Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Voztuvu reguliavimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=4533 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Mindaugas [ 29 Spa 2005, 08:12 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Voztuvu reguliavimas |
Ar imanoma susireguliuoti vožtuvus, ar tai kvalifik meistrų darbas. Ar esate kas patys reguliavę vožtuvus M20 varikliui 90m. 525 BMW ar tai sudėtinga ir neverta pačiam kišti nagų. Kitas klausimas jei meistrai sake kad lygtais iš šešiu cilindru važinėju praktiškai su laisvais vžtuvais, kai jie sakė an keturiu cilindru. Traukos ipatingos nera kompresija kai kuriuose cilidruose 7-9 tai ar sureguliavus vožtuvus atsiras geresnė kompresija ir ar trauka pagerės. kokios kainos yra pas maeistrus sureguliuoti vožtuvus, nes jei reikės tai kad nepgautų. Dėkui iš anksto... Laukiu pamąstymu |
Autorius: | martynasg [ 29 Spa 2005, 08:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Ar imanoma susireguliuoti vožtuvus, ar - kvalifik meist |
Voztuvu reguliavimas yra nesudetingas darbas. Taciau ji reikia moketi daryti. Jei rankos auga ne is siknos ir zinai procedura tada nieko sudetingo, taciau jei nelabai kerti situose reikaluose geriau nelysk, prisidarysi bedos. Jei voztuvai laisvi, o kompresija tokia zema, tai juos sureguliavus ji nepadides. Padidet galetu jei butu perverzti. |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 29 Spa 2005, 08:31 ] |
Pranešimo tema: | |
voztuvu reguliavimas kainuoja 40-60 lt. Del tokiu islaidu manau neverta paciam kazka gimdyt, juo labiau kai dar nezinai, nemoki, neturi patirties, neturi irankiu. Jei vistik yra didelis noras paciam reguliuotis, tai siulyciau bent viena kartapaziuret, kaip tai atlieka meistras |
Autorius: | Vysta [ 29 Spa 2005, 09:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Kaune, Giraitėje. Ramunas 865915165. Gerai dirba. 60Lt uz 12v varikli. Paciam listi nepatarciau. |
Autorius: | BIMAS [ 30 Spa 2005, 11:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Paciam ar nepaciam jai paskirstimo velenui sakes nieko nepadarysi.Jai nori pats pasireguliuoti tai nera sudetinga statosi 0.20 ysiurbimas ir 0.25 ismetimas pagal autodata. As sau staciau 0.20 visus voztuvus. Jai sumanysi keisti paskirstymo velena su karomislais galiu nebrangiai pasiuliti. tel 8 676 43813 |
Autorius: | darbuvadovas [ 30 Spa 2005, 20:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Pridursiu dar, kad jei reguliuoji tai dazniausiai dar reik pakeist voztuvu dangteliu tarpines. Kartais jos buna geros, bet dazniau ne. Tai jei kas reguliuos tai reik nepamirst sito. Mano nuomone geriau nuvesk, kad pareguliuotu, nes jei pats nedares ir nemates tai perdaug rizikos. |
Autorius: | Koste [ 02 Lap 2005, 14:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Norejau paklaust kaip atskirt garsa kai klaksi hidrok. ir kai voztuvai. Ant dizeliniu varikliu voztuvu regulevimas tokia pati procedura kaip ir ant benzininiu ar ne. Ir kiek panasiai kainuotu. Ir dar jei siek tiek meta gara po dankteliu nukur tepalas pilasi, tai cia gali but del blogu voztuvu kaltes. Dekoju is anksto |
Autorius: | Antanas L. [ 02 Lap 2005, 15:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Pradzioje reikia zinot apie kuri dyzeli kalbama - M21 ar M51 M21 (524d 524td) voztuvai reguliuojasi M51 (525td 525tds) voztuvai nesireguliuoja Jei garas eina pro tepalo dangteli... kad tai ne del voztuvu, tai turbut 100% Itarciau kompresinius ziedus... Bet uz savo itarima galvos neduociau. |
Autorius: | LaimisBMW [ 02 Lap 2005, 16:57 ] |
Pranešimo tema: | |
BIMAS rašė: Paciam ar nepaciam jai paskirstimo velenui sakes nieko nepadarysi.Jai nori pats pasireguliuoti tai nera sudetinga statosi 0.20 ysiurbimas ir 0.25 ismetimas pagal autodata. As sau staciau 0.20 visus voztuvus. Jai sumanysi keisti paskirstymo velena su karomislais galiu nebrangiai pasiuliti.
tel 8 676 43813 Pas M20 tarpeliai turi buti 0.25, visur tai raso! Sureguliaves ant 0.20 gali perspausti voztuvus. Pazystamas meistras sau buvo pasidares 0.20, tipo tyliau dirbs, bet variklis kai pasyla pradeda purtytis (nes kai kurie voztuvai nebepilnai uzsidaro). Sureguliuoji ant 0.25 kad pakista mietke sunkiai vaiksciotu ir bus OK. Kiek is patirties pastebejau, geriausiai susireguliuot eina per 2 kartus, ypac jeigu galva yra naujai perrinkta. Padarai 1 karta, po to po menesio vel patikrini visus, beveik garantija kad atrasi viena kita laisvesni voztuva. Is vieno karto kazkaip neina niekada sureguliuot |
Autorius: | LaimisBMW [ 02 Lap 2005, 17:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Ar imanoma susireguliuoti vožtuvus, ar - kvalifik meist |
Mindaugas rašė: Ar imanoma susireguliuoti vožtuvus, ar tai kvalifik meistrų darbas.
Ar esate kas patys reguliavę vožtuvus M20 varikliui 90m. 525 BMW ar tai sudėtinga ir neverta pačiam kišti nagų. Kitas klausimas jei meistrai sake kad lygtais iš šešiu cilindru važinėju praktiškai su laisvais vžtuvais, kai jie sakė an keturiu cilindru. Traukos ipatingos nera kompresija kai kuriuose cilidruose 7-9 tai ar sureguliavus vožtuvus atsiras geresnė kompresija ir ar trauka pagerės. kokios kainos yra pas maeistrus sureguliuoti vožtuvus, nes jei reikės tai kad nepgautų. Dėkui iš anksto... Laukiu pamąstymu Istikro laisvesni voztuvai yra geriau negu perdaug uzspausti. Laisvesni uztikrina geresne kompresija ir tuo paciu trauka, bet dirba garsiau ir kiek girdejau greiciau devisi velenelis ir pakelejai. Todel geriausia kad butu tiek kiek turi buti - 0,25 mm tarpelis. Jei turi irankius ir megsti pasikrapstyt garaze, gali bandyt pats reguliuotis. Angliska instrukcija step-by-step http://cs.ku.lt/~inf033/laimis/E30/files/m20_valves.zip Bet geriau pasikviesk ka nors kas jau yra dares, kad parodytu gyvai kaip viska daryti. Kai jau moki, ten juoku darbas juos sureguliuot. Sekmes |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |