Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] 518 problemos https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=49821 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Justinho [ 03 Rgp 2008, 12:34 ] |
Pranešimo tema: | [E34] 518 problemos |
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: 1990 Variklis: 1.8 Degalai: benzas/dujos Problema/klausimas: Sveiki, isigijau savo pirmaji bmw. Iskart susiduriau su problemomis. Pirmoji butu ta, jog neveikia prietaisu skydelio kuro matuoklio daviklis (pardaveja sake, kad jis turi rodyti ir dujas, ir benza, bet ar tai imanoma as nezinau...), taip pat kartais kuro sanaudu daviklis (nepamenu kaip jis vadinasi) kartais rodo ne nuo to galo . Toliau bedeles kiek rimtesnes: variklis nelabai "traukia", toks jausmas, kad nedirba vienas cilindras, pati pardaveja sake, kad atsokes laidas nuo purkstuko (kur tiksliai yra tas purkstukas? Ar imanoma paciam sutvarkyti?). Taip pat variklis dirba netolygiai, apsukos sokineja nuo 650 iki 1200, bet kai pasyla viskas veikia lyg ir normaliai (cia kaip supratau del to, kad reik pirma uzkurti benzinu ir pasildyti, o tik tada masina pati automatiskai persijungia ant duju). Ir dar viena problemele: Plastmasine talpa prie radiatoriaus yra pramusta, ji uzsandarinta su kazkokiu hermetiku ar silikonu, bet davus apsuku, pro virsu siek tiek tasko. Kaip suprantu toje talpoje susidaro slegis ir jokiu skyliu orui, o tuo labiau ausinimo skysciui neturi buti, ar imanoma ta skyle uzsandarinti paciam, ar reik keisti ta "inda"? Beje, variklio greitas uzkaitimas, matyt, ir vyksta del to "indo". Tai tiek pradziai . Butu gerai sulaukti pagalbos, ačiū. |
Autorius: | Gedas666 [ 03 Rgp 2008, 13:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
Izeist nenoriu bet kiek tu uz ta E34 mokejai? 200lt? seip ta inda apie kuri kalbi tai nesuglvok ten klijuot ar panasei, mesk von ir pirkis is sroto kita, dauk tikrai nekainuos max 50lt(jai visdelto sugalvosi pats klijuot tai nusipirkt tokio kaip plastilino kuris sukieteja kaip akmuo, "saltas virinimas" jai neklystu vadina). del purkstuko laido tai tai jis yra prie kiekvienoz svakes atidziau apziurek sale zvakiu i toki maza CENZŪRA kuri sukasi i varikly ateina po du laidus, ten ir yra purkstukas, patikrink juos(jai rasi kame beda tai imanoma ir paciam sutvarkyt, jai ne vaziuok pas elektrika). del duju rodymo ant daciko salone tai dar matyt niekad neteko kad rodytu taspats dacikas, nors... o del apsuku sokinejimo tai problema gali buti ir paciose dujose dar velnias zino kur cia tau viriklistas gali pasakyt(is tiek simptoku kiek pasakei nlb ka galima spet) arba jau variklis eina saibom po truputi (kaip manau visi pritars NE I BMW DUJAS DET!!!) Sekmes |
Autorius: | lfc [ 03 Rgp 2008, 14:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
Nu jo kazin kokia cia tau pakliuvo ta bmw Del traukos tai labai stebuklingos nesitikeciau is 518 su dujom, nors girdejau kad jei tvarkingas tai visai normaliai vaziuoja ir su 1.8. |
Autorius: | Justinho [ 03 Rgp 2008, 16:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
Mokejau 2100lt prietaisu skydelio problema isprendziau, liko tik pakeisti radiatoriaus "inda" ir galini amortizatoriu, o seip atrodo viskas normaliai (apsukas sutvarkiau pareguliaves trosa, dabar ant duju apsukos sokineja tik kuomet variklis saltas, pasilus dirba normaliai). |
Autorius: | maxpower69 [ 04 Rgp 2008, 16:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
tas "indas" yra aušinimo skysčio išsiplėtimo bakelis ka ten daug galvoti - nusipirkai apžiūrėjas autolaužyne kitą (neskilusį) ir pasikeitei, kol dar galutinai neužkaitinai motoro. (pamąstymas) Kas liečia pulsavimą, negali "kirstis" laisvos eigos vožtuvas (LEV)? |
Autorius: | Justinho [ 04 Rgp 2008, 20:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
Buvau lauzyne, isigijau "inda" uz 70lt (buvau rades uz 40lt, bet pasirode itartinai), ryt bandysiu savo jegom pasikeisti. Butu gerai jei kasnors nepatingetu ir parasytu kaip reiktu greiciau nuimti radiatoriu, bei kokiu irankiu tam reik . Nerimauju del to, kad variklis ne is karto reaguoja i akseleratoriaus paspaudima, palyginus su Mazda 99m 1.3, skirtumas gan didelis. Gal jau varikliui sakes? Kiek kainuotu diagnostika? P.S. Patikrinau visus cilindrus (pajungdamas paeiliui po viena "pypke"), atrodo visi dirba normaliai. O kur tie purkstukai nlb suprantu... |
Autorius: | Topazas [ 05 Rgp 2008, 23:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
purkstukai yra isiurbimo kolektoriuj, tiksliau prie galvos isiurbimo angu. nenuardes kolektoriaus nelabai juos pasieksi. |
Autorius: | Topazas [ 05 Rgp 2008, 23:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
net neisivaizduoju kaip sunkesnis E34 su m40 motoru gali imti 11l duju, kad ir ipurskiminiu jei E36 su tokiu pat motoru is 12l benzo niekaip neislipa |
Autorius: | sickdog [ 06 Rgp 2008, 15:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
yra kaip yra,pas mus ta masina gal jau kokie 5 metai yra. tik yra viena nedidele salyga - ji idialaus stovio kiek imanoma |
Autorius: | Audrius V [ 08 Rgp 2008, 17:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
ka jus norit ta sakykit,bet mano 518i 8 l duju trasoj mieste 10 L |
Autorius: | Audrius V [ 09 Rgp 2008, 08:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
dujos paprastos...variklis neuzmustas..em..masina kaip masina..tik ji nera skirta gonkem..vaziuja normaliau kai isibegeji..seip kai sureguliuota viskas ir sutvarkyta..vaziuoja tikrai normaliai,bent jau man,pradedanciam vairuoti masina tokia kasdienine,skirta daugiau po miesta maltis.. tai tiek,klausk kas domina |
Autorius: | sickdog [ 09 Rgp 2008, 10:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
tarp musiskio dujos tesioginio ipurskimo. vazineja uz dyka |
Autorius: | Toshiyo [ 11 Rgp 2008, 08:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] 518 problemos |
Justinho rašė: Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: 1990 Variklis: 1.8 Degalai: benzas/dujos Problema/klausimas: Sveiki, isigijau savo pirmaji bmw. Iskart susiduriau su problemomis. Pirmoji butu ta, jog neveikia prietaisu skydelio kuro matuoklio daviklis (pardaveja sake, kad jis turi rodyti ir dujas, ir benza, bet ar tai imanoma as nezinau...), taip pat kartais kuro sanaudu daviklis (nepamenu kaip jis vadinasi) kartais rodo ne nuo to galo . Toliau bedeles kiek rimtesnes: variklis nelabai "traukia", toks jausmas, kad nedirba vienas cilindras, pati pardaveja sake, kad atsokes laidas nuo purkstuko (kur tiksliai yra tas purkstukas? Ar imanoma paciam sutvarkyti?). Taip pat variklis dirba netolygiai, apsukos sokineja nuo 650 iki 1200, bet kai pasyla viskas veikia lyg ir normaliai (cia kaip supratau del to, kad reik pirma uzkurti benzinu ir pasildyti, o tik tada masina pati automatiskai persijungia ant duju). Ir dar viena problemele: Plastmasine talpa prie radiatoriaus yra pramusta, ji uzsandarinta su kazkokiu hermetiku ar silikonu, bet davus apsuku, pro virsu siek tiek tasko. Kaip suprantu toje talpoje susidaro slegis ir jokiu skyliu orui, o tuo labiau ausinimo skysciui neturi buti, ar imanoma ta skyle uzsandarinti paciam, ar reik keisti ta "inda"? Beje, variklio greitas uzkaitimas, matyt, ir vyksta del to "indo". Tai tiek pradziai . Butu gerai sulaukti pagalbos, ačiū (rašykime lietuviškai). 1. Prietaisu skydelio kuo matuoklio daviklis GALI rodyti ir benza ir dujas, jei tik pajungta. 2.Kuro sanaudu daviklis ant laisvu apsuku rodo "ne nuo to galo", taip? visom BMW taip rodo ant laisvu-nepergyvenk 3.Kai auto su dujomis, kol saltas variklis, VISADA apsukos sokineja ir sokines. 4.Variklis kaista, nes is radiatoriaus vandeni purskia laukan, taigi, neausina tavo varikliuko. PATARIMAS: nevazinek taip, nes varikli perkaitinsi. Vat tada tai tikrai bus "nedidele problemele", ir BMW forumieciai tikrai nebepades SEKMES |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |