Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Nedirba normaliai su benzu (burbuliuoja) M20 https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=3748 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Kleckas1978 [ 16 Rgs 2005, 07:56 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Nedirba normaliai su benzu (burbuliuoja) M20 |
E34 m20b25 benzas/dujos uzvedu ryte benzinu reik vaziuoti - burbuliuoja ir nifiga netraukia (blogiau uz dyzeli) ir prasmirsta benzinu net salone jauciasi. Vaziuojant toks jausmas kad tik kokie 4 is 6 cilindrai tedirba. Karstam varikliui tas pats. Atidarius kapota jauciasi kaip kad perpiltu benza (smirda visas variklio skyrius benzu, vaziuojant ir salone benzo nesudegusio smarve) ar nedirbtu kokia zvake. Bandziau ir didesnem apsukom pralekt 4000-5000 vos prirenka bet tas pats, jei nedirbtu su dujom normaliai sakyciau el. grandine. Su dujomis kaip nekeista dirba viskas puikiai ir traukia ir t.t. jokiu saudymu nebuvo ir nera. Kas do ciuda? Gal kas jau susidure? P.S. voztuvai reguliuoti, zvakes pries 10 tkm. keistos, oro filtras geras. |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 16 Rgs 2005, 08:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: 525 Nedirba normaliai su benzu (burbuliuoja) |
Pirma kas i galva ateina - laisvos eigos voztuvas... |
Autorius: | Genadijus (Gena) [ 16 Rgs 2005, 08:14 ] |
Pranešimo tema: | |
man tai igalva tik vienas blogai sureguliuoja mishsini... tai toks vaizdas, kad oro sklende po kokio nors poksht ishmushta... |
Autorius: | Ged@s [ 16 Rgs 2005, 08:24 ] |
Pranešimo tema: | |
patikrink esant veikianciam varikliui visas benzino slangeles ir sujungimus. Imanoma, kad kazkur nuo senatves suskeldejo guma slangeles ir dabar tau varva benzinas. (as rimtai, man taip yra buwe) |
Autorius: | Kleckas1978 [ 16 Rgs 2005, 12:51 ] |
Pranešimo tema: | |
na kagi laisvos eigos voztuvas manau veikia nes ji atjungus buna dar blogiau (nuemes ziurejau vaiksto jis lengvai, neuzsikirtineja) nuemiau oro srauto matuokli - viskas veikia gerai niekas niekur nekliuva, darinejasi lengvai (nieko sulankstyto nera), benzino slangutes visos tvarkoj tik per glusa jauciasi, kad vos ne grina benza varytu lauk. Kas del stendo ir t.t. tai meistras (kurio darbu esu patenkintas ir kuriuo galiu pasitiketi, pas bet ka nesinori vezti) uzsiemes ir bus laisvos vietos (nes tokios eiles ) tik dar kitos savaites pradzioje (Klaipeda). Siaip kolkas galiu vazineti be problemuų ir su dujom, nes iki -10 laipsniu salcio jokiu bedu bet norisi kad masinoje butu viskas tvarkoj + turiu laisvo laiko tai galiu pasikrapstyt ir pats (vistiek malonu ) jei tik surasiu kas nutiko iki kitos savaites tai ir stendo nebereikes. |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 16 Rgs 2005, 13:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Tada belieka ieskot priezasties, kodel perpila benzina. Galvociau, kad benzas pilamas per prievarta. Oro isiurbimo trakte bedu neturetu but, nes tau su dujom gerai dirba. Belieka kuro padavimo sistemele, kur arba mechaninis arba elektros gedimas. Kai apie elektra nieko neraukiu, tai nieko ir nesakysiu. O del mechaninio tai postringauciau sekanciai: kuro siurblio duodamas slegis yra apie 6 bar. Darbinis slegis sistemoje turi buti berods 3,2 bar prie laisvu apsuku. Darbini slegi palaiko vakuminis slegio reguliatorius - duodant gazo slegis siek tiek dideja. Tai gal tas niekselis kazkokiui budu uzstriges pilnai atidarytoj padety? Tai tokios butu mano speliones. Gal netycia pataikysiu ir uzvesiu ant teisingo kelio Ir dar - jei benza pila per dusle, tai su tokia problema benzu vazinet nepatartina, nes jis per ziedus patenka i karteri ir skiedzia tepala. |
Autorius: | Antanas L. [ 16 Rgs 2005, 13:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Piktas.. tavo pirmas tai toks rytinis postas... labai jau be kavos matosi laisvos eigos voztuvas butu jei butu ant laisvu pasitampymai.. ar bet jau is laisvu i normalu sukimasi pereinant. Jei sunkiai su sukiu rinkimu.. cia jau truputi kita, cia maitinimas/uzdegimas. Turint omeny kad su dujom ok... galima itarti kad elektros grandine ok dirba. Na bent jau pirmine tokia prielaida galima daryt. Toliau ka... Jei vaizdas kad vienas du cilindrai nedirba - diagnozuot kurie... Daroma veikianciam varikliui atiminejant kibirksti - numaunant zvakes laida. Tada nekst. Vadinasi tarkim 2 cilindras. Kibirkstis ok kaip jau anksciau nustatem/nors labiau nutarem - reiskia kuras. Lupam lauk purkstuka, uzkuriam ziurim kaip jam purksti sekasi. Turi debeseli grazu ispusti (pageidautina ne i save ) Jei spjaudo srovele, dar kaip nors negraziai - viskas aisku - purkstukui amen.. Jei vistik graziai... arba nepavyksta zvakes traukant pagauti - nera nuoseklumo... na tada jau kompleksiniai pietus... arba ilgesne analize kuris is bendru komponentu cia vejus daro.. Tada i eteri eina tokie kaip slegis kuro sistemoje (matuojam manometru), matuoti ar laiku sukuriama kibirkstis (kaip ten jis vadinasi.. tas kur blykcioja..uzkrito)ir t.t. |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 16 Rgs 2005, 13:47 ] |
Pranešimo tema: | |
lomas rašė: Piktas.. tavo pirmas tai toks rytinis postas... labai jau be kavos matosi
laisvos eigos voztuvas butu jei butu ant laisvu pasitampymai.. ar bet jau is laisvu i normalu sukimasi pereinant. Jei sunkiai su sukiu rinkimu.. cia jau truputi kita, cia maitinimas/uzdegimas. Kadangi turejau bedu su tuo LEV, tai drasiai ir teigiu. Jo gedimo simptomai panasus i aprasytus. Mano atveju uzvedus masina (nesvarbu ar siltas ar saltas variklis), ji purtydavosi kaip drugio kreciama, susidarydavos ispudis, kad dirba vos 4 is 6 cilindru, smirdejo bezu ir dar kazkokiu smeru, is 211 arkliu rodesi kad like kokie 79... Zirgai lyg ir sugrizdavo, kai varikli issuki iki ~5k rpm. Iki 5k rpm apsukas labai jau nenoriai imdavo... Kol nepakeiciau, reikedavo islipt is masinos, atsidaryt kapota, atsuktuvos rankena pastuksenti per LEV ir toliau vaziuot. Pastebejau, kad lev uzstrigdavo gesinant masina... |
Autorius: | Kleckas1978 [ 16 Rgs 2005, 13:56 ] |
Pranešimo tema: | |
Na pas mane ir toks jausmas kad iki 1800 apsuku variklis mires - tamposi neima apsuku, po to tarpas iki kokiu 2500-2800 vel viskas gerai po to vel tampymai, o kartais viskas isvis gerai pasidaro o kartais isvis pavaziuoti neina. pabandysiu praplauti dar LEV jei bent truputi pageres keisiu i kita Osiaip pabandysiu nulekt iki sroto paziuresiu gal tures netycia pakeisiu ir bus aisku, jei ne pades grazinsiu i srota. Kolkas dekui uz pamastymus gal dar kas turi kokiu minciu? |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 16 Rgs 2005, 14:05 ] |
Pranešimo tema: | |
Kleckas1978 rašė: Osiaip pabandysiu nulekt iki sroto paziuresiu gal tures netycia pakeisiu ir bus aisku, jei ne pades grazinsiu i srota.
Lygiai taip pat dariau ir as. Srote nepavyko rast nuo LEV nuo M30B35, tai pabandziau isidet nuo M20B20. Nors kodai skyresi, bet veike be problemu... Kainavo 60 lituku... |
Autorius: | Antanas L. [ 16 Rgs 2005, 15:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Hmmm... labai keista. senai jau su m20b25 reikalu turejau... bet vistiek keista kad lev tokia itaka daro |
Autorius: | Liofka [ 18 Rgs 2005, 17:57 ] |
Pranešimo tema: | |
as manau kad kaltas bendzo siurblys nes man tas pats buvo.nedirba burbuliouja ir pan. o ant duju kaip laikrodukas dirba.tai manau pabandyk pasikeisti kuro siurbli.tik tiek kad smirda kuru tai sunku pasakyt |
Autorius: | Kleckas1978 [ 19 Rgs 2005, 08:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu ka isemiau LEV - veikia jisai nesimato kad strigtu, pravaliau su karbiurator kliner (nors ir taip ten nebuvo ka valyt), nuemes oro srauto matuokle paziurejau -vaiksto gerai, niekur nekliuna, nesusilanksciusi, ja atjungus masina gesta (matyt tvarkoj ), issukau zvakes kaip naujos jokiu apnasu ir t.t. (juk tepalo needa tai su kuom apnes ), bet uztat tris galejau net su pirstais issukti tie pid.... servizistai pries pusia metu naujas sudejo net uzverst negali normaliai ( gaidziai). paskirstytoja atidariau, o ten viskas uzkirmyja apeja apnasom (toks vaizdas kad nuo masinos gimimo nieks ten net nebande nagu kist), ant paskirstytojo dangtelio zenkliukas 87m., skriejikas - apsineses net metalo nesimato vien apnasos - nusveiciau nuemes gerai, isvaliau, supurskiau. Uzvedu dirba geriau, bet vistiek toks jausmas kad 1 cilindras kartais nesudirba, bet uztat nesudegusio benzo kvapo nebeliko, pro glusa ismetimas pagrazejo ir gaza priima - nebetrukcioja isibegejant ir nesipurto variklis, bet 1cilindras (kazkuris) dirbant tuscia eiga nelabai nori sudirbt. + pastebejau kad voztuvas 1 arba 2 cilindro "kala" kartais. (tevo zodziais kai reguliavo voztuvus pries 10 tkm. greiciausiai gerai neuzverze tai dabar jis atsilaisvino ir barska) tevas sako na ....... tuos meistrus ka duodi ta sugadina (normaliai padaryt negali), internete suradau kaip reikia voztuvus sureguliuot su visom fotkem ir t.t. tai tevas sako cia kaip Gaz'ono variklis (panasus ziauriai savo konstrukcija) sureguliuosiu as pats tau juos 100 kartu esu gazonam reguliavias tai ir tam sugebesiu o tai tie pid...... meistrai dar kanors sulauzys. Reiks sioj savaitej bandyt ziuret kas ten dedas kad tarska (kartais) tas voztuvas. Gal del to ir su benzu nenori gerai dirbti. Greit busiu visa masina perziurejas neseniai su tevu pakeitem sankabos isminamaji guoli, nu blin konstrukcija kad nuimt pavaru deze ir glusa, ir kardana nuimt reikia - keista konstrukcija pas dauguma sunkvezimiu susistumia kardanas ant slicu ir vsio, o cia |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 19 Rgs 2005, 12:02 ] |
Pranešimo tema: | |
pabandyk patikrint ar pats paskirstytojo dangtelis nepramustras/nepradeges, ar visi laidai tvarkoj. Del voztuvu: nezinau kokiu budu, taciau vazinejant dujom darosi toks reiskinys, kuri mestrai vadina "voztuvu nusedimas". T.y. tuose varikliuose, kur voztuvai rankytemis reguliuojami, ta procedura reiketu atlikti bent karta per 30k km. Jei turi reguliavimui skirtas ploksteles, zinai cilindru darbo tvarka ir jei bent karta esi dares tokia procedura - manau nesunkiai ta gali pasidaryti ir pats - nieko te sudetingo. Tereikia zinoti koks tarpelis turi but, kaip atleist/uzverst, nu ir kokiam varikliui (siltam/saltam) turi but ta procedura atliekama... |
Autorius: | Kleckas1978 [ 25 Rgs 2005, 13:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu va lyg viskas buvo susitvarke, bet vakar perjungus i benza is duju vel tas pats nedirba ir t.t. atsidares kapota, pajungiau mase (rakteli i 1 padeti) ziuriu kad LEV zyzia ir toks jausmas kad tarska, kad kaip kliutu ar pan, nuemus ir pajungus matosi kad jis uzsidaro iki galo ir truputi atkila ir vel trenkesi su jega iki galo uzsidarinedamas, anksciau tokiu bajeriu nebuvau pastebejas tai itariu kad mano masinoje LEV yra parejas (kaip kad sake Piktas Pinigas) o gal as klistu ir taip turi buti? |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |