Bal 2006, 14:37 ] |
Pranešimo tema: | |
ups,sory nepastebejau ![]() ![]() |
Autorius: | Vysta [ 21 Bal 2006, 15:03 ] |
Pranešimo tema: | |
ONYX rašė: nu apciupinejau ir M20B20 ir M20B25 ir M30B30 (pastarasis buvo E32)
aisku B20 isbraukta ![]() ![]() P.S jeigu turite tip'su i ka ziuret variklyje perkant, butu didelis ačiū E32 m30b35 visais atzvilgiais geriau nei b30. turejau ir 730 ir 735 ir 750. m30 benzo 15-16 mieste uzteks per akis. m30: grandines neuzmusamos, pirmiausia tikrint galva (nepatingeti nuimti dangtelio, bent vizualiai patikrinti velenelio, karomyslu ir kt. detaliu bukle, svarbu kad nebutu pasaliniu garsu), po to - tikrink kompresija (12 ir daugiau), ausinimo sistema (karstas variklis turi be problemu min 10-15 min dirbti stovint masinai, temperaturos rodykle neturi sokineti, "slangos" neturi buti akmenines, trukusios), jautri vieta - karterio tarpine, pakeitimas brangus. termomova daznai genda. aisku, vizualiai apziurek, isorinis vaizdas irgi daug pasako. |
Autorius: | runcikas [ 21 Bal 2006, 15:09 ] |
Pranešimo tema: | |
na kad ir su v8 3l gali mieste taupiai, ir i 14 itilpt ![]() bet gi kai tokis zveriukas po kapotu "guli" tai tikrai norisi i paspaust:) bet siap ramiai, pasizvalgant, tai jis palyginus labai mazai na pas mane automatas, tai nezinau kaip su manualu, turetu dar maziau but ![]() |
Autorius: | Paulius coupe [ 21 Bal 2006, 19:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Xelibrity rašė: gera svetaine http://www.autos.lt
daug info rasi apie bmw Ale nemažai nesamonių čia apie bmw prirašyta |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |