Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Spa 2024, 22:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 11:21 
  
 
 
Pagaminimo metai: 1990 m.
Variklis: M30B35
Degalai: Benzinas

Problema/klausimas: Nesikuria variklis. Pradėjus važiuoti dingo trauka ir po ~50 metrų variklis užgeso. Nuo to laiko nebesikuria.

Simptomai: Starteris sukasi be jokių sustabdymų, garsas toks tarsi benzino negautų, kūrimo metu įvyksta dvi-trys detonacijos ne daugiau.

Kas jau tikrinta:
:arrow: Žvaklaidžiai veiksnūs (prijungiau 5 iš 6-ių prie žvakės, kibirkštis yra į variklio korpusą)
:arrow: Atjungtos šlangos tiek prie siurblio tiek prie variklio, benzas varinėjamas į abu galus kūrimo metu.
:arrow: Atjungta jungtis prie kuro siurblio, prašlifuoti kontaktai, uždėta atgal.
:arrow: Pakeistas holo daviklis (alkūninio veleno daviklis / Pulse Generator / Crankshaft sensor)
:arrow: Pakeistas kompas Motronic Bosch gale 179 vyšninės spalvos lipdukas.
:arrow: Ištraukta kompo rėlė apšlifuoti kontaktai
:arrow: Bandyta daryti diagnostika su mobiliu įrenginiu, jokių klaidų nerodo (norėčiau pabandyti su kitu įrenginiu)

Sprendimas: pakeistos visos žvakės, paskirstytojas ir naujas skriejikas.


Paskutinį kartą redagavo rezonanc 30 Spa 2010, 11:10. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.29
Amžius:
32
Pranešimai:
91
Miestas:
klaipeda--- švėkšna
Automobiliai:
E34 525i orange
Skype:
nNr1djtiesto1
rezonanc rašė:
Simptomai: Starteris sukasi be jokių sustabdymų, garsas toks tarsi benzino negautų,

Man buvo taipat kai sugedo viena rele. Bet pas mane 2.5 variklis


StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 14:27 
  
 
 
Kuri rėlė? Tikrinau kompo rėlę (baltos spalvos E-Box'e), kuro siurblio saugiklį F23 abu sveiki.
Gal kas žinot kaip patikrinti ar purkštukai sudirba? Ar bent jau kur matuot įtampą, kuri ateina iki purkštukų.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.29
Amžius:
32
Pranešimai:
91
Miestas:
klaipeda--- švėkšna
Automobiliai:
E34 525i orange
Skype:
nNr1djtiesto1
Po kapotu saugikiu dezej, pati pirma riele iskaires puses po 2,3,4 saugikliu


StandartinėParašytas: 23 Spa 2010, 16:24 
  
 
 
Čia tikriausiai rėlė K1 (bent pagal schemas taip rodo) ir ji atsakinga už starterį, starteris pas mane sukasi, todėl ši rėlė atkrenta.
Gal kas žinot, atidarius babinos dangtį (raudoną, į kurį visi žvaklaidžiai sukišti) turi matytis "begunokas" (nežinau kaip lietuviškai), ar gali jis būti nušokęs nuo savo bėgio ir kibirkščiuoti ne tuose vietose?
Ištraukiau pirmą žvakę (arčiau sparnuotės) galas visas pajuodavęs ir vos vos drėgnas, kol laikiau lauke per 20 sec. pasidarė matinės spalvos tarsi nugaravo drėgmė nuo jo. Neįsivaizduoju kaip atrodo "užpiltos žvakės", ir ar galėjo taip nutikti bevažiuojant?
Tikriausiai reiktų prie simptomų pridėti: prieš užgesimą (nuo pat mašinos pirkimo) tik užkūrus variklį garas toks lyg ne visi cilindrai sudirbtų, tačiau po kurio laiko sudirba visi arba bent jau variklis dirba tolygiau. Prieš užgesimą variklis labai netolygiai dirbo.


StandartinėParašytas: 24 Spa 2010, 15:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
tas raudonas dangtis gal ne babina, o paskirstymo dangtelis - turėjau kelis BMW su m30 varikliu, pas visus buvo ta pati bėda su tokiais paciais kaip tavo simptomais - trūkčiojo, nesikurdavo, gesdavo važiuojant. paskirstymo dangtelį ir skriejika užtekdavo gerai išvalyti, jei tik būdavo purvo ir drėgmės, o jeigu būdavo susvilę - pakeisti. Naujas dangtelis pries keleta metu kainavo apie porą šimtų. pabandyk pradžiai gerai išvalyti.

E32 su m30 buvo ir dar vienas atvejis - buvo nupuve laidai nuo to valdymo bloko, kur stovi po galine sedyne, iki variklio skyriaus, nes po kilimais buvo daug vandens. bet cia manau jau retesnis atvejis.

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 24 Spa 2010, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.29
Amžius:
32
Pranešimai:
91
Miestas:
klaipeda--- švėkšna
Automobiliai:
E34 525i orange
Skype:
nNr1djtiesto1
Pamatuok kompresija ir suzinosi kaip yra su tais cilindrais, o del tos reles tai starteri suka bet masina nesikuria, man bent jau taip buvo, kai pasikeciau iskart uzsikure


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 15:39 
  
 
 
Paskirstytojas švarus, kontaktai nušlifuoti. Skriejikas irgi atrodo tvarkingai, sukasi kartu su starteriu (maniau, gal kartais vietoj stovi). Gal dar kas kokių minčių turit? Man mintys kyla, kad kažkas su purkštukais, benzinas cirkuliuoja, tačiau vedant variklį nėra benzino tvaiko, nors ištraukus vieną žvakę jos paviršius buvo drėgnas :|


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 15:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kibirksti duoda? jei neduoda, arba duoda tarkim 1 ir viskas ir pridedant dar purkstuku neatidaryma, panasu i degimo nebuvima (nelaiku, arba visai neatidaromi purkstukai, bei duodama kibirkstis) - alkuninio daviklis, kompas, metkes, laidai, mases nebuvimas, kompo rele ir aisku saugikliai :D
motoras kitas nei M50, bet turi buti metkes manau taip pat. fiksuojamas smagratis ir ziurima priekinio skyvo (alkuninio veleno) metke.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 16:01 
  
 
 
Kibirksti duoda prijungus prie visų žvaklaidžių. Daviklis pakeistas, kompas pakeistas, rėlės tikrintos, saugikliai taip pat. O kas yra "metkė"? ir kur jos ieškot? Ir ar galėjo taip nutikto važiavimo metu? Kas liečia smagratį tai kiek suprantu jis skaitosi "išmaltas" jei užgesinant variklį girdisi stiprus kalatojimosi garsas.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
apie metkes ten ir buvo rasyta (kur fiksuot ta smagrati).
galejo nutikt vaziavimo metu. kitaip nelabai ir benutiktu, mechaninis gedimas :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 16:09 
  
 
 
Kaip suprantu pats to negaliu greit pasižiūrėt? Reikia prieit prie smagračio? Jei starteris suka varikli be jokių trukčiojimų ir nieks nekliūva, čia ne rodiklis vistiek?


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ne ne. mechaniskai niekas nenukencia tokiu atveju, tiesiog pasisuka skyvas ir tas tuscias dantukas ant skyvo praeina ne laiku ir kompas mato klaidinga info, kurioj padeti cilindras.
prie smagracio prieiti nereikia, yra prie starterio skyle tam reikalui. issitraukia zagluske, kisi kaisti (M50 motorui lyg ir 10mm su galiuku 8mm) ir sukant su raktu varikli lauki kol pagausi skyle smagratyje. kai pagavai eini ziureti priekinio skyvo, ar metkes tinka :)
cia M50 motorui yra foto parodyta kur tas kaistis kisas ir kaip ta metke turi buti.
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 16:23 
  
 
 
Gal kas iš kauniečių galėtų man padėt? Ar galima vietoj šį dalyką patikrinti? Jau daugiau nei savaitę palikęs mašiną ant gatvęs nežinau nei pas ką tempt nei kam duot pažiūrėt...


StandartinėParašytas: 27 Spa 2010, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
duobes reiktu, nes is variklio skyriaus nelabai prieisi. bent M50 motorui tai kolika reiktu nuimti.
pamegink uzstumti. jei beda tame, turetu uzsistumti nesunkiai, net jei ir dirbs variklis negraziai.

kas liecia purkstukus, tai juos valdo kompas. visi negali sugesti vienu metu. ijungus degima fyskej turetu buti kazkoks V. lyg ir 9, ar 12.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery