Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Traukimo problema https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=30473 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Necris [ 19 Rgp 2007, 11:19 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Traukimo problema |
Sveiki, m50 520i kol neishiles iki normalios temperaturos kazkaip labai jau netraukia, manau tai nera normalu. Taip pat masina valina lyg ir normaliai nuo kazkur 3.5t apsuku, bet ant zemesniu eina kaip tevo 524td, labai jau vangiai, ypac 4 begiu nuo 60km/h. Zodziu norint gaut bent kazkiek traukos reikia zulint vos ne iki redlaino. Ka ziuret pirmiausiai? Dekui ir sorry jei seniai seniai kasnors jau klause ko panasaus, bet as searchinau!! ps masina tikrai neubyta, labai mazai vaziuota, motor lauft sehr gut. n |
Autorius: | Ryklys [ 19 Rgp 2007, 11:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Na pirmiausia pazek zvakes , laidus , co, jei truksta galios ,reiskes kazkas bus blogai su degimu, nesudega kuras normaliai, gali but ir purkstuku bedos , blogiausiu atveju, kuro siurblys ir pan, vardint galima ilgai , pradek nuo paprastu dalyku , zvakes ir pan , taip pat oro srauto matuokle gali buti sudurniavus, reikia po truputi krapstyt ir ziuret , ir ar tikrai yra beda????????// motoras optimaliausiai dirba kai yra darbine temperatura, salto gali but galios sviravimai, jei jau visai blogai saltam , gali but patsosas -laisvu apsuku dacikas, zdz kai saltas turi motorui paduot atinkamai kuro ir oro, 520i nera galingas motoras , kazkokio rovimo is vietos nuo 60 k saiba nesitikek , |
Autorius: | Ryklys [ 19 Rgp 2007, 11:32 ] |
Pranešimo tema: | |
ps. truputi suveliau, siurblys nebus , nes ant ausktu jei eina , tai siurbliui viskas ok |
Autorius: | Anekdotas [ 19 Rgp 2007, 11:44 ] |
Pranešimo tema: | |
mano nuomone viskas ten pas tave OK. M50B20 iki 3500 rpm ir nerodys jokių stebuklų tuo labiau 5er kėbule. misliju, kad dėl savo šventos ramybės pravaryk diagnostiką, jei ką ras negero - susitvarkyk ir neieškok sliekų. o jei ir toliau bus minčių, kad nevalina - ieškok M50B25 arba M60 motoro |
Autorius: | Jara_E-34 [ 19 Rgp 2007, 15:06 ] |
Pranešimo tema: | |
tiesiog reikia kad pakankamai aukstos apsukos butu kai permetineji begius Pas mane M20B20 wariklis,galvojau kad visai netraukia,bet kai iskacegarinau ir numeciau sankaba,tai taip rove is vietos,persigandau krc moralas toks,reikia susizinot savo masinos ipatumus,kokiom apsukom geriausia yra perjunginet begius kad trauktu ir taip toliau |
Autorius: | Ryklys [ 19 Rgp 2007, 15:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Dar yra vienas labai paprastas budas ukelt keleta arkliuku,na bent jau ant mano modelio, prie oro srauto matuokles yra toks varztas ,jis pas mane su sesekampiu (m6) atrodo reguliuojasi, servize pasidariau taip kad isukus co optimalus, optimaliai kura ryja, o antras variantas susuki ta varzta iki galo.... ten tokia primityvi sistema , padarytas aplinkis kanalas apie matuokle, paciame korpuso viduje, ir tas varztas arba daugiau praleidzia oro , arba maziau, arba isvis aplink nepraeina, ko pasekoje ,oro srauto matuokle uzsilenke daugiau arba maziau , rezultatai, paduoda daugiau kuro i motora, plius ten kazkaip su degimu kazkas truputi susije nes vakumines sistemos, su dujom pasikeicia variklio darba siektiek, o ant bendzo susukus ratus vinioja ant asfalto lengvai, ja issukus ratu prasukt nebeiseina, ir labai jauciasi ant traukos , prie didesniu apsuku, kai pravezu netiki zmones kad dar kazkiek gali traukt toks aparatas , aisq su naujesniais BMW nera ka lygint asiq isauga ziauriai kuro sanaudos ,net nezinau kiek tokiu rezimu, ir ant laisvu sokineja apsukos, arba siurbiasi ,truputi, esme uzriebina misi gan gerai |
Autorius: | Jara_E-34 [ 19 Rgp 2007, 16:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Ryklys rašė: Dar yra vienas labai paprastas budas ukelt keleta arkliuku,na bent jau ant mano modelio, prie oro srauto matuokles yra toks varztas ,jis pas mane su sesekampiu (m6) atrodo reguliuojasi, servize pasidariau taip kad isukus co optimalus, optimaliai kura ryja,
o antras variantas susuki ta varzta iki galo.... ten tokia primityvi sistema , padarytas aplinkis kanalas apie matuokle, paciame korpuso viduje, ir tas varztas arba daugiau praleidzia oro , arba maziau, arba isvis aplink nepraeina, ko pasekoje ,oro srauto matuokle uzsilenke daugiau arba maziau , rezultatai, paduoda daugiau kuro i motora, plius ten kazkaip su degimu kazkas truputi susije nes vakumines sistemos, su dujom pasikeicia variklio darba siektiek, o ant bendzo susukus ratus vinioja ant asfalto lengvai, ja issukus ratu prasukt nebeiseina, ir labai jauciasi ant traukos , prie didesniu apsuku, kai pravezu netiki zmones kad dar kazkiek gali traukt toks aparatas , aisq su naujesniais BMW nera ka lygint asiq isauga ziauriai kuro sanaudos ,net nezinau kiek tokiu rezimu, ir ant laisvu sokineja apsukos, arba siurbiasi ,truputi, esme uzriebina misi gan gerai girdejau ir as apie tai,bet vat beda,kura ryja nerealiai |
Autorius: | wiperis [ 19 Rgp 2007, 16:40 ] |
Pranešimo tema: | |
vat kame reikalas..vienas man sudmeistris sukiojo ta varzta..o as ziuriu ko auto toks vangus... |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |