Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Spa 2024, 20:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Geg 2009, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1991
Variklis:m50b25
Degalai:

Problema/klausimas: Gal kas galite papasakoti, kokiu principu keiciasi kardano pakabinamas guolis|? Jis presuojasi, issiardo ar pan? Gal dar kokiu niuansu yra?


StandartinėParašytas: 02 Geg 2009, 18:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.13
Pranešimai:
35
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d m47t20
Skype:
algukas
paprasciausia tai nusiimti ar bent jau atlaisvinti duslintuva. tada nusiimsi ta vidurine karscio apsauga, ir vat, kardano pakabinamas guolis, seip abi puses gan lengvai issitraukia is jo, tik kad gali but kad dar ir kardano guma gali tekt nuo transmisijos atsukt, nes gali neuztekt laisvumo kad issimautu kardanas ir guolio. Na bent jau su tokiom problemom teko susidurt tvarkant/ ardant E36 kebule. Tai tiek kiek as galiu pasakyt

_________________
Jei jau kazhkas neveikia, tai turbut sugedo


StandartinėParašytas: 02 Geg 2009, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Cia turi galvoje guolis lengvai issitrauke ar pats kardanas? Nes kaip suprantu- pats guolis kazkaip stipriau uzsitvirtina, ar tik uzsimauna ar uzsikala?


StandartinėParašytas: 04 Geg 2009, 18:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.13
Pranešimai:
35
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d m47t20
Skype:
algukas
su lomiku ismausi. bent jau man pavykdavo visad, pripurski kokio WD40 gerai ir atsilaisvina.

_________________
Jei jau kazhkas neveikia, tai turbut sugedo


StandartinėParašytas: 05 Geg 2009, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
geriausia paleist nuo greiciu dezes gumos 3 varztus ir nuo reduktoriaus bene 4 varztus, tada nuimi apsaugas visas kurios kliudo istraukt kardana, duslika palaisvini, nors gali ir nereiketi, tada su 13 rakteliu atsuki guolio laikikli (bene 4 varztukai) nuo remo ir imi lauk visa kardana, tada jis graziai pasidalina i dvi dalis ir turi guoli nuo tokio slico numaut, nezinau kai keiciausi prajudinau prajudinau, biskuti plaktuku uzdejau ir nusieme, paskui taip pat dedi nauja guoli, buvau mokejes bene 46lt, ir viska tuo paciu principu surenki :) P.S. dviese visada darbas eina greiciau, gali but, kad ir pirma karta ta dalyka keiciantis viskas ten iseina :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 05 Geg 2009, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Kaip ir viskas aisku :) Dar esu girdejes, kad reikia butinai i tas pacias slicuku vietas sumauti, nes kitaip gali issibalansuoti..


StandartinėParašytas: 05 Geg 2009, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
as taip taip nemanyciau, nes mano manymu tame slice grioveliai visi vienodi visvien, nors ka cia gali zinot, beja delto issibalansavimo kazin, nes aplink guoli specialiai manau ta guma yra :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 06 Geg 2009, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Bet tikrai ne is vieno tai esu girdejes, kad pries isardant susizymi :)


StandartinėParašytas: 06 Geg 2009, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
kazkaip tokio dalyko nezinojau, emiau isemiau, pasikeiciau nieko nezymejas ir po sia diena tos pacios bedos neatsirado :) o jau keiciau tikrai pries metus laiko maziausiai :) prie to pacio gal kas uzejes i sia tema paskaitys ir patikslins mane, ar keiciant traukes, priekinius skornius, gal net sarnyrus, po to reikalingas ratu suvedimas, ar galima kaip nors kitaip suhimicinti :) man siuo metu 90km/h kai auto pasiekia pradeda visa vaira draskyt, paspaudziu greiciau tai issilygina :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 06 Geg 2009, 23:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Tikiuosi ir man taip pavyks :)


StandartinėParašytas: 07 Geg 2009, 12:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
=D>

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 07 Geg 2009, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.14
Amžius:
43
Pranešimai:
262
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 524td
E34 520i
Edvardutis rašė:
kazkaip tokio dalyko nezinojau, emiau isemiau, pasikeiciau nieko nezymejas ir po sia diena tos pacios bedos neatsirado :) o jau keiciau tikrai pries metus laiko maziausiai :) prie to pacio gal kas uzejes i sia tema paskaitys ir patikslins mane, ar keiciant traukes, priekinius skornius, gal net sarnyrus, po to reikalingas ratu suvedimas, ar galima kaip nors kitaip suhimicinti :) man siuo metu 90km/h kai auto pasiekia pradeda visa vaira draskyt, paspaudziu greiciau tai issilygina :)


as tai restauravau visa priekine vaziuokle pats issiardziau nuveziau atrestauravo susidejau ir suvedimo nedariau, nes vairo traukes neissukineja. ir vazuoja puikiai,


StandartinėParašytas: 08 Geg 2009, 08:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.13
Pranešimai:
35
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d m47t20
Skype:
algukas
po sarnyru saillentbloku ar net visu sakiu, ir ypac vairo traukiu keitimo, paderinimo butinas ratu suvedimas! po to tik nenustebkit kad padangas eda ar sonan traukia ar tie patys nauji - restauruoti sarnyrai laiko tik keleta menesiu....

_________________
Jei jau kazhkas neveikia, tai turbut sugedo


StandartinėParašytas: 08 Geg 2009, 11:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
na jo as sitai ir buvau apmastes, kad jei ir nejaustum jauciu padangos vos sezona belaikytu, gal net tiek netarnautu, man jau karta buvo nuede viena puse, kita ne, nepastebedavau, nes esdavo ta puse kur salia disko, tai vaziuojant zvirkeliu buvo toks neblogas boom, gerai kad greicio nebuta :) o kas restauravot ar pan, gal kainas zinot? pvz kiek kainuotu priekine vaziuokle atrestauruoti ir naujai sudeti, as visa vaziuokle gera turiu is kito bmw tai gal servise padarytu pigiai su savo dalimis, gal kas taip dares? :) o ratu suvedimas kiek beina? pamenu 50lt budavo ar krito kaina ar ne :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 11 Geg 2009, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Tai gi- pasirodo tikrai negali kardano kitaip surinkti, nei jis buvo sumautas.. Nes jis buna isbalansuotas, ir balansuojasi netgi su pakabinamu guoliu ir pavaru dezes guma.. Balansuojasi su plonytemis skardelenis :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery