Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] rytinis klaksejims https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=39714 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Gadriux [ 05 Vas 2008, 17:02 ] |
Pranešimo tema: | [E34] rytinis klaksejims |
Automobilio, apie kuri norite paklausti m50b25 Pagaminimo metai:90.9 Variklis:2.5 Degalai:benzinas Problema/klausimas: cia labiau klausimas ryte uzkurus kelias sekundes is wariklio girdisi klaksejimas gal labiau tiksejimas, bet nelabai garsus.tepalai pakeisti.keliom sekundem padirbus warikliui sis garsas dingsta. cia gal naturalu kol wiskas salta is po nakties. pakomentuokit |
Autorius: | studentas [ 05 Vas 2008, 18:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
cia taksi kompensatoriai kol uzsipompuoja, nieko baisaus, jei kaip sakai jie greitai nustota takset tai viskas gerai |
Autorius: | Gadriux [ 05 Vas 2008, 20:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
dekui nuraminai,trunka trumpai ir kita syki net nebuna o kita syki buna bet sekundziu reikalas |
Autorius: | Berniux [ 07 Vas 2008, 15:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
pas mane tas pats...sekunde ar dvi paklaksi kai salta uzkuri ir nutyla...neimu i galva. |
Autorius: | Gadriux [ 07 Vas 2008, 15:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
neimk |
Autorius: | Gadriux [ 17 Geg 2008, 16:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
pas manes lyg ir ilgiau uzsilaiko rytinis klaksejimas,veda ne i gera? |
Autorius: | zapadlistas [ 17 Geg 2008, 18:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
veda y kompensatoriu keitima |
Autorius: | Gadriux [ 17 Geg 2008, 18:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
tada reikskia veda i nebloga sumele |
Autorius: | Gadriux [ 17 Geg 2008, 20:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
5w40 toks ir yra,bet pasikeitus tepala tas klaksejimas buwo tradicinis kelios sekundes ryte. tepalai keisti prie du menesius kazkur |
Autorius: | zapadlistas [ 17 Geg 2008, 23:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
nu vaziuok kol vaziuoja kol klakses visai tada keisk, nes nepigus jie svogerio escortui keitem tai virs 200lt jam kainavo, o cia bmw ir 6 cilindrai tai kaina nemaza turetu buti |
Autorius: | valdukas [ 17 Geg 2008, 23:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
Pirmas skaicius rodo salto tepalo klampuma,antras skaicius po W darbinio tepalo klampuma.Tad 5w40 ir 10w40 abieju tepalu darbinis klampumas vienodas. |
Autorius: | valdukas [ 18 Geg 2008, 11:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E34] rytinis klaksejims |
vėliau labai neblogai reaguoja su metalinėmis variklio dalimis. Daugiau Tepalai (alyvos) dyzeliui teoriškai atsparesni suodžiams. 15W40 žiemai truputį per didelio klampumo. Alyvos klampumą nurodo SAE skaičiai, pavyzdžiui 10W40. Pirmas skaičius prieš W raidę- šalto tepalo klampumas, svarbus žiemą. Kuo skaičius mažesnis, tuo skystesnė alyva šaltame ore. Kai tepalai skystesni, starteriui lengviau sukti variklį. Antras skaičius už raidės W nusako tepalų klampumą darbinėje temperatūroje, kažkur apie 100'C. Iš vienos pusės skystesni tepalai šiek tiek sumažina trintį tarp variklio mazgų, taigi variklis tampa šiek tiek ekonomiškesnis. Iš kitos pusės klampesni tepalai sudaro storesnę ir atsparesnę tepalo plėvelę. Skysti tepalai skvarbesni, todėl senose mašinose dėl pernelyg skysto tepalo gali būti nepakankamas tepalo spaudimas. Naujuose varikliuose, kuriuose tarpai tarp tepamų paviršių maži, problema priešinga- per didelio klampumo tepalas sunkiau skverbiasi į tarpus tarp paviršių. Alyvos kokybę nusako API kodai. Ant etiketės kamputyje mažomis raidėmis būna užrašyta "API SJ/CF" ar panašiai. Po S raidės einantis kodas skirtas benzininiams varikliams, po C- dyzeliniams. Kuo toliau nuo abėcėlės pradžios raidė po S arba C (SG,SH,SI,SJ..., dyzeliniams CF,CD...), tuo aukštesnius reikalavimus alyva atititinka. SA žemiausios kokybės, SB geresni ir taip toliau. Šiuo metu dauguma pusiau sintetinių alyvų yra API SJ/CF ir aukštesnės klasės. Tepalų klampumą geriausia pasirinkti pagal gamintojo rekomendacijas. Jei mašina senesnė kaip 10 metų, siūlau pilti pusiau sintetinius 10W40 už vidutinę kainą. Jei per šalčius starteris sunkiai pasuka variklį galima pabandyti supilti kiek skystesnius 5W40. Gamintojas turėtų būti girdėtas. Nepirkti tepalų turguje ir nepirkti pigiausių tepalų. Jei mašina nenaudojama sportui, neverta pirkti pilnai sintetinės alyvos. Vietoje to geriau naudoti pusiau sintetinę ir dažniau keisti. Beje, 'pusiau sintetinė'- tai labai prastas vertimas iš angliško 'semi-synthetic'. Semi-synthetic alyva neturi nieko bendro su sintetine alyva. Semi-synthetic reiškia 'mineralinė alyva, savo savybėmis artima sintetinei'. Paprastai keisti alyvą rekomenduojama pravažiavus 10.000 km, bet ne rečiau kaip 2-3 kartus per metus. Alyvos kokybę labai gadina į alyvą patenkantys degimo produktai, ypač vanduo. Vandenyje ištirpsta degimo metu susidarantys azoto oksidai, taip gaunasi rūgštis, kuri drėgmės kondensuojasi kai variklis šaltas. Todėl dažniau keisti alyvą reikia žiemą arba dažnai važinėjant šaltu varikliu. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |