Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 01:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 15:35 
  
 
 
Gal kas žinot kodėl vairo stiprintuvo skystis bėga kažkur mašinos gale? Ir kas gali būti, kad kai susuki vairą iki galo pradeda kažkas cypti?

Iš anksto dėkingas


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
as kaip diletantas pagalvojau: o negali taip buti, kad vairo stiprintuvas ir hidrauline pakaba - sistemos, naudojancios ta pati skysti? del to galineje pakaboje, jei leidzia pvz. amortizatoriai, gali begti vairo stiprintuvo skystis...o cypia del to, kad pilnai apkrovus praslysta dirzelis...o praslysti jis gali del to, kad neuztenka galios prasukti siurblio skyva...gal skyscio truksta ir nesukuriamas reikiamas slegis?

tu kaip orakulas viska turetum pats zinoti :D

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2007, 15:52 
  
 
 
Pasirodo ir orakulai ne viską žino.

Man šiaip sakė, kad cypia dėl to, kad pareina guolis. Bet tavo mintis irgi verta dėmesio.

Dėkui


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2007, 09:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
44
Pranešimai:
49
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E34
Orakulas rašė:
Gal kas žinot kodėl vairo stiprintuvo skystis bėga kažkur mašinos gale? Ir kas gali būti, kad kai susuki vairą iki galo pradeda kažkas cypti?

Iš anksto dėkingas

Siaip tai dazniausiai visoms senesnems masinoms suskus vaira iki galo atsiranda kaip tu sakai cypimas, kolega jau minejo ir priezasti, kad gavus apkrovima ir atsiranda pasalinis garsas. O kas del guoliu - labai abejociau, tada as guolius turejau keisti pries pora metuku :lol:

_________________
Mašina žvėris - vairuotojas..........


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2007, 09:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Orakule, pas tave hidrauliniai amortizatoriai. Pro ten ir leidzia stiprintuvo skysti.. Gali dar leisti per reguliatorius. Kaina amortiku nesveika - nenori pigiai M5 parduot? :)


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2007, 11:50 
  
 
 
BMW.SauberF1Team rašė:
Orakule, pas tave hidrauliniai amortizatoriai. Pro ten ir leidzia stiprintuvo skysti.. Gali dar leisti per reguliatorius. Kaina amortiku nesveika - nenori pigiai M5 parduot? :)


Dėkui, bet man per daug mano auto patinka, kad ją parduot. 8)


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2007, 12:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Pritariu anksčiau kalbėjusiems, kad tai gali būti galinės pakabos "hidraulinės" problemos. Tik iki šiol maniau, kad tokia hidraulika buvo dedama vien tik į touringus :roll:
Taigi, pačiam teks išsiaiškinti, kas būtent sugedo - amortizatoriai ar slėgio reguliatorius. Kadangi sakai, kad leidžia "kažkur gale", tai spėju, kad bus būtent reguliatorius, kuris paprastai būna galinės ašies viduryje (netoli reduktoriaus).
O dėl detalių brangumo, tai primygtinai rekomenduoju šrotinę produkciją, kur netgi pagal skelbimus galima rasti amortikų už 100-150Lt (vietoje "nulinių" po 2000Lt/vnt. #-o ), o ir slėgio reguliatorius prieš 1-2 mėnesius pas Algą (tokį fainą forumietį :wink: ) buvo pardavinėjamas už 70Lt.

P.S. Pats į savąjį touringą vietoje prakiurusio amortiko įsistačiau šrotinį amortiką, tai jis atrodo ir dabar žymiai geriau negu kitos pusės vis dar nepakeistas amortikas.

P.P.S. Ir kai keisi prakiurusį "mazgą", nepamiršk iš anksto pasirūpinti stiprintuvo skysčiu, kurio nemažai išbėgs, kai atjunginėsi slėgines žarneles :wink:


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2007, 19:59 
  
 
 
Bimberiux rašė:
Pritariu anksčiau kalbėjusiems, kad tai gali būti galinės pakabos "hidraulinės" problemos. Tik iki šiol maniau, kad tokia hidraulika buvo dedama vien tik į touringus :roll:
Taigi, pačiam teks išsiaiškinti, kas būtent sugedo - amortizatoriai ar slėgio reguliatorius. Kadangi sakai, kad leidžia "kažkur gale", tai spėju, kad bus būtent reguliatorius, kuris paprastai būna galinės ašies viduryje (netoli reduktoriaus).
O dėl detalių brangumo, tai primygtinai rekomenduoju šrotinę produkciją, kur netgi pagal skelbimus galima rasti amortikų už 100-150Lt (vietoje "nulinių" po 2000Lt/vnt. #-o ), o ir slėgio reguliatorius prieš 1-2 mėnesius pas Algą (tokį fainą forumietį :wink: ) buvo pardavinėjamas už 70Lt.

P.S. Pats į savąjį touringą vietoje prakiurusio amortiko įsistačiau šrotinį amortiką, tai jis atrodo ir dabar žymiai geriau negu kitos pusės vis dar nepakeistas amortikas.

P.P.S. Ir kai keisi prakiurusį "mazgą", nepamiršk iš anksto pasirūpinti stiprintuvo skysčiu, kurio nemažai išbėgs, kai atjunginėsi slėgines žarneles :wink:


Jo, greičiausiai bus reguliautorius, nes bėga maždaug iš vidurio.
Tik tada klausimas, nuo kokio auto man tinka tas slėgio reguliatorius?


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2007, 21:33 
  
 
 
greiciausiai nuo m5........


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2007, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Amortizatoriai irgi tinka tik nuo M5 (oficialiai). Kaina kazkas apie 4000 uz vieneta :) Informacija nera patikrinta- man taip kazkas pasakojo. O siaip meistras, kur mano masina priziuri tvarke toki vat E34 M5. Sake pilnai hidrauline pakaba, kaip ir pas 540i.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2007, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Orakulas - jei stipriai leidzia, buk atsargus. Neduok Dieve numarinsi vairo siurbli ar dar ka - srotuose sunkiai seksis ieskoti daliu... :wink:


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2007, 06:48 
  
 
 
Ok ačiū visiems.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2007, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
[quote="Orakulas]Jo, greičiausiai bus reguliautorius, nes bėga maždaug iš vidurio.
Tik tada klausimas, nuo kokio auto man tinka tas slėgio reguliatorius?[/quote]

Kol neįsitikinai - neskubėk su išvadomis.
Gal tai visai ne reguliatorius, o kuri nors ir ateinančių/išeinančių žarnelių prakiuro, o gal žarnelių jungtis atsilaisvino :roll:
Žodžiu, bent jau tiksliai žinai kur ieškoti.
Sėkmės :wink:


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2007, 18:52 
  
 
 
Bimberiux rašė:
[


Aha, 23 dieną užsisakiau servizą. Tada ir bus aišku. 8)


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2007, 19:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.28
Amžius:
40
Pranešimai:
501
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325i Coupe '94
as tikiu kiek daug tokiu M5 servisai yra mate 8)

_________________
parašo nėra


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery