Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Sau 2025, 11:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
sveiki :) isitaisiau tokia problemele... laiku buvo nepapildytas tepalo lygis (o masina ji kazkodel labai pamegus ir pastoviai tepalo lygis sparciai mazeja, nors is apacios variklis buvo plautas ir dabar vis paziurejus i varikli nematyt kazkokiu zymesniu tepalo nutekejimo zymiu, o duma meta irgi netamsu ir is paziuros pakankamai tvarkingas ismetimas), vaziuojant jau dege tepalo lempute (is pradziu pamirksedavo, po to ant kiekvieno posukio uzsidegdavo), karta bevaziuojant jau jutau trauka dingo, apsukos krito (~500 laikes) pagesau viena, antra karta... tasyk davaziau iki vietos, dapyliau tepalo, nepagailejau jau net gal kiek daugiau uzpyliau... bet grynai nuo to karto automobiliui truputi labiau pakaitus (kai temperaturos rodykle persivercia bent keik labiau i antra puse) krenta apsukos (kazkur iki tu paciu 500) ir ant laisvo gesta... kol auto saltas-viskas tvarkoj, kaip buve... bet isilus atsiranda problemu... kas galejo nutikt..? kokios mintys, apmastymai..? dekui (is anksto)... beje auto-E34 M20B20 '89 (benzas-dujos)


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 19:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
man buvo tokia problema:

dėl tepimo problemų užsikimšo magistralė virš paskirstymo velenėlio, ko pasekoje velenėlis perkaitino savo guoliavietę galvutėje ir galva trūko. tada buvo taip, kad pradėjo kaist. kaip tik užkaista, taip gaunasi kamštis sistemoj, ko pasekoje užšąlą dujų reduktorius ir dūsta variklis. pažiūrėk, ar tuo metu kai pradeda dust reduktorius neapšerkšnijo... pasižiūrėk aušinimo skystį... nepatingėk atsidaryt galvutės dangtelį ir pažiūrėk, ar ten nesausa netyčia... jei taip, tai sveikinu... man tik detalės gavosi apie 1200Lt

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.14
Amžius:
36
Pranešimai:
810
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e90 325i
X6
senai sakiau,parduok tu ta lavona.. :D


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 19:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
cia minejai duju reduktoriu... bet as vazineju tik benzinu, tai ar cia turi ka nors bendro..? beje gal dar deretu paminet, variklis buvo pakaitintas gana stipriai, truputi paisdykavau... greiciausiai ir tai prisidejo..? :cry:


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
tada jau tikrai sweikinu... atsidaryk galvutės dangtelį, pasižiūrėk, ką ten pamatysi... gali dust ir ant benzo. praktiškai iš tavo simptomų sprendžiant - 80 proc trūkus galva

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


Paskutinį kartą redagavo Anekdotas 10 Lap 2007, 19:48. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 19:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
juliau, patikek db tik tokios mintys galvoj ir sukas, bet db bus problemu ir parduot... nu blyn aisku pats kaltas, bet ka jau db... ai beje vaziuokle sudirbau uzvakar visiskai (cia tarpkitko), priekinis kairysis ratas db taip "\" stovi... tas nelemtas driftas... :evil:


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
vat tau ir driftas...
panasi situacija,draugo draugas nusipirko E34 ir simense pradejo issidirbinet,as iskart pasakiau kad neilgai liko tai masinai gyvent :twisted:
E34 cia gi limuzino klase,o ne sportine masina,ne driftams ji skirta :wink:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.30
Amžius:
39
Pranešimai:
276
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E90
ex BMW E39 M54 01
ex BMW E39 M52 99
ex BMW E34 M50 91
Skype:
dariuxnr1
Nikas:
Darius BMW
Triskart per bortelius sokau, ir tik 3 ratlakius sulanksciau o pakabai nieko, stiprus tas limuzinas :D


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
jo.., isties noreciau pritart, patvarus dar tas limuzinas ir gali jis si ta vis dar... :wink: pries tai irgi belekiek sokinejau as ir per tuos bortelius ir ant bordiuro teke viena kita karta uzlekt skersais ratais, nu bet wienas kartas nemelavo... apmaudu truputi, db galvoju gal nereikejo taip labai persistengt... :roll: pamastymu daugiau apie tas apsukas ant silto variklio nebus..? kaip galeciau tokiu atveju siek tiek sukelt apsukas?


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
Darius BMW rašė:
Triskart per bortelius sokau, ir tik 3 ratlakius sulanksciau o pakabai nieko, stiprus tas limuzinas :D

jei nieko nesimato,jokiu palankstymu tai dar nereiskia kad viskas gerai...
as is moters pirkau mazda,tai irgi is pradziu wiskas norm,tik pylnikai ant amortizatoriu buvo suplyse...
prawaziavus 500km pradejo teket tepalas is amortiku
isardzius dar paaiskejo kad spranzina luzusi(nors masina nebuvo pasvirusi ir nebuvo jokiu pasaliniu garsu)
taigi darykim isvadas
1.is moters geriau masinos nepirkt(na as savo pirkau del gero kebulo)
2.nuwares i serwisa apie savo pakaba daug naujo gali suzinot :D

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
Edgaras*00 rašė:
jo.., isties noreciau pritart, patvarus dar tas limuzinas ir gali jis si ta vis dar... :wink: pries tai irgi belekiek sokinejau as ir per tuos bortelius ir ant bordiuro teke viena kita karta uzlekt skersais ratais, nu bet wienas kartas nemelavo... apmaudu truputi, db galvoju gal nereikejo taip labai persistengt... :roll: pamastymu daugiau apie tas apsukas ant silto variklio nebus..? kaip galeciau tokiu atveju siek tiek sukelt apsukas?

dirbtinai sukelt apsukas cia jei tik pardawimui
jei sau,tokiu atveju reikia ieskot priezasties kodel jos nukrito ir ta priezasty pasalint :)
o kai dapylei tepala variklis norm dirba?jokiu pasaliniu garsu nera? :roll:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.30
Amžius:
39
Pranešimai:
276
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E90
ex BMW E39 M54 01
ex BMW E39 M52 99
ex BMW E34 M50 91
Skype:
dariuxnr1
Nikas:
Darius BMW
Jara_E-34 rašė:
Darius BMW rašė:
Triskart per bortelius sokau, ir tik 3 ratlakius sulanksciau o pakabai nieko, stiprus tas limuzinas :D

jei nieko nesimato,jokiu palankstymu tai dar nereiskia kad viskas gerai...
as is moters pirkau mazda,tai irgi is pradziu wiskas norm,tik pylnikai ant amortizatoriu buvo suplyse...
prawaziavus 500km pradejo teket tepalas is amortiku
isardzius dar paaiskejo kad spranzina luzusi(nors masina nebuvo pasvirusi ir nebuvo jokiu pasaliniu garsu)
taigi darykim isvadas
1.is moters geriau masinos nepirkt(na as savo pirkau del gero kebulo)
2.nuwares i serwisa apie savo pakaba daug naujo gali suzinot :D


Nelyginam mazdos ir bmw :D


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 23:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
tai wa butent as jau noreciau skirtis su siuo savo pirmuoju automobiliu-BMW, tad patarkit bent dirbtinai kaip tas apsukas butu galima siek tiek sukelt..? na turiu siokiu tokiu minciu, teke jau ant kito BMW eksperimentuot, bet noreciau jusu nuomoniu paklausyt... na jei jau kolega teiraujas apie garsus tai tiksliai prisiminiau automobiliui pakaitus (kiek labiau nei deretu) kai jau ima krist tos apsukos, spaudziant akseleratoriu girdet toks nezymus dzerzgimas ar kaip ji cia pavadint (cypimas toks galbut) (kurio anksciau tikrai nebuvo, su ta problema ir sis garsas atsirado, bet jis toks tikrai nezymus lb, vos girdimas)... ka sakot..?


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
o siaip variklis normaliai ir tikrai gerai dirba... saltas variklis sakau dirba kaip diebes jokio skirtumo nepajauciau na tik ikaites ima durniuot truputi... na tas durniavimas is kitos puses toks ter-nenori laikyt apsuku ir tiek...


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
Darius BMW rašė:
Jara_E-34 rašė:
Darius BMW rašė:
Triskart per bortelius sokau, ir tik 3 ratlakius sulanksciau o pakabai nieko, stiprus tas limuzinas :D

jei nieko nesimato,jokiu palankstymu tai dar nereiskia kad viskas gerai...
as is moters pirkau mazda,tai irgi is pradziu wiskas norm,tik pylnikai ant amortizatoriu buvo suplyse...
prawaziavus 500km pradejo teket tepalas is amortiku
isardzius dar paaiskejo kad spranzina luzusi(nors masina nebuvo pasvirusi ir nebuvo jokiu pasaliniu garsu)
taigi darykim isvadas
1.is moters geriau masinos nepirkt(na as savo pirkau del gero kebulo)
2.nuwares i serwisa apie savo pakaba daug naujo gali suzinot :D


Nelyginam mazdos ir bmw :D

o gal kaliega nori pasakyt kad bmw pakabos negenda? :D

_________________
...nes tai BMW


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery