Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Kaista variklis M50 / termomova (sutvarkyta) https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=4437 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | aliocha [ 24 Spa 2005, 23:56 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Kaista variklis M50 / termomova (sutvarkyta) |
jei kaista variklis, tai cia tik radiatoriuje problema? nes venteliatorius sukasi. antifrizo irgi yra:) kol vaziuoji viskas lyg ir normaliai, bet jei ilgiau kamštyje pastovi rodyklė iškart pradeda verstis į kitą pusę |
Autorius: | Antanas [ 25 Spa 2005, 00:01 ] |
Pranešimo tema: | |
Gali buti termostato kontaktai, uzsilenkes termostatas, arba kas butu blogiau ausinimo skystis prasisuka 'mazuoju ratu'... gal dar kas |
Autorius: | Julius P. [ 25 Spa 2005, 00:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: jei kaista variklis |
realiausia, kad problema termomovoje. |
Autorius: | Juodvarnis [ 25 Spa 2005, 15:03 ] |
Pranešimo tema: | |
o ka ta termomova veikia? |
Autorius: | Piktas Centas [ 25 Spa 2005, 15:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Tas visas "aparatas",ant kurio sparnuote gyvena.Jo sukimosi intensyvumas priklauso nuo variklio temperaturos. |
Autorius: | sun-man [ 25 Spa 2005, 15:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: jei kaista variklis |
Aleksandras rašė: jei kaista variklis, tai cia tik radiatoriuje problema? nes venteliatorius sukasi.
antifrizo irgi yra:) kol vaziuoji viskas lyg ir normaliai, bet jei ilgiau kamštyje pastovi rodyklė iškart pradeda verstis į kitą pusę Turėjau tokią pat bėdą vnadens pompa kalta buvo. Jeigu mašinai stovint duodi gazo ir variklis nekaista, tada greičiausiai vandens pompa. |
Autorius: | ramus [ 25 Spa 2005, 15:43 ] |
Pranešimo tema: | |
man irgi taip buvo tai- termomova |
Autorius: | Juodvarnis [ 25 Spa 2005, 15:49 ] |
Pranešimo tema: | |
o kaip ji veikia, kazkaip uzsitrumpina ir pradeda sukti ventiliatoriu intensyviau? tai kaip ji sugenda, kas ten per mechanizmas? nesuka ventiliatoriaus intensyviau kai reikia? gal kas detaliau jos veikima papasakotu? beje as nors ir niekad per kamscius nevaziuoju, bet vasara ilgiau pastovejus jei tenka ikliuti i kamsti,- rodykle taip normaliai gresmingai pailnksta i raudonaja puse iki pirmos padalos ar net prie pat raudonos dalies |
Autorius: | G1ntas [ 25 Spa 2005, 16:05 ] |
Pranešimo tema: | |
Siaip veikimo principas toks: termomova susikabina tada, kai virsyjama darbine temperatura ir atsikabina tada kai temperatura nukrenta iki darbines. Beje jei neklystu, tai pakelus apsukas ji taip pat suveikia... |
Autorius: | martynasg [ 25 Spa 2005, 16:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Juodvarnis rašė: o kaip ji veikia, kazkaip uzsitrumpina ir pradeda sukti ventiliatoriu intensyviau? tai kaip ji sugenda, kas ten per mechanizmas? nesuka ventiliatoriaus intensyviau kai reikia? gal kas detaliau jos veikima papasakotu?
beje as nors ir niekad per kamscius nevaziuoju, bet vasara ilgiau pastovejus jei tenka ikliuti i kamsti,- rodykle taip normaliai gresmingai pailnksta i raudonaja puse iki pirmos padalos ar net prie pat raudonos dalies Termomova susideda (grubiai) is dvieju tarpusavyje nesujungtu rotoriu, laisvai besisukanciu nepriklausomai vienas nuo kito. Tarpas tarp ju uzpildytas specialiu tepalu. Normaliu rezimu trintis tarp abieju disku nedidele ir varantysis diskas siek tiek (su nedidele jega) suka varomaji. Pasiekus uzsiduota (nustatyta) temperatura, del padidejusios frikcijos, abu diskai sukimba ir visas varanciojo disko momentas persiduoda varomajam. Atvesus iki tam tikros ribos, vel ivyksta atsikabinimas. Jei termomova sugenda, jas kazkaip restauruoja (kiek zinau pripila tepalo). Taciau geriausia pasikeisti i nauja, ne prudus kainuoja. Tuo labiau, kad bmw varikliai (o taip pat ir visi kiti) yra jautrus perkaitimam. |
Autorius: | martynasg [ 25 Spa 2005, 16:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Juodvarnis rašė: ačiū uz issamia info, o kaip pasitikrinti jos gyvibinguma?
Kada variklis uzkaista (normali darbine temperatura) ir kai pats sakei, temp rodykle pradeda krypti i desine nuo centro paimk zurnala, ar kardono gabala ir prikises prie sparnuotes pabandyk sustabdyti. Jei nepavyks- dirba gerai, jei pakankamai lengvai pavyks- sugedus. Pabandyk ja sustabdyti ant salto variklio, gana lengvai sustos. |
Autorius: | Rolandas [ 25 Spa 2005, 17:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei termomova sugenda, jas kazkaip restauruoja (kiek zinau pripila tepalo). Taciau geriausia pasikeisti i nauja, ne prudus kainuoja. ...... TAI KAD PRUDUS KAINUOJA |
Autorius: | Igoris R. [ 25 Spa 2005, 17:47 ] |
Pranešimo tema: | |
Juodvarnis rašė: kiek pvz krastoj?
negi taip sunku paskambinti ir suzinoti, bent jau tikra kaina zinosi ir savo automobiliui. |
Autorius: | aliocha [ 27 Spa 2005, 09:43 ] |
Pranešimo tema: | |
jo, pasirodo, kad ištikrųjų neveikė termomova. įsidėjau kitą, tai lygtais viskas susitvarkė nenaują termomovą gavau papigiai už 50 lt ( aišku būklė nesuperinė:) ),o pakeitė už 110 lt. karočia valkatos servise ( megamesta ) nuiminėdami termomovą nulaužė vieną tokią plastmasinę detalę tai tipo priskaičiavo už naują metalinę ( kad dar jinai nauja būtų )detalę 60 ir už darbą 60. na***i pas valkatas gyvenime nevažiuosiu. galvojau galvą su***iu jiems. bet nenorėjau pradėti..... tai vo |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |