Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Meta daug dumu https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=6436 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | 1984tadas [ 25 Sau 2006, 23:36 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Meta daug dumu |
SVIEKI.GAL GALIT PASAKYTI,IS MASINOS META LABAI DAUG BALTŲ DŪMŲ IR PO TRUPUTI DINGSTA ANTIFRIZAS,AR CIA GALVOS TARPINĖ PAREJO AR PATI VARIKLIO GAVNA TRUKUS |
Autorius: | aliocha [ 25 Sau 2006, 23:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: BMW 520 |
1984tadas rašė: SVIEKI.GAL GALIT PASAKYTI,IS MASINOS META LABAI DAUG BALTŲ DŪMŲ IR PO TRUPUTI DINGSTA ANTIFRIZAS,AR CIA GALVOS TARPINĖ PAREJO AR PATI VARIKLIO GAVNA TRUKUS
nu pas mane irgi lyg po truputį dingsta.bet žiūrėjau niekur po mašina nelaša. tai va man irgi klausimas iškilo. |
Autorius: | 1984tadas [ 25 Sau 2006, 23:48 ] |
Pranešimo tema: | |
AS IR I SERVIZA BUVAU NUVARĖS,BET MAN TEN NIEKO NEPASAKE,SAKE REIKIA VARIKLIO GALVA ZIURETI IR UZ TA BALONUMA 400LT:(( |
Autorius: | Deivis [ 26 Sau 2006, 00:24 ] |
Pranešimo tema: | |
kiek zinau pas visus si problemele yra, as beabejo ne issimtis taciau man antifrizas dingsta per radiatoriu truputi leidzia, o dumina taipogi , bet pats auto nebuvo perkaitintas, taip kad net i galva nekisu nagu... |
Autorius: | 1984tadas [ 26 Sau 2006, 00:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Deivis rašė: kiek zinau pas visus si problemele yra, as beabejo ne issimtis taciau man antifrizas dingsta per radiatoriu truputi leidzia, o dumina taipogi , bet pats auto nebuvo perkaitintas, taip kad net i galva nekisu nagu...
AS IR NEBUVAU PERKAITINES,BET NET NEISIVAZDUOJA KAR GALI DINGTI ANTFRIZAS,PER 1 DIENA MAN JO TRUKSTA KAZKUR APIE 3CM,MAN ATRODO TAI YRA DAUG |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 26 Sau 2006, 00:32 ] |
Pranešimo tema: | |
1984tadas rašė: AS IR NEBUVAU PERKAITINES,BET NET NEISIVAZDUOJA KAR GALI DINGTI ANTFRIZAS,PER 1 DIENA MAN JO TRUKSTA KAZKUR APIE 3CM,MAN ATRODO TAI YRA DAUG
Pirmiausia, nera butinybes rasyt su ijungtu CAPS LOCK! Visu antra, nuo kurios vietos matuojant tau dingsta tie 3 cm. Visu trecia, kiek tu to skyscio pripili? Esant saltam varikliui iki tam specialiai padarytos atzymos ant balekio ar iki virsaus? |
Autorius: | 1984tadas [ 26 Sau 2006, 00:38 ] |
Pranešimo tema: | |
PIrmiausia, nera butinybes rasyt su ijungtu CAPS LOCK! Visu antra, nuo kurios vietos matuojant tau dingsta tie 3 cm. Visu trecia, kiek tu to skyscio pripili? Esant saltam varikliui iki tam specialiai padarytos atzymos ant balekio ar iki virsaus?[/quote] iki virsaus,dingta papildomam baki, o kai pripilu iki linjos ant bakelo tai dingsta ir nuo jos tie pat |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 26 Sau 2006, 00:44 ] |
Pranešimo tema: | |
1984tadas rašė: iki virsaus,dingta papildomam baki, o kai pripilu iki linjos ant bakelo tai dingsta ir nuo jos tie pat pertekliu tau paprasciausia ispucia. dapilk iki zymes kai visiskai saltas variklis. Stebek lygi (esant saltam ausinimo skysciui). Jei per kelias dienas istusteja issipletimo bakelis, ieskok pro kur leidzia. Jei trukus galva arba kiaura tarpine, tau skystis dingtu gana sparciai ir imtu kaisti variklis, dingtu trauka, gautum obc pranesimus. Skystis begtu ant zemes arba maisytuos su tepalu... Be to, reikia ivertinti: labai saltu oru daznai pasitaiko reikinys, kai uzvedus varikli ausinimo skystis kazkiek prasiskverbia pro ausinimo sistemos daliu sujungimus. |
Autorius: | 1984tadas [ 26 Sau 2006, 00:50 ] |
Pranešimo tema: | |
iki virsaus,dingta papildomam baki, o kai pripilu iki linjos ant bakelo tai dingsta ir nuo jos tie pat[/quote] pertekliu tau paprasciausia ispucia. dapilk iki zymes kai visiskai saltas variklis. Stebek lygi (esant saltam ausinimo skysciui). Jei per kelias dienas istusteja issipletimo bakelis, ieskok pro kur leidzia. Jei trukus galva arba kiaura tarpine, tau skystis dingtu gana sparciai ir imtu kaisti variklis, dingtu trauka, gautum obc pranesimus. Skystis begtu ant zemes arba maisytuos su tepalu... Be to, reikia ivertinti: labai saltu oru daznai pasitaiko reikinys, kai uzvedus varikli ausinimo skystis kazkiek prasiskverbia pro ausinimo sistemos daliu sujungimus.[/quote] variklis nekaist, bet trauka jau neta,jei dapilu iki linijos tai skystis dingsta iki dalo per savaite |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 26 Sau 2006, 00:53 ] |
Pranešimo tema: | |
1984tadas rašė: variklis nekaist, bet trauka jau neta,jei dapilu iki linijos tai skystis dingsta iki dalo per savaite
greiciausia ausinimo sistemos nesandarumas ir tiek rimtesne diagnoze pasidarysi tik servise |
Autorius: | 1984tadas [ 26 Sau 2006, 00:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Piktas_pinigas rašė: 1984tadas rašė: variklis nekaist, bet trauka jau neta,jei dapilu iki linijos tai skystis dingsta iki dalo per savaite greiciausia ausinimo sistemos nesandarumas ir tiek rimtesne diagnoze pasidarysi tik servise o i koki servaza varyti,nes buvau keliose tai man ten nieko gero nepasake |
Autorius: | Hellscream [ 26 Sau 2006, 01:14 ] |
Pranešimo tema: | |
O man va irgi kazkas keista darosi, nors nerimo jokio kazkodel nekelia. Pripilu antifrizo iki COLD ribos ant bakelio, na iki normos. Per kelias dienas lygis nusileidzia apie 10 cm ir sustoja, toliau nors metus vazinek - nedingsta. Pripili vel - per kelias dienas tas pats, nukrenta apie 10 cm ir sustoja ir taip kiekviena karta kai pripili iki normos. Bet kai nukrenta iki jam iprasto lygio, nors tu kiek vazinek - nekrenta, stovi kaip ibestas. Tai as jau nepilu, pripratau, matyt, mano mashinai norm lygis yra 10 cm zemiau normos. Prie viso sito peciukas sildo normaliai, variklis nekaista nei vasara nei ziema. Gal kas gali paaishkinti toki neiprasta reiskini? Man tai i galav tik viena mintis ateina: kai dapilu iki normos, sistemoje susidaro didesnis slegis ir tie "atliekami" 10 cm greitai sau isgaruoja pro dangtelio voztuva. Kai lygis nukrenta 10 cm, slegis normalizuojasi ir voztuvas jau nebeisledzia skyscio. |
Autorius: | Baubbas [ 26 Sau 2006, 10:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Hellscream rašė: O man va irgi kazkas keista darosi, nors nerimo jokio kazkodel nekelia. Pripilu antifrizo iki COLD ribos ant bakelio, na iki normos. Per kelias dienas lygis nusileidzia apie 10 cm ir sustoja, toliau nors metus vazinek - nedingsta. Pripili vel - per kelias dienas tas pats, nukrenta apie 10 cm ir sustoja ir taip kiekviena karta kai pripili iki normos. Bet kai nukrenta iki jam iprasto lygio, nors tu kiek vazinek - nekrenta, stovi kaip ibestas. Tai as jau nepilu, pripratau, matyt, mano mashinai norm lygis yra 10 cm zemiau normos. Prie viso sito peciukas sildo normaliai, variklis nekaista nei vasara nei ziema. Gal kas gali paaishkinti toki neiprasta reiskini?
Man tai i galav tik viena mintis ateina: kai dapilu iki normos, sistemoje susidaro didesnis slegis ir tie "atliekami" 10 cm greitai sau isgaruoja pro dangtelio voztuva. Kai lygis nukrenta 10 cm, slegis normalizuojasi ir voztuvas jau nebeisledzia skyscio. Greičiausiai tai kad radijatoriaus kamštis jau gerokai pasidevėjas ir nebelaiko tiek atmosferų kiek turėtų laikyti. Gaunasi kad spaudimas tau išpučia antifrizą lauk. Kai jua gaunasi kad slėgis sumažėję iki tokio kur probkė dar laiko tai su tiek ir važinėji |
Autorius: | Afonia [ 26 Sau 2006, 15:33 ] |
Pranešimo tema: | |
atsiprasau uz kvaila paklausima, bet ka Jus ponai turit omeny sakydami kad perkaitintas variklys? kaip tai suprasti? kiek yra tas perkaitintas? yra temperaturos daviklis, tai kokie turi but jo parodymai kad variklys butu perkaitintas? |
Autorius: | Marijus [ 26 Sau 2006, 16:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Hellscream rašė: ... Per kelias dienas lygis nusileidzia apie 10 cm ir sustoja...
Na 10cm, mano manymu tai jau per daug Pas mane istorija panasi, bet gal tik apie 1 - 2cm antifrizas nusileidzia nuo normos, taciau jau pradejau galvoti apie nauja kamsteli (dekui "Baubui" uz komentara). |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |