Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] patarkit,noriu užvesti nežinia nuo ko mirusi TDS https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=36148 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | rambis [ 07 Gru 2007, 12:29 ] |
Pranešimo tema: | [E34] patarkit,noriu užvesti nežinia nuo ko mirusi TDS |
Supyliau mašinytę:E34 1996 universalą 525 tds.remontas kėbulo apie 6000lt, ir tai reiktų pačiam išrinkti ir surinkti.Intike radau krūvą TDSų su variklio arba kuro siurblio defektais.Klausimėlis: ar išeitų į gera jei pvz nupirkčiau kokia su mirusiu varikliu ir pasinaudočiau saviške kaip donore.Varikliukas ir siurblys buvo čiki.Tik va neaišku kaip su ta elektronika, ar tiks mano siurblys, duokim, kokiam 1994m TDSui, jei pas ji parėjęs pastarasis.PVZ http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lckcusthwpwn Ačiu už pamastymus. NEKŪRIAU NAUJOS TEMOS.KLAUSIMAI TOLIAU |
Autorius: | rmask [ 07 Gru 2007, 14:29 ] |
Pranešimo tema: | |
tai jei desi savo viska tai sudesi ir valdymo blokus is savo masinos manau jei masina miela ir E39 nevilioja dek tik ir nesuk galvos |
Autorius: | rambis [ 22 Gru 2007, 07:59 ] |
Pranešimo tema: | |
tai štai, nusipirkau "donorą' 1996m. universala E34 525tds automatas.Vokietis (tiksliau vokietė) sakė , kad užkales variklis.Pradėjus nagrinėtis paaiškėjo, kad variklis sukasi čiki.Užėjo noras užvesti nieko nekeičiant.Einam iš eilės-patikrinom ar neužsikišes filtras-viskas gerai.tikrinam ar veikia žvakės-viskas gerai.pakeičiam pagrindini kompa (na nežinau, tas kur valdo siurblį)Dedam gerą akumą.Vedam-sukasi gerai, bet net negriebia.Išsukam viena purkštuką.Vedam-net nepurškia saliarkos.Pamastymai:greičiausiai parėjes siurblys, reikia lupti ji lauk.Klausimėlis: ar keičiant iš kitos mašinos neiškils problemų su pastatymu į tą pačią padėtį?Gal dar kas turit pasiūlymų ką galima apkeisti ir kas gali būti? Tiesa nepaminėjau, kad visi skysčiai čiki. |
Autorius: | SIG-Sauer [ 22 Gru 2007, 10:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Ar ilgai jis stovejo nevaziaves? Gal tik el.siurblio dali pakeist uztektu, bet cia speju kazkas rimciau kad nepurskia kuro Kuro bake tikrai yra? Gal siurbliukas uzsikises.. |
Autorius: | rambis [ 22 Gru 2007, 11:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Stovėjo ilgai.Pažaliave stiklų gumos.Net valytuvai sunkiai sukasi. Siurbliuko netikrinau, tai reikės.O dar neseniai sužinojau, kad kompą veltui keičiau, nes ten įmobilaizeris ir jis su kitu nedirba.reikės patikrinti ar daeina pliusas prie purkštuko dar. |
Autorius: | EXvaldelis [ 23 Gru 2007, 00:32 ] |
Pranešimo tema: | |
nera ten jokio imobilaizerio siurblio kompe,ziurek ar vienodi kompu nr ,jei nevienodi tai ir neuzsives arba nedirbs kaip reikiant.antra -ziuri siurbliuka bake,numauni slanga nuo kuro filtro ir ijungi degima,turi parbegti salerka,jei ne ieskai slieku,mire pats siurblys arba jei mazai kuro slangute siurblio paemimo itrukusi.trecia-keiti apsuku davikli,skaiciuotuva,labai didele tikimybe,kad jis mires.jis randasi gale variklio po starteriu.dedi nuo savo ir viskas.tik neikisk jo pergiliai,nes nulus.kai ji nuimsi nuo kitos auto matysis sena prisukimo vieta,tai taip ir vel prisuk.jei siurblio padavimo ir gryztamo slangu isejimo vietos ant siurblio korpuso vienodai,tavo s4eno ir naujo auto tai siurbliu elektrines dalys vienodos,jei ir nr bus kitoks.jei ju numeriai vienodi,reikalui esant keiti drasiai.sekmes |
Autorius: | essential [ 23 Gru 2007, 14:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Manau reikia is pradziu paziuret ar iki auksto slegio siurblio daeina salerka... Jei iki jo daeina, o iki forsunkiu ne tai manau jau aisku kame beda, na o seip manau statai savo kuro siurbli jei zinai kad jis buvo geras ir nesuki sau smegenu, kad ir uzvestum ja neaisku ar ten bus geras tas kuro siurblys o laika ir pinigus kisi... Beje uz kiek pirkai ta donore? |
Autorius: | EXvaldelis [ 23 Gru 2007, 15:51 ] |
Pranešimo tema: | |
kartoji tai kas pasakyta,ar visokio sit primali,manai aiski kame beda,tai ko nepasakai kokia.gal turi uomenyje,kad siurblys taip numire,kad isvis kuro neduoda!?gali but tik del vienos priezasties,jei voztuvelis neatsidaro.o saleros neduos jei bus numires veleno skaiciuotuvas ka jau ir paminejau.pasikartijantys postai turetu but trinami.labai malonu lankytis kitu saliu forumuose,kur tokie dalykai nepriimtini.bet cia ne apie tai! |
Autorius: | runcikas [ 23 Gru 2007, 15:55 ] |
Pranešimo tema: | |
EXvaldelis rašė: essential rašė: Manau reikia is pradziu paziuret ar iki auksto slegio siurblio daeina salerka... Jei iki jo daeina, o iki forsunkiu ne tai manau jau aisku kame beda, na o seip manau statai savo kuro siurbli jei zinai kad jis buvo geras ir nesuki sau smegenu, kad ir uzvestum ja neaisku ar ten bus geras tas kuro siurblys o laika ir pinigus kisi... Beje uz kiek pirkai ta donore? kartoji tai kas pasakyta,ar visokio sit primali,manai aiski kame beda,tai ko nepasakai kokia.gal turi uomenyje,kad siurblys taip numire,kad isvis kuro neduoda!?gali but tik del vienos priezasties,jei voztuvelis neatsidaro.o saleros neduos jei bus numires veleno skaiciuotuvas ka jau ir paminejau.pasikartijantys postai turetu but trinami.labai malonu lankytis kitu saliu forumuose,kur tokie dalykai nepriimtini.bet cia ne apie tai! pritariu 100% del tu pasikartojimu |
Autorius: | rambis [ 23 Gru 2007, 16:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Daėjau šiaip taip prie savo bmwo.Atsukau tą peršviečiamą šlangelę kuri įeina į siurblį, tai įjungus degimą pompuoja, bet ne prūdai.Jei jis aukšto spaudimo, tai įsivaizduju turėtu varyti kaip reikalas.Palyginimui: kai gerai alaus padarai, tai srovė 3x stipresnė .Toliau: viena forsunkė atjungta, tai vedant (jau užsukus aišku tą šlangelę) pro ją , tiksliau pro vamzdelį iš siurblio periodiškai kapsi po lašelį.Tai va, ar taip turi būti tiek vienu, tiek kitu atvėju. Išsukau apsūku daviklį.Bet labai šalta garaže.Visus darbus atidėjau iki rytdienos.Išsisuka tikrai lengvai.Bandysiu keisti.Tik norisi sužinoti apie tuos saliarkos srovių ir lašų stiprumus.Kaip turi varyti atjungus nuo siurblio pro tą peršviečiamą šlangele, ir kaip atjungus vamzdelį nuo forsunkės. Bėje-kur rašosi kuro siurblio Nr.Šiaip siurbliai įdentiški (Mašinos irgi tik porą mėn. skiriasi) Dar.... Kompų numeriai skiriasi tik vienu paskutiniu skaičiumi.PVZ ant mano ....6 o ant kitos mašinos ....5.Ar tai turi didelę reikšme, ir ar jie turi atitikti visiškai.Na manau pradžiai klausimų užteks. Norėtusi talkovų atsakymų:) |
Autorius: | EXvaldelis [ 23 Gru 2007, 20:32 ] |
Pranešimo tema: | |
Per slangute is bako turi pareiti pilna srovele,bet ne su spaudimu.lengvas begimas.jei atsuki vamzdeli nuo pukstuko ir suki,ten nebus spaudimo sukant,sukant starteriu ten tik kapsi lasais.kiekvienas lasas tai atskira plundzerio duodama doze ipurskimo metu.nu dacika jau isemei ir turejai pamatyti likusia zyme kur jis buvo prisuktas,taigi atsargiai ir atidziai taip pat prisuk ji atgal.siurblio nr yra is sono siurblio, kai i ji ziuri stovedamas prie vairuotojo sparno.jis yra uzrasytas statmenai galineje siurblio dalyje ant pacio jo korpuso.nu manau surasi.patikrink ju nr,jei jie vienodi gali keisti ji visa,jei nr skiriasi,o patys lyg ir vienodi,jau sakei,tai gali keisti tik elektrine dali prireikus.kompu nr turi buti identiski. |
Autorius: | Baobabas [ 23 Gru 2007, 20:37 ] |
Pranešimo tema: | |
Na kaip ten pro purkstuko vamzduka turi varyt tai nzn, bet tas siurbliukas kur is bako dyzeli paduoda tai ir neturi spaugimo belenkokio sudaryt. Jis ijungus degima 10 ar 15 sek. pasisuka ir fsio. Jis skirtas tik orui isvaryt jei ka. Jis spaudimo nepalaiko kaip benze... |
Autorius: | rambis [ 23 Gru 2007, 20:45 ] |
Pranešimo tema: | |
Keisiu rytoj davikli -parašysiu kaip gavosi.Galvoju teks siurblį keisti (jei Nr vienodi).Įdomu-ar lengvai jis nusiima, kad vėl įį mietkes pataikyti? |
Autorius: | EXvaldelis [ 23 Gru 2007, 20:51 ] |
Pranešimo tema: | |
nudarbelio yra ji pakeisti.nusiimi kolektoriu,paskui reikes 6 tarpiniu po kolektoriumi.visus vamzdelius nuo siurblio,pora fiskiu ir kuro padavima bei gryztama.issiimi radijatoriu,difuzoriu,sparnuote,nuimi generatoriaus dirzeli.nusuki generatoriaus itempimo amortizatoriuka ir visa ta koja kuri sukinejasi tempdama dirzeli,nu tokia koja,viename gale sukasi amortikas o kitame itempimo guoliukas.paskui nusuki visa ta aliuminivamzdi ant kurio sukinejasi ta koja ir viduje bus siurblio centrine verzle,kuri prisuka zvaigzde ant siurblio asies.ja nusuki ir pacio siurblio varztus,du kurie laiko siurbli prie plokstes ir vienas po paciu siurgliu is jo galo.gali buti sunku iskalti siurbli is zvaigzdes.siaip buna tam skirti sjomnikai,bet kartais galima oir beju apsieiti.truputi atleidziame siurblio verzle,kad ji butu lygi su siurblio asimi ,ir itempe siurbli is kitos puses suduodame plaktuku per asi.sekmes.na ir viska atgal. Baobabas rašė: Na kaip ten pro purkstuko vamzduka turi varyt tai nzn, bet tas siurbliukas kur is bako dyzeli paduoda tai ir neturi spaugimo belenkokio sudaryt. Jis ijungus degima 10 ar 15 sek. pasisuka ir fsio. Jis skirtas tik orui isvaryt jei ka. Jis spaudimo nepalaiko kaip benze... dar vienas megstantis pasimegdzioti ir niekus patauksti!niekas ir nesake,kad turi but spaudimas kaip benzininiuose modeliuose,ir koks dar oras dyzelio kuro sistemoje,jis isvis negali ten pasirodyti.ir kur tas siurbliukas ji idomu isvaro,tavo zodziais snekant.tame siurbliuke ir taip stovi atbulinis voztuvas,kad kuras nenusestu,o jis tik palengvina darba ipurskimo siurbliui. |
Autorius: | rambis [ 23 Gru 2007, 22:01 ] |
Pranešimo tema: | |
O kaip ta žvaigždutė siurblio-nenusimuša ar kitaip tariant neprasisuka ant grandinės.Jos įtvirtinti nereikia?O pati grandinė neatsipalaiduoja? Ryt bus matyti.Jau vienas stovi su nurinktu snukiu.Tai nuimti gera nesukels problemų jei ką. O ant kito tai įsiurbimo kolektorius irgi nuimtas. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |