Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 23:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2005, 14:12 
  
 
 
E34M20B20,89m
Pas mane vanduo,noriu pripilt antifriza,ar labai sudetinga paciam(duobes neturiu,kaip ir garazo)?Gal galima butu is bloko ne leist,o tik is radiatoriaus ir pripilt koncetrata?Kiek telpa i radiatoriu?


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2005, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
jei jau priejo reikalas ispilinet skysti is sistemos, tai as isleisciau visa kiek tai imanoma ir supilciau nauja. Tokiu budu, kad ir nedaug, bet bent jau kazkiek slamsto pasisalintu is sistemos.
Yra ir kitas variantas - servisai turi tokius keitimo aparatus, kuriu pagalba pakeiciamas ausinimo skystis ir nereikia ispylinet/dapilinet. Tiesiog prie radiatoriaus virsuj esancios slangos pajungia ta aparata, birbina varikli kol uzkaista ausionimo skystis (atsidaro termostatas) ir po truputi i sistema duodamas naujas skystis, o senas isleidziamas. Tokiu budu sklandziai pasikeicia skystis nesusidarant oro kamsciams. Trukumas tik tas, kad reikia truputi daugiau ausinimo skyscio...

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2005, 16:11 
  
 
 
Atsakinejam i tema.... :)

Pasikeisti ausinimo skysti nesudetinga.

Ko reikia? indo i kuri supilsime sena skysti, keletos raktu (numeriu neprisimenu, bet bent is mano garazo komplekto tai sociai uztenka :-))

Veiksmu seka... Palaukiame kol variklis bent siek tiek ataus po vaziavimo. Nes yra tokia bjauri savybe, kad uzgesinus varikli jis pora minuciu dar toliau kaista, kol persivercia ir pradeda austi (cia is serijos kodel visokiu Aubi ventiliatoriai svilpia isjungus varikli... bmw ne kitaip, tik kad nesisuka jie, matyt inzinieriai nusprende - uzteks naturaliai kas gaunas). Tai vat ispildami karstam skyti mes numetam mase sylancia... taigi teoriskai likusi mase gali truputi stipriau pakaisti... Praktiskai uztenka kokias 10-15 minuciu luktelt. (esu dalyvaves ir keitime be laukimo, problemu nebuvo... bet geriau be butino reikalo nezaisti su ugnim..)
Toliau kisam inda po priekiniu buferiu... Ties radiatoriaus isleidimo skyle.
Atsukam radiatoriaus isleidimo kraneli. Atsargiai... jei laukem tik minetas 10 minuciu, skystis vis dar gali buti pakankamai karstas, reikia pasisaugoti nenusiplikyti. Toliau atsukam virsuje esanti issipletimo bakelio kamsti, nuorinimo varzta ties termostatu. Kai isteka visas skystis is radiatoriaus - atsukamas varztas bloke. Naturalu irgi sulaukiam tekejimo pabaigos. Toliau pildymas. Uzsukam apatines skyles - bloko varzta ir radiatoriaus kraneli. Palaukiam kad variklis atvestu iki tiek kad ant bloko galvos butu galima ranka uzdeti. Jei tingim laukti - tada reikia sildyti nauja ausinimo skysti! Pilam skysti i issipletimo bakeli. Laikas nuo laiko pamaigom slangas nuo radiatoriaus i varikli. Pripyle tiek kad maigant slangas nebedingineja skystis/ neburbuliuoja issipletimo bakelyje uzsukam varzta ant termostato. Uzvedam varikli. Sylant vis laikas nuo laiko pasukinejam nuorinimo varzta ant termostato (atsukam/isleidziam ora/uzsukam). Pastaba - tiek ispylimo metu, tiek uzpylimo - salono peciukas turi buti atsuktas i max karsta padeti. Kai variklis uzkaista iki darbines temperaturos paskutini karta patikrinam termostato nuorinima, uzsukam pletimosi bakelio kamsti... ir darom bandomaji vaziavima :)
As bandomaji darau kokiu 3-5 km pravaziavima. Su savim pageidautina pasiimti visus naudotus raktus. Jei matom kad bando kaist... toliau bandom nuorinti per termostato varzta... Jei viskas tvarkoje, niekas nekaista... Renkames zaislus ir namo. Pageidautina bent diena atidziau pastebeti situacija.
Ausinimo skycio pakeitimo procedura galima atlikti is esmes bet kur. Bet patogiau - garaze.
P.s. butinai reikia patikrinti ar yra ir jei yra ar pralaidus kai kuriuose M20 varikliuose esantis plonas vamzdelis tarp radiatoriaus ir pletimosi bakelio!
Jis sugeba uzaugti, tada dideles bedos su savaiminiu nusiorinimu. Ir siaip tada kai kuriais rezimais variklis kaista.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2005, 09:48 
  
 
 
gal galit kas nors papasakot ar kokia nuoroda imest kur yra isleidimo is bloko anga pas mane 525 tds E34


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2005, 12:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:roll: keleivio puseje,variklio bloke zemiau ismetimo sistemos yra varztelis (diametro dabar nepamenu) ji atsukes isbegs ausinimo skytis is bloko( buk atsargus jei leisi neatausus varikliui)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery