Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 21:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Rgp 2008, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.25
Amžius:
41
Pranešimai:
30
Miestas:
Vilnius
Automobilio, apie kuri norite paklausti E34
Pagaminimo metai:1990
Variklis: 2,4
Degalai: D

Problema/klausimas:

Turiu problema i kuria dar neradau kas man gali atsakyti.

Kol variklis saltas turbina puikiai dirba, gera trauka, jam uzsilus (temparaturos daviklio rodyklei pasiekus skales viduri, tai ivyksta tik kamsciuose)
Atsiranda gaudimas,kaip ant senos furos galia sumazeja ir kuro sanaudos padideja. Isjungus varikli palaukus 30min. vel viskas normoje, uzsilus varikliui viskas kartojasi. As galvoju gal tepalas pasidaro per skystas uzsilus varikliui, o masina juk sena ir turbut jau kokius 500 k nuvaziavus ar tai realu? Beje trasoj (turbut del gero ausinimo) siu dalyku niekad nebuna maisna puikiai traukia ir savo max pasiekia kaip priklauso 185km/h , manau jei turbina butu sugedus daugiau 130km/h nepavaziuociau. Tepalus isbandziau kelis bet tik pusiausintetinius, gal mineraliniu uzpylt :roll: jie gal klampesni? Siaip galeciau vazinet ir taip neskaiciuoju kiek kuro valgo, bet manau taip turbinai galas ateis #-o


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2008, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Neteisingai galvoji.Pasirodyk Vilniuj dyzelistams normalesniems,čia forume tikrai rasi informacijos.O 15W40 tikrai nepilk.Ne tame čia bėda.Kiek galima iš tavo pasakojimo suprasti, kuro per daug,o oro per mažai pas tave.Ta linkme ir pradėk...

_________________
Geras BMW-net ir mires BMW


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2008, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
filtra oro keitei?

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2008, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1151
pas mane buvo ta pai problema po variklio keitimo tai esme buvo ta kas sumaise laidus variklio tempetaruros dacijo ir turbinos temperaturos dacijo (nors temperatura lyg ir normalei rodydavo) ir kompas mesdavo klaida ir slopindavo turbina. negarantuoju kad pas tave taspats bet visko gali but.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery