Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Spa 2024, 01:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Gru 2005, 10:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
169
Miestas:
Viena, Austrija
Automobiliai:
E61 530D LCI A-Sport M-Package
ex E34 M50B25 '90
Jeigu jums peciukas nesildo kai apsukos nedideles tai....... reikia keist vandens pompa, bet ne ta ant kurios termomova dedama, o ta kuri prie peciuko reguliavimo voztuvu.
Vazinejau sau saltai kamsciuose, kol galu gale neapsikenciau ir vakar issiardziau tuos voztuvus patikrinti. Voztuvai veikia graziai, viskas svaru, tik gumeles susideveje. Bet jos itakos kaip maciau dideles neturetu vaidint.
Bet kadangi gedimo neradau tai nusprendziau kuistis giliau ir issiardziau prie tu voztuvu prisukta pompa. Tokia pompa su tokiu veikimu principu tai savo gyvenime maciau pirma karta. teko apie tokias girdet bet gyvai dar nebuvau mates. pompos menteles nera tiesiogiai sujungtos su rotorium, jas suka pastovus magnetas, kuri matomai suka kitas magnetas kuris jau yra sujungtas su rotoriumi.
Tai va beda buvo tame kad tas magnetas kuris turetu buti prijungtas prie pompos menteliu, buvo nuluzes. Teko priklijuoti su klijais. Kiek ilgai laikys neaisku, bet kad dabar sildo tai FAKTAS.
ten tas mechanizmas (magneto pritvirtinimas prie rotoriaus) taip nepatvariai padarytas, kad jis pas dauguma jau kogero bus parejes.

P.S. prie dideliu apsuku problemu su sildymu nebuvo, nes matomai pagrindine vandens pompa sukeldavo gera slegi ir jo uztekdavo varineti po visa sistema.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2005, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.01
Amžius:
44
Pranešimai:
41
Miestas:
Kaunas
O kurioj vietoj ta papildoma pompa yra? Ash pas savo nemaciau nieko panashaus... O gal pas M20 dar nera tokio dalyko???

_________________
BMW 525i


StandartinėParašytas: 28 Gru 2005, 13:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
169
Miestas:
Viena, Austrija
Automobiliai:
E61 530D LCI A-Sport M-Package
ex E34 M50B25 '90
Nanas rašė:
O kurioj vietoj ta papildoma pompa yra? Ash pas savo nemaciau nieko panashaus... O gal pas M20 dar nera tokio dalyko???


Va kur ji
http://www.chasti.ru/catalogs/catalog_bmw.php?fpicture=64_0114 detale nr.1
o pas M20 ar yra tai nezinau?


StandartinėParašytas: 29 Gru 2005, 10:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.01
Amžius:
44
Pranešimai:
41
Miestas:
Kaunas
Wakar wakare ieshkojau pas sawe to papildomo siurbliuko, bet neradau... :( Gal but ant M20 jo ir neturi buti... Kazin, o jeigu isidet nuo M50??? Gal geriau salonas shiltu???

_________________
BMW 525i


StandartinėParašytas: 29 Gru 2005, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.15
Amžius:
48
Pranešimai:
78
Miestas:
Vilnius
Renis, papasakok truputi placiau. Norint nuimti ta peciuka ir tus voztuvelius reikia uzspausti slangas kur ausinimo skystis laksto? O po visos proceduros, surinkus, taip pat butina ir nuorinimo procedura?


StandartinėParašytas: 29 Gru 2005, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
169
Miestas:
Viena, Austrija
Automobiliai:
E61 530D LCI A-Sport M-Package
ex E34 M50B25 '90
ahoj rašė:
Renis, papasakok truputi placiau. Norint nuimti ta peciuka ir tus voztuvelius reikia uzspausti slangas kur ausinimo skystis laksto? O po visos proceduros, surinkus, taip pat butina ir nuorinimo procedura?



nieko nereikejo uzspaudinet, jeigu ir isbego kazkiek antifreezo tai tik maza dalele (aisku tai dariau su saltu varikliu, kad slegio nebutu), nuorinti taip pat nieko nereikejo.

nuiimti mechanizma labai paprasta, atsuki ji laikancius varztus. po to nuiimi slanga nr.21 nuo voztuvo, ir slanga nr.22 nuo tos vietis kur jau ieina i salona, (bent jau man tai buvo lengviau prieiti prie siu slangu komutu) ir tada mechanizmas issitraukia. istraukus reikia atjungti slanga nr.3

ir viskas (slangos nr.16 pas mane nebuvo)

jeigu nuspresi issiardyti ne tik pompa bet ir voztuvus, tai buk atsargus noredamas juos nuiimti. ten per sujungima (kur laidai ateina i voztuvu rites) yra uzlieta guma, plesk atsargiai kad nepazeistai laiduku. (kazkaip sunku nupasakoti, nu bet manau kai issiimsi tai suprasi kas prie ko)

sekmes ardyme, jei kils klausimu tai rasyk.


StandartinėParašytas: 02 Sau 2006, 16:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:roll: peciuko papildomas varikliukas stovi tikrai ne visuyose modeliuose,jei gerai pamenu tai tik automatuose ir su kondicionieriumi.... berods tep. :roll:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery