Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] problemos su apsukom https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=34568 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Edgaras*3 [ 10 Lap 2007, 19:03 ] |
Pranešimo tema: | [E34] problemos su apsukom |
sveiki isitaisiau tokia problemele... laiku buvo nepapildytas tepalo lygis (o masina ji kazkodel labai pamegus ir pastoviai tepalo lygis sparciai mazeja, nors is apacios variklis buvo plautas ir dabar vis paziurejus i varikli nematyt kazkokiu zymesniu tepalo nutekejimo zymiu, o duma meta irgi netamsu ir is paziuros pakankamai tvarkingas ismetimas), vaziuojant jau dege tepalo lempute (is pradziu pamirksedavo, po to ant kiekvieno posukio uzsidegdavo), karta bevaziuojant jau jutau trauka dingo, apsukos krito (~500 laikes) pagesau viena, antra karta... tasyk davaziau iki vietos, dapyliau tepalo, nepagailejau jau net gal kiek daugiau uzpyliau... bet grynai nuo to karto automobiliui truputi labiau pakaitus (kai temperaturos rodykle persivercia bent keik labiau i antra puse) krenta apsukos (kazkur iki tu paciu 500) ir ant laisvo gesta... kol auto saltas-viskas tvarkoj, kaip buve... bet isilus atsiranda problemu... kas galejo nutikt..? kokios mintys, apmastymai..? dekui (is anksto)... beje auto-E34 M20B20 '89 (benzas-dujos) |
Autorius: | Anekdotas [ 10 Lap 2007, 19:22 ] |
Pranešimo tema: | |
man buvo tokia problema: dėl tepimo problemų užsikimšo magistralė virš paskirstymo velenėlio, ko pasekoje velenėlis perkaitino savo guoliavietę galvutėje ir galva trūko. tada buvo taip, kad pradėjo kaist. kaip tik užkaista, taip gaunasi kamštis sistemoj, ko pasekoje užšąlą dujų reduktorius ir dūsta variklis. pažiūrėk, ar tuo metu kai pradeda dust reduktorius neapšerkšnijo... pasižiūrėk aušinimo skystį... nepatingėk atsidaryt galvutės dangtelį ir pažiūrėk, ar ten nesausa netyčia... jei taip, tai sveikinu... man tik detalės gavosi apie 1200Lt |
Autorius: | Julius [ 10 Lap 2007, 19:43 ] |
Pranešimo tema: | |
senai sakiau,parduok tu ta lavona.. |
Autorius: | Edgaras*3 [ 10 Lap 2007, 19:44 ] |
Pranešimo tema: | |
cia minejai duju reduktoriu... bet as vazineju tik benzinu, tai ar cia turi ka nors bendro..? beje gal dar deretu paminet, variklis buvo pakaitintas gana stipriai, truputi paisdykavau... greiciausiai ir tai prisidejo..? |
Autorius: | Anekdotas [ 10 Lap 2007, 19:46 ] |
Pranešimo tema: | |
tada jau tikrai sweikinu... atsidaryk galvutės dangtelį, pasižiūrėk, ką ten pamatysi... gali dust ir ant benzo. praktiškai iš tavo simptomų sprendžiant - 80 proc trūkus galva |
Autorius: | Edgaras*3 [ 10 Lap 2007, 19:47 ] |
Pranešimo tema: | |
juliau, patikek db tik tokios mintys galvoj ir sukas, bet db bus problemu ir parduot... nu blyn aisku pats kaltas, bet ka jau db... ai beje vaziuokle sudirbau uzvakar visiskai (cia tarpkitko), priekinis kairysis ratas db taip "\" stovi... tas nelemtas driftas... |
Autorius: | Jara_E-34 [ 10 Lap 2007, 21:49 ] |
Pranešimo tema: | |
vat tau ir driftas... panasi situacija,draugo draugas nusipirko E34 ir simense pradejo issidirbinet,as iskart pasakiau kad neilgai liko tai masinai gyvent E34 cia gi limuzino klase,o ne sportine masina,ne driftams ji skirta |
Autorius: | Darius BMW [ 10 Lap 2007, 21:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Triskart per bortelius sokau, ir tik 3 ratlakius sulanksciau o pakabai nieko, stiprus tas limuzinas |
Autorius: | Edgaras*3 [ 10 Lap 2007, 22:23 ] |
Pranešimo tema: | |
jo.., isties noreciau pritart, patvarus dar tas limuzinas ir gali jis si ta vis dar... pries tai irgi belekiek sokinejau as ir per tuos bortelius ir ant bordiuro teke viena kita karta uzlekt skersais ratais, nu bet wienas kartas nemelavo... apmaudu truputi, db galvoju gal nereikejo taip labai persistengt... pamastymu daugiau apie tas apsukas ant silto variklio nebus..? kaip galeciau tokiu atveju siek tiek sukelt apsukas? |
Autorius: | Jara_E-34 [ 10 Lap 2007, 22:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Darius BMW rašė: Triskart per bortelius sokau, ir tik 3 ratlakius sulanksciau o pakabai nieko, stiprus tas limuzinas
jei nieko nesimato,jokiu palankstymu tai dar nereiskia kad viskas gerai... as is moters pirkau mazda,tai irgi is pradziu wiskas norm,tik pylnikai ant amortizatoriu buvo suplyse... prawaziavus 500km pradejo teket tepalas is amortiku isardzius dar paaiskejo kad spranzina luzusi(nors masina nebuvo pasvirusi ir nebuvo jokiu pasaliniu garsu) taigi darykim isvadas 1.is moters geriau masinos nepirkt(na as savo pirkau del gero kebulo) 2.nuwares i serwisa apie savo pakaba daug naujo gali suzinot |
Autorius: | Jara_E-34 [ 10 Lap 2007, 22:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Edgaras*00 rašė: jo.., isties noreciau pritart, patvarus dar tas limuzinas ir gali jis si ta vis dar... pries tai irgi belekiek sokinejau as ir per tuos bortelius ir ant bordiuro teke viena kita karta uzlekt skersais ratais, nu bet wienas kartas nemelavo... apmaudu truputi, db galvoju gal nereikejo taip labai persistengt... pamastymu daugiau apie tas apsukas ant silto variklio nebus..? kaip galeciau tokiu atveju siek tiek sukelt apsukas?
dirbtinai sukelt apsukas cia jei tik pardawimui jei sau,tokiu atveju reikia ieskot priezasties kodel jos nukrito ir ta priezasty pasalint o kai dapylei tepala variklis norm dirba?jokiu pasaliniu garsu nera? |
Autorius: | Darius BMW [ 10 Lap 2007, 22:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Jara_E-34 rašė: Darius BMW rašė: Triskart per bortelius sokau, ir tik 3 ratlakius sulanksciau o pakabai nieko, stiprus tas limuzinas jei nieko nesimato,jokiu palankstymu tai dar nereiskia kad viskas gerai... as is moters pirkau mazda,tai irgi is pradziu wiskas norm,tik pylnikai ant amortizatoriu buvo suplyse... prawaziavus 500km pradejo teket tepalas is amortiku isardzius dar paaiskejo kad spranzina luzusi(nors masina nebuvo pasvirusi ir nebuvo jokiu pasaliniu garsu) taigi darykim isvadas 1.is moters geriau masinos nepirkt(na as savo pirkau del gero kebulo) 2.nuwares i serwisa apie savo pakaba daug naujo gali suzinot Nelyginam mazdos ir bmw |
Autorius: | Edgaras*3 [ 10 Lap 2007, 23:14 ] |
Pranešimo tema: | |
tai wa butent as jau noreciau skirtis su siuo savo pirmuoju automobiliu-BMW, tad patarkit bent dirbtinai kaip tas apsukas butu galima siek tiek sukelt..? na turiu siokiu tokiu minciu, teke jau ant kito BMW eksperimentuot, bet noreciau jusu nuomoniu paklausyt... na jei jau kolega teiraujas apie garsus tai tiksliai prisiminiau automobiliui pakaitus (kiek labiau nei deretu) kai jau ima krist tos apsukos, spaudziant akseleratoriu girdet toks nezymus dzerzgimas ar kaip ji cia pavadint (cypimas toks galbut) (kurio anksciau tikrai nebuvo, su ta problema ir sis garsas atsirado, bet jis toks tikrai nezymus lb, vos girdimas)... ka sakot..? |
Autorius: | Edgaras*3 [ 10 Lap 2007, 23:15 ] |
Pranešimo tema: | |
o siaip variklis normaliai ir tikrai gerai dirba... saltas variklis sakau dirba kaip diebes jokio skirtumo nepajauciau na tik ikaites ima durniuot truputi... na tas durniavimas is kitos puses toks ter-nenori laikyt apsuku ir tiek... |
Autorius: | Jara_E-34 [ 10 Lap 2007, 23:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Darius BMW rašė: Jara_E-34 rašė: Darius BMW rašė: Triskart per bortelius sokau, ir tik 3 ratlakius sulanksciau o pakabai nieko, stiprus tas limuzinas jei nieko nesimato,jokiu palankstymu tai dar nereiskia kad viskas gerai... as is moters pirkau mazda,tai irgi is pradziu wiskas norm,tik pylnikai ant amortizatoriu buvo suplyse... prawaziavus 500km pradejo teket tepalas is amortiku isardzius dar paaiskejo kad spranzina luzusi(nors masina nebuvo pasvirusi ir nebuvo jokiu pasaliniu garsu) taigi darykim isvadas 1.is moters geriau masinos nepirkt(na as savo pirkau del gero kebulo) 2.nuwares i serwisa apie savo pakaba daug naujo gali suzinot Nelyginam mazdos ir bmw o gal kaliega nori pasakyt kad bmw pakabos negenda? |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |