Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Bir 2025, 14:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Vas 2010, 18:00 
  
 
 
Sveiki, atsitiko problema, truko grandine ir nezinau ar apsimoka remontuot si varikli (2.5 plyta) ar keist i nauja. Servisistai sake kad remontuot neapsimoka, keiciam motora. Kokia jusu nuomone? Ir jei tarkim keisciau varikli ar butu realu sukist 3.0d varikli?


StandartinėParašytas: 19 Vas 2010, 18:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
o tai isarde varikli- rado kas sugadinta nuo tos grandines? kitu pakeitus jokiu garantiju kad po menesio ir jam nenutruks grandine... m57 t.y. 3l D isidetu, bet tas kainuos niekingus +- 7000-9000lt kol pilnai pasileisi ta masina

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 19 Vas 2010, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.19
Amžius:
47
Pranešimai:
465
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E46 BMW 320d
bet naujas variklis dar brangiau

_________________
BMW 520 E34 (BUVO)
BMW 535 E34 (BUVO)
BMW 318IS E36 COUPE (BUVO)
Alpina B10 3.5 E34 (BUVO)
BMW 740 E38 (BUVO)
BMW 530D E39 (BUVO)
BMW 320d (YRA)


StandartinėParašytas: 19 Vas 2010, 19:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.02
Amžius:
35
Pranešimai:
104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530 D touring 2003
E34 525 TDS 1993 ex
Skype:
mindaugas7270
Nikas:
Minde
Na del dejimo kita varikli, tai nelabai patarciau, kaip cia sake tai tikrai kainuotu apie 7-9K nes variklis nebeda, beda elektros sistema, as isidejau ta pati, ir tai uz nedidelius elektros pataisymus teko pakloti 300Lt tad jei pas tave visos kitos dalys ir agregatai norma, megink keisti bloka su galva, manyciau alternativiausia iseitis, ir tikrai butu pigiausia.


StandartinėParašytas: 19 Vas 2010, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
tai tam blokui manau juk nieko nebus, beda su voztuvais ir stumokliais gali buti, bet ta pakeitus, pakeitus ziedus perziureti visa kita ir manau turesi tikrai gera varikli

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 19 Vas 2010, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.02
Amžius:
35
Pranešimai:
104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530 D touring 2003
E34 525 TDS 1993 ex
Skype:
mindaugas7270
Nikas:
Minde
As ir kazka masciau, tai man taip pasake servise jog kapitalinis to senuko kainuotu apie 5K, tai galvojau kaip ir servisas peizeja, po to paklausiau dar pas keleta pazistamu, tai jie patvirtino, kaina gal tik kazkur 4K buvo, ir visi kategoriskai liepe keisti visa varikli, nes ju kaip prisikta ir mazesnis galvos skausmas. Tai Kaune radau uz 2K su pakeitimu, bet pilnas komplektas, siurblys, forsunkes, starteris, karocia nieko nuo mano senuko nedejo ant to, tai dabar dar turiu puikia turbina, siurbli, forsunkes, starteri, tik nezinau kas variklio viduj per situacija, nes likusi tik vienam cilindre kompresija, tai dar neisardziau. Na buvau rades kaip sakiau, jog keisti tik bloka su galva, tai radau pas viena toki gera zmogu Kaune, sake per kelias dienas padarytu ir kainuotu 1K cia jau su viskuo, tad spresti tau.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 12:32 
  
 
 
ko gero manau reiks tvarkyt varikli, bent busiu uztikrintas del jo..


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 18:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
madskill rašė:
ko gero manau reiks tvarkyt varikli, bent busiu uztikrintas del jo..


tikrai tvarkyk- jei masina sau- nepralosi. jei ka kreipkis padesiu situo reikalu.

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 20 Vas 2010, 19:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.03
Amžius:
45
Pranešimai:
49
Miestas:
Silale
Automobiliai:
ex E30 320 coupe 89
ex E36 320 coupe 92
ex E36 325 coupe 93
ex E36 325 tds 97
E34 tds 94
Man buvo prasokus grandine tds E36,tai sudauze viena stumokli,bei galva nukentejo neblogai


StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
39
Pranešimai:
151
Automobiliai:
E34 525TDS 95' Touring a/t
Vimota Chipped
Tik jau nejuokinkit kad 3.0d ideti i 2,5TDS kainuotu 9K!!!! :) uz tiek pavargusi E39 su odiniu salonu galima nupirkti su 3.0D ir dar veikiancia kondyske bus!!!

Maximumas 3000K. cia jau su visu varikliu. Tik aisku reikia paieskoti, paziureti, pasiderinti del kainu... Jei nuvarysi i servisa ir sakysi kad noriu kad man idetumet ateisiu po savaites - tai tada jo, ne tik 9K sumokesi bet dar ir bonka meistrui nunesti galesi :)

All in All - E34 nevertas tokiu bajeriu, nebent meistras pats esi, arba turi gera draugeli, kuris neturi ka veikti, nusimano apie variklius ir elektras, ir gali tau padeti.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
37
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
BMW_525TDS rašė:
Tik jau nejuokinkit kad 3.0d ideti i 2,5TDS kainuotu 9K!!!! :) uz tiek pavargusi E39 su odiniu salonu galima nupirkti su 3.0D ir dar veikiancia kondyske bus!!!

Maximumas 3000K. cia jau su visu varikliu. Tik aisku reikia paieskoti, paziureti, pasiderinti del kainu... Jei nuvarysi i servisa ir sakysi kad noriu kad man idetumet ateisiu po savaites - tai tada jo, ne tik 9K sumokesi bet dar ir bonka meistrui nunesti galesi :)

All in All - E34 nevertas tokiu bajeriu, nebent meistras pats esi, arba turi gera draugeli, kuris neturi ka veikti, nusimano apie variklius ir elektras, ir gali tau padeti.


Šiandien kaip tik domėjausi kiek kainuotų variklis m57d29, tai variklis būtų maždaug pilnas komplektas ~3,5- 4,0klt. Čia jau išeina tiek 135kw , tiek 142kw, kokį pasiseks surasti.Dar reikia iš brangesniųjų dalių smagračio, sankabos ir mechaninės pavarų dėžės. Aušinimo sistema turėtų tikti ir nuo TDS modelio likusi. Tada lieka nemažai elektroninių niuansų sujungimo, kaip pajungti standartinį skydelį ir pilną OBC. Bet čia manau bent jau iš dalies funkcionuos šie dalykai.
Beabejo , tada reikia keisti priekinius stabdžius ( arba visus keturis ). Nes užčipavus 3,0d galios skirtumas toks didelis nuo tds, kad standrartinius stabdžius greit sukepinsi.
Grįžtant prie klausimo, su 3 klt tikrai neprasisuksi. :!:

_________________
V8


StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.26
Amžius:
34
Pranešimai:
333
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E34 525 TDS Touring 94
ex E39 525 TDS Touring 98
ex E39 525d Touring 02
F10 525d 10
Skype:
justinkelis
Manau, čipuoti ir nereiktų to 3.0d, nes smarvės ir taip per akis. O TDS stabdžių diskai didesni lyg ir už E39 3.0d.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery