Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Spa 2024, 01:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.08.03
Amžius:
41
Pranešimai:
17
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E34 524 TD 91m.
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1991
Variklis:2.4
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas:Viskas buva normaliai kol nepradejo grybaut siurblys (pulsuot). Buvau pas viena meistriuka tai jis siurblio virshu pastumde tai atsigavo tam kartu, bet vel svaikt pradejo. Tada skyrelyje `´´pasidaryk pats´´ radau kaip galima sutvarkyt ta reikala, sutvarkiau ir prasidejo su automatu beda. Riedi pirmu nuo kazkiek isijung antras begis po to trecias ir ketvirtas viskas kaip ir ok bet jai truputi daugiau nuspaudi gazo pedala tai iskart trecias isijung, net kur anksciau ilgiau vaziuodavau ketvirtu ir neisijungdava trecias o daba kas truputi nors ir menka pakalne iskart trecias. tepalu automate yra. Gal kai susitvarke siurblys tai neatitinka kuro padavimas (kur ta virsu stumde meistriuks). kaip atgal atstatyt i vieta ta virsu? Jis ten su testeriu buva pasijunges ziurejo voltus ir stumde. Klausymas kiek tur rodyt voltu uzvesta ant parkinga ar antneutrala?


StandartinėParašytas: 07 Lap 2008, 17:38 
  
 
 
jis tau pariebino kura jei pradejo motoras tvarkingiau dirbti, siaip turetu ir vaziuoti geriau, o gal atvirksciai paliesino kura ir dabar variklis galios neturi del to automatas ir meta zemesni begi, siaip el dali gali stumdyti bet tai pades tik tam kartui, testeriu matuoja varza, ir ziuri ar netrukineja stumdant sepetelius, nes ju liga butent sepeteliuose
Stumiant el dali link salono apsukas sukelineji , variklis dirba gerai, bet kuro sanaudos nekokios, reikia pagauti optimalu taska ka labai sunku padaryti, beje sukelus apsukas rodykle palengva nukrenta ar ties 1000 sustoja ir svelniai nutupia ant laisvu? jei taip stumk el dali link buferio!!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery