Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Rgs 2024, 19:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Kov 2008, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
41
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1988
Variklis:M20B25
Degalai:Benzinas

Problema/klausimas: Sveiki, susirinkau varikli, kuriasi kaip bitute, bet savaime aisku be antifrizo toli nenuvaziuosi, taciau uzpylus sistema radiatorius pilnas, o ausin. sist. slangai tusti... kaip isvaryti ora is sistemos kad neperkaitinti galvutes?

_________________
Freude am Fahren


StandartinėParašytas: 02 Kov 2008, 10:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
46
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
pasistatai truputį į įkalnę (kad priekis būtų aukščiau). orinti geriausia per termostatą. tam reikalui ant jo viršaus yra orinimo varžtelis http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 detalė Nr10. darbas ilgas ir kruopštus. užkuri, duodi cirkuliacijos, kad kažkiek susikeltų spaudimas ir orini. kai per ten jau neina, tai dar paorini per radiatoriuje esantį varžtelį ir vualia

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 02 Kov 2008, 11:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
37
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Vakar su sita nesamone gal 2valanadas mucinausi, irgi surinkau varikli, buvo tas pats ipilu antifrizo slangos niekaip neprisipildo, poto seip ne taip prisipilde, bet vistiek buvo oro sistemoje, nes yra dujos ir reduktorius grynai ledu apsinesdavo, o tai reiskia kad nera normaliai nuorinta atsukus nuorinimo varzta nesveikai vare antifrizo garai vos ne metro aukscio..., tada uzvaziavau ant poros plytgaliu, kad priekis bent truputi auksciau butu, atsukau ta varzta kur ant termostato ir daviau apsuku iki kokiu 3000 tada uzsugdavau ir po kokiu 4 kart tokios proceduros pradejo per ten purkst antifrizas, tada po truputi dapildamas antifrizo maigiau slangas kad oras galutinai iseitu ir lyg ir nusiorino, beda ta kad mano auto stovejus apie puse metu nekurta ir kazkodel neveikia salono peciukas neveikia nei viena padetim, tai nezinai ar pucia karsta ora ar ne..

Kad nekurt naujos temos tai paklausiu:
Gal zinot kuris saugiklis ar rele reguliuoja ta salono peciuka? Ir dar beda iki siurbliuko bake nedaeina itampa... Todel neveikia ant bendzo... Kuri rele ar saugiklis ji reguliuoja...? Buvau siurbliuka tiesiogiai pajunges nuo akumo tai kuo pujkiausiai kuresi ir dirbo ant bendzo.. Variklis M20B25 1990m

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 02 Kov 2008, 14:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
41
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
dekui kolegos, na del ikalnes tai problemu nebus, nes isvaziavimas is garazo kokiu 45 laipsn. kampu :D ... kazka esu girdejes, kad nuorinant reik ikalnej statyti ir dar atlaisvinti visu "slangu" uzverzimo ziedus.. aceit po truputi pro sujungimus isleidi oras... bet gal istikruju nera ko listi prie sujungimu jeigu pro nuorinimo varzta (detale nr 10) labai tvarkingai nusiorina?

_________________
Freude am Fahren


StandartinėParašytas: 02 Kov 2008, 22:13 
  
 
 
Nereikia nė įkalnės. Du kartus teko keisti. Tiesiog užsikuriu ir apvažiuoju ratą, kitą, kol matau kad tepalo rodyklė artėja prie padalos, kada atsidaro termostatas ir pradeda antifrizas cirkuliuoti didžiuoju ratu ( radiatorius-variklis). Tada sustojęs truputis atsuki jau nurodytą 10 nuorinimo varžtelį, palauki kol išsispjaudo oras, užsuki varžtelį ir pirmyn.


StandartinėParašytas: 02 Kov 2008, 22:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
41
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
na pagal tavo nupasakojima viskas labai grazu, tikiu kad tau taip ir pavyko, bet as bijau rizikuoti neperkaitinti galvutes... M20 galvos silpnos, truputi kiek ir "laba diena". be to automobilis ne pirmos jaunystes, tai...

_________________
Freude am Fahren


StandartinėParašytas: 03 Kov 2008, 10:57 
  
 
 
Ne taip greit tą fgalvutę perkaitinsi. Jei neapsirinku - tepalo rodyklė pakyla iki antro brūkšnelio ant daviklio ir tada atsidaro didysis aušinimo žiedas. taip kad drąsiai gali daryti - pavyks. O gal žinai, kaip pačiam galima perkrauti kompo rodmenis pakeitus varikliui tepalą. Ieškojau forume - niekur neradau. Girdėjau kad reikia vieną iš kompiuterinės diagnostikos kontaktų ( lyg tai 7, bet abejoju) užtrumpinti su „+“. Kaip iš tikrųjų - neaišku.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2008, 11:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
46
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
Alikas rašė:
Ne taip greit tą fgalvutę perkaitinsi. Jei neapsirinku - tepalo rodyklė pakyla iki antro brūkšnelio ant daviklio ir tada atsidaro didysis aušinimo žiedas. taip kad drąsiai gali daryti - pavyks. O gal žinai, kaip pačiam galima perkrauti kompo rodmenis pakeitus varikliui tepalą. Ieškojau forume - niekur neradau. Girdėjau kad reikia vieną iš kompiuterinės diagnostikos kontaktų ( lyg tai 7, bet abejoju) užtrumpinti su „+“. Kaip iš tikrųjų - neaišku.


ne su +, o su - ir įjungus degimą palaikyt 7-13 sek. kai kuriais atvejais tenka ir auto užkurt, bet principas tas pats

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 03 Kov 2008, 11:15 
  
 
 
O kurį tiksliai kontaktą reikia užtrumpinti?


StandartinėParašytas: 03 Kov 2008, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
46
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
7

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 03 Kov 2008, 14:51 
  
 
 
Dėkui, lieku skoloj. Atvažiuosi į Žemaitiją - įpilsiu „ŽEMAITIŠKO BRENDŽIO“.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2008, 15:35 
  
 
 
http://www.golgofa.ru/index.php?id_page ... article=16

gal ta nuoroda pravers nuorinant sistemą. Aprašyti net du praktiniai būdai.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2008, 17:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
37
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Na kai oro sistemoje buna labai daug, tai temperatura kyla ant akiu... Siaip geriausia antifriza pilti labai po truputi tada oro praktiskai nelieka sistemoje... Aisku pilimas uztrunka ne trumpai, taciau topo tereikia truputi pamaigyt slangas ir pimyn..

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 05 Kov 2008, 00:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
41
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
deja ausinimo skysti supyliau iskart surinkes varikli. kiek tilpo tiek, na ir zinoma radiatorius pilnas, taciau slangai tusti... gal kiek ir kvailoka, bet kaip sakoma: jaunas durnas - pasitaisysiu :D ... nuosirdus dekui uz nuoroda ir patarimus...

_________________
Freude am Fahren


StandartinėParašytas: 10 Kov 2008, 22:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
41
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
zodziu situacija tokia: sushilo motoras iki ausinimo sistemos daviklio rodykle pakilo ties 12val. t.y. panasiai per viduri tarp melynos ir raudonos padalu. atsukau varzta NR.10 kazkas labai silpnai lyg ir orinosi, bet sakyciau iseidinejo oras ir antifrizas 50/50. uzsukau ta varzta, atsukau radiatoriaus varzta nuorinimui, ten procesas patiko labiau, bet vistik, rezultatas toks: pro langu ir koju sildymui skirtas angas pucia karsta ora,o pro tas angas kur tiesiai paneleje imontuota i salona ora pusti - saltas. ir prieki i dangu uzrietes buvau ir prasivaziavau, bet rezultatas toks pats :cry: Vyrai, kame cia kampas? patarkit [-o< gal dar liko oro sistemoje?
p.s.: zaidziausi tikrai ne 5 minutes

_________________
Freude am Fahren


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery