Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Ausinimas / kaista variklis pucia salta ora https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=36650 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | edga22 [ 15 Gru 2007, 13:20 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Ausinimas / kaista variklis pucia salta ora |
Sveiki, Turiu tokia problema, kai variklis pasiekia darbine temperatura stipriau paspaudus akseleratoriaus pedala variklis pradeda kaisti, pradeda pusti salta ora. Atleidus pedala temperatura pradeda kristi ir nukrenta iki darbines temperaturos. Dar yra antifrizo dinginejimas. Dar pastebejau ryte atejus ir ijungus degima girdisi toks ciurlenimas, burbuliavimas vandens. Gal kas patarsit kame bedos gali buti. |
Autorius: | Jara_E-34 [ 15 Gru 2007, 16:39 ] |
Pranešimo tema: | |
gal tiesiog blogai nuorinta? o kai girdi ciurlenima tai matai kur isbega antifryzas?ar jis niekur neisbega? |
Autorius: | edga22 [ 15 Gru 2007, 19:27 ] |
Pranešimo tema: | |
O negali cia buti del termomovos?Pastoviai jinai sukibus yra |
Autorius: | Jara_E-34 [ 15 Gru 2007, 20:00 ] |
Pranešimo tema: | |
jei pastoviai sukibus butu tai davus gazo tikrai nekiltu temperatura... as lieku prie savo varjanto,nuorint pabandyk |
Autorius: | tomasix [ 16 Gru 2007, 21:28 ] |
Pranešimo tema: | |
tau greiciausiai bus vandens pompa parejus arba galva trukus |
Autorius: | Jara_E-34 [ 16 Gru 2007, 21:40 ] |
Pranešimo tema: | |
tomasix rašė: tau greiciausiai bus vandens pompa parejus arba galva trukus
kodel gi? nereikia be reikalo gasdint zmogaus |
Autorius: | Diman [ 17 Gru 2007, 01:16 ] |
Pranešimo tema: | |
man taip irgi buvo,buvo blogai nuorinta,bei reikejo antifrizo bakelio kamsti pakeisti,nes praleisdavo ora. |
Autorius: | Duvis [ 17 Gru 2007, 09:36 ] |
Pranešimo tema: | |
situacija labai panasi kaip ir man yra buve su E34, reikejo normaliai nuorint |
Autorius: | Bimberiux [ 17 Gru 2007, 10:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: E34 ausinimo problemos |
edga22 rašė: Sveiki,
Turiu tokia problema, kai variklis pasiekia darbine temperatura stipriau paspaudus akseleratoriaus pedala variklis pradeda kaisti, pradeda pusti salta ora. Atleidus pedala temperatura pradeda kristi ir nukrenta iki darbines temperaturos. Dar yra antifrizo dinginejimas. Dar pastebejau ryte atejus ir ijungus degima girdisi toks ciurlenimas, burbuliavimas vandens. Gal kas patarsit kame bedos gali buti. Jeigu girdi čiurlenimą ir čiurlena būtent viduje (o ne "į lauką"), vadinasi sistemoje yra nereikalingo oro, kurį privalai išleisti. Nepamenu, kaip dyzeliuose, bet, pvz., manajame (M20 benzine) yra netgi du nuorinimo varžtai, kuriuos būtina pilnai atsukti, kai pilamas auš. skystis. Ir tik per tas angas pradėjus bėgti pačiam skysčiui (t.y. išėjus visam orui), tie du varžtai užsukami P.S. Vienas (plastmasinis) varžtas yra ant paties bakelio (kryžminiam atsuktuvui), kitas (metalinis) varžtas yra ant žarnų jungties viršaus per sprindį nuo paties bakelio (raktas, berods, Nr.6, bet tikrai mažesnis negu Nr.8 ). P.P.S. Pasitikslink, kuriose vietose yra tie varžtai dyzeliuose P.P.P.S. Išsiaiškink, kur tiksliai dinginėja antifryzas: ar rytais po mašiniuku atsiranda balutės. Tam iš vakaro vos tik pastatęs auto, po juo padėk didesnį kartono galabą - rytą jį ištrauksi ir pamatysi, kas ir kurioje būtent vietoje varva (o gal ir visai nevarva, tiesiog važinėjant antifryzas iš bakelio perbėga į neužpildytas (nenuorintas) sistemos vietas). |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |