Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Sau 2025, 18:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Lap 2005, 10:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
nuwaziavus 12k km. jau baigiu supilt 5-a litra tepalo papildomai. tai cia jau nebe truputi ryja :(
dumas wisiskai nemelynas, ausinimo skystyje tepalas neatsiranda, na ir lygtais nelasa (nebent waziuojant) bet apacia svari atrodo.
tai kame cia beda??
gal kam nors yra teke remontuot panasu varikli?? kiek tai kainuotu?? ir ar butu imanoma savo jegomis ka nors padaryt??


StandartinėParašytas: 03 Lap 2005, 10:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
tai gal labai redlainais vazineji?

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 03 Lap 2005, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
49
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Jei vazineji nepjaudamas i.e. ne ant 4/5k apsuku tada zinoma nenormalu. Kaip pats sakai, ausinimo skystyje tepalo nerasta, pats variklis niekur neleidzia taip pat nemeto dumu melynu. Tada greiciausiai bus labai issidevejes variklis, cilindrai, stumokliai, ziedai. Variklis degina tepala, o siuo atveju dumu ne visalaika galima pastebeti, nors tepalo sanaudos dramatiskos. Pasimatuok kompresija, taip pat vertetu mechaniskai pamatuoti tepalo slegi magistraleje.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 03 Lap 2005, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.08.31
Pranešimai:
96
Miestas:
Šiauliai
Kai užkuri mašiną palysk po apačia ir pažiūrėk,gali būti,kad per dačikus laša,o kai užgesinta nelaša.


StandartinėParašytas: 03 Lap 2005, 13:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
patikrink ar niekur nelasa, tada voztuvu riebiksiai manau reiktu pamegint pasikeist


StandartinėParašytas: 03 Lap 2005, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
reiketu patikrinti galvu dangteliu tarpines. gan daznas atvejis, kad tepala leidzia pro jas. lasejimo tada nekur nera, o aplink zvakes tyvuliuoja tepalo balutes.


StandartinėParašytas: 03 Lap 2005, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
O ar cia kartais nebus nikasilines problemos prasideje? :-s

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 03 Lap 2005, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
apie ka cia taip "nikasilines problemos prasideje"?

o redline'ais as isvis nevazineju, iki 3k dazniausiai sukasi, kartais 4/5k pasiekia tiktai, o labai labai retai buna 6k (bet ir tai cia dar ne redline'as)


Paskutinį kartą redagavo MYCIUS 10 Lap 2008, 01:13. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Lap 2005, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
M60 varikliu (tavo variklis) cilindru sieneles buvo padengiamos lydiniu, vadinamu nikasilu, kuris laikui begant suirdavo nuo sieros benzine, blogo termorezimo ir kitu blogybiu. Amerikoje (del didelio sieros kiekio benzine) gan greitai, jau po kokiu 100.000 km atsirasdavo pirmi simptomai, Europoje ilgiau laikydavo. Simptomai: krenta kompresija, pradeda est tepalus. Remontas: variklio bloko keitimas i alusilini.
Aishku, nesakau kad viskas taip tragishkai ir tai 100% tavo atvejis... Tik vienas is galimu variantu.
Pamatuok kompresija, bus kazkiek aishkiau.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 05 Lap 2005, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:roll: o variklio darbu nesiskundi?vibracija?pulsavimas?


StandartinėParašytas: 07 Lap 2005, 17:21 
  
 
 
Hellscream rašė:
M60 varikliu (tavo variklis) cilindru sieneles buvo padengiamos lydiniu, vadinamu nikasilu...


O tas 'nikasilas' naudotas tik senesniuose V8 motoruose ar dejo ir i M62 ar kitus?


StandartinėParašytas: 07 Lap 2005, 17:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
545
Miestas:
Mažeikiai
del nikasilo manau bijoti tikrai neverta, nes per 10 metu ta problema tikrai butu save jau parodzius


StandartinėParašytas: 07 Lap 2005, 17:47 
  
 
 
tikekimes, kad neverta, bet gandai sklando, kad siera ta lydini suvalgo..


StandartinėParašytas: 07 Lap 2005, 21:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Antanas rašė:
O tas 'nikasilas' naudotas tik senesniuose V8 motoruose ar dejo ir i M62 ar kitus?


Berods pacioj pradzioj dejo ir i M62, bet nikasiliniu M62 turetu but labai maza dalis. Zinau, kad nuo 1998 visi M52 ir M62 varikliai jau garantuotai alusiliniai, ir neturi nikasiliniu bedu.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 11 Lap 2005, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Na tai teks bandyt pamatuot kompresija. O gal kas zinot kokia turetu but kompresija warikliui 530iM60?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery