Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 11 Bir 2025, 01:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Sau 2010, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.10.05
Amžius:
47
Pranešimai:
98
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Ford Focus Turnier I, 2001, 1,8 TDI
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1993
Variklis: 525 tds, M51
Degalai: D

Problema/klausimas: Paskutinėmis dienomis pastebėjau tokį naują minusą. Jei variklis šaltas ir galiniai ratai stovi ant leduko įkalnėje arba storesniame sniego sluoksnyje, tai paspaudus akseleratorių net apsukos nekyla. T.y. spausk kiek nori, bet nei ratai prasisuka buksuodami, nei apsukų rodyklė nejuda. Šiltu varikliu ir saulutes ant sniego papaišau ir šiaip viskas tvarkoje. Tiesa, pas mane automatas. Taigi, klausimas - čia gal kokio automatinio "padsoso" problema ar kažkas kito (dėžė, siurblys)? Tikiuosi, labai nenuliūdinsit spėjimais? :mrgreen:


StandartinėParašytas: 31 Sau 2010, 01:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
Gal sukibimo kontrole yra pas tave

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 31 Sau 2010, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.10.05
Amžius:
47
Pranešimai:
98
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Ford Focus Turnier I, 2001, 1,8 TDI
Na, kad nebuvo paskutiniu metu :) Man irgi buvo kilus tokia mintis, bet iš panašių dalykų yra tik ABS'as. Reiks, turbūt, užsirašyti pas Audrių :mrgreen:


StandartinėParašytas: 31 Sau 2010, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
38
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
ta prasme ASC mygtuko netoli pelenines nera?


StandartinėParašytas: 31 Sau 2010, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.10.05
Amžius:
47
Pranešimai:
98
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Ford Focus Turnier I, 2001, 1,8 TDI
Nei arti, nei toli nuo peleninės nėra. Kas įdomiausia, kad pašilus varikliui puikiausiai kasasi, o šaltu varikliu atbulas įvažiuoji sprindžio storio sniegą ir spausk kiek nori - nulis emocijų, mašina stovi vietoj ir apsukos nekyla. Kažkokie x failai :roll:


StandartinėParašytas: 31 Sau 2010, 23:29 
  
 
 
turbut siurblys ar kompas grybauja kuro nepaduoda i motora


StandartinėParašytas: 01 Vas 2010, 09:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.10.05
Amžius:
47
Pranešimai:
98
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Ford Focus Turnier I, 2001, 1,8 TDI
Bet permetus i padeti P arba N apsukas renka kaip uz tevyne :roll:


StandartinėParašytas: 01 Vas 2010, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.22
Pranešimai:
190
Automobiliai:
E46 320 M47 2001
Tai gal kai saltas variklis tai saltas ir tepalas pavaru deze, todel jis labai tirstas buna ir pavaros labai bukos. Pas mane taip pat automatas kai saltas tai irgi vaziuojant laaabai bukas, o uzsiles tai eina kaip priklauso. :roll:


StandartinėParašytas: 01 Vas 2010, 15:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Matyt taip ir yra padaryta kad ant salto variklio nera ko draskyt jo ir dezes.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 22:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
39
Pranešimai:
151
Automobiliai:
E34 525TDS 95' Touring a/t
Vimota Chipped
Kogerol sankaba buksuoja... Arba automate tepalo nebera.

Neturi taip buti. Kad siurblio beda - iskarto gali pamirsti tokia nesamone - nepaduotu kuro = uzgeses motoras.


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.22
Pranešimai:
190
Automobiliai:
E46 320 M47 2001
BMW_525TDS rašė:
Kogerol sankaba buksuoja... Arba automate tepalo nebera.

Neturi taip buti. Kad siurblio beda - iskarto gali pamirsti tokia nesamone - nepaduotu kuro = uzgeses motoras.

Nemanau :wink:


StandartinėParašytas: 02 Vas 2010, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.13
Pranešimai:
74
Miestas:
VLN
Automobiliai:
ex GAZ-24 "Volga" :P

ex E34 524TD M21d24 89'
zvierius rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1993
Variklis: 525 tds, M51
Degalai: D

Problema/klausimas: Paskutinėmis dienomis pastebėjau tokį naują minusą. Jei variklis šaltas ir galiniai ratai stovi ant leduko įkalnėje arba storesniame sniego sluoksnyje, tai paspaudus akseleratorių net apsukos nekyla. T.y. spausk kiek nori, bet nei ratai prasisuka buksuodami, nei apsukų rodyklė nejuda. Šiltu varikliu ir saulutes ant sniego papaišau ir šiaip viskas tvarkoje. Tiesa, pas mane automatas. Taigi, klausimas - čia gal kokio automatinio "padsoso" problema ar kažkas kito (dėžė, siurblys)? Tikiuosi, labai nenuliūdinsit spėjimais? :mrgreen:


potenciometra ant pedalo pasitikrink, gali jis but nuejes


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 09:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.22
Pranešimai:
190
Automobiliai:
E46 320 M47 2001
Su siltu tai sake kad viskas gerai, tai irgi atkrenta


StandartinėParašytas: 03 Vas 2010, 09:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
44
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
Del tepalo uzsalimo,sustingimo-nesamone kokiu reta isgirsti.Automatui pakanka padirbti uzvedus 5 sekundes,kad galima butu vaziuoti,per ta laika susidaro reikiamas spaudimas.Siurblys taipogi atkrenta.Liko deze(tapala pasikeist ir filtra) ir valdymo blokas automato.O geriausiai pasidaryti diagnostika.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 19:25 
  
 
 
joa kazkas su potentiometru gali buti tik kur jy rasti gal galit kas pasakyti nes man taj reikia ISVIEN MINYTI GAZA KAD VAZIUOTU gal siurblys negauna signalo bybis ten zino?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery