Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] variklio keitimas is 2.5 i 3.5
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=30100
Puslapis 12

Autorius:  BEMSAS [ 10 Rgp 2007, 08:22 ]
Pranešimo tema:  [E34] variklio keitimas is 2.5 i 3.5

norejau paklaust keiciant kas tinka nuo 2.5 o kas ne. ka reiketu dasipirkt?

Autorius:  Eimazz555 [ 10 Rgp 2007, 11:40 ]
Pranešimo tema: 

vienu zodziu galiu pasakyt kad neverta, nes reikia viso variklio su visais laidais ir kompu, pavaru deze taipat manau netiks, radiatoriai, ir t.t. buvo daug temu panasiu. pasinaudok paieska, isitikinsi pats kad neverta vargti

Autorius:  BEMSAS [ 10 Rgp 2007, 12:40 ]
Pranešimo tema: 

tai as zinau kad deze netinka o kompa ir visa pravodke turiu

Autorius:  Xolen [ 10 Rgp 2007, 12:46 ]
Pranešimo tema: 

Pravodke, kompas, radiatorius, greiciu deze, kardanas, reduktorius? Taipat jis gali netilpt, gali reikt dar perdarinet kitu daliu tvirtinimus, kad yspraust.

Autorius:  stashas [ 10 Rgp 2007, 12:51 ]
Pranešimo tema: 

na i E34 ideti 3.5 motoro daug bedu neturetu but kadangi tokie varikliai tokiuose kebuluose stovi. jei turi viska ko reik lupi lauk nereikalingas dalis is masinos ir po truputi surinkineji.

Autorius:  gogy [ 10 Rgp 2007, 22:41 ]
Pranešimo tema: 

stashas rašė:
na i E34 ideti 3.5 motoro daug bedu neturetu but kadangi tokie varikliai tokiuose kebuluose stovi. jei turi viska ko reik lupi lauk nereikalingas dalis is masinos ir po truputi surinkineji.


Aukso zodziai.

Autorius:  Ryklys [ 11 Rgp 2007, 09:22 ]
Pranešimo tema: 

:twisted: issakysiu tik savo nuomone - nesamone, kam to reikia, darbo daug o rezultatas, geriau turbina isimesk jei nori galios , pakeist viska imanoma, bet visa prieki reikia nulupt ir vel surinkt, panelse ir pan, oi baisu ir pagalvot, ten kas rase kad stvoi ir 3.5 motorai, tai kad jie stovi tokiuose modeliuose, tai zinok kad daug kas skiriasi, pirmiausia mase, , didesne galia didesni, stabdziai, pakaba, didesniai masei ir apkrovoms pritaikyta, didesnis motoras , kiti tvirtinmai, reikes perdarinet,
gerai pamastyk :!: aisku is kitos puses gan idomus eksperimentas butu, idomu kaip pavyktu :twisted:

Autorius:  Ryklys [ 11 Rgp 2007, 09:32 ]
Pranešimo tema: 

Dar , pvz jei imesi 3.5 ir paliksi reduktoriu galini nuo 2.5, po kurio laiko jis subires, nes jis nepritaikytas bus tokiai apkrovai, dar aisq jei imesi tai stabdziai bus silpnoki, spustelt aisq norėsi o sustot nespesi, jei kai ko nekeisi gausi toks variantas nelabai, pusiau darytas, pusiau nedadarytas :? jei darysi tai viska dek su fotom ir komentarais :D

Autorius:  BEMSAS [ 11 Rgp 2007, 10:39 ]
Pranešimo tema: 

na ziuresim ar bandysim eksperimenta ar ne :)

Autorius:  Ryklys [ 11 Rgp 2007, 11:06 ]
Pranešimo tema: 

525i turi ir dziaukis :-k

Autorius:  BEMSAS [ 11 Rgp 2007, 18:09 ]
Pranešimo tema: 

tai kad uzlinko motoras todel ir galvoju apie 3.5

Autorius:  Ryklys [ 11 Rgp 2007, 18:22 ]
Pranešimo tema: 

Tai man regis zymiai pigiau iseis surint/taisyt ta kuris uzlinko negu det 3,5 idet, nebent turi garazus , turi irankius , svarkes ir pan jei kas netiks, ir darysi pats su draugu pagalba, tai tada taip , dar plius elektrines shemas palygink ir pan , o jei kazkur varysi pas specus kad keistu tai oi kiek $ grazau paklosi ](*,)

Autorius:  ceska [ 11 Rgp 2007, 20:35 ]
Pranešimo tema: 

Ryklys rašė:
Dar , pvz jei imesi 3.5 ir paliksi reduktoriu galini nuo 2.5, po kurio laiko jis subires, nes jis nepritaikytas bus tokiai apkrovai, dar aisq jei imesi tai stabdziai bus silpnoki

Siaip idomu jei pvz pas ji 2.5 plyta stovejo(191ag.) o 3.5(211ag. berods),argi tie 20 arkliuku reduktoriu suplesis,tas pats ir del stabdziu?

Autorius:  Ryklys [ 11 Rgp 2007, 20:42 ]
Pranešimo tema: 

ne 20 arkliuku tikrai nesuplesis , ir stabdziai bus normoje, bet nejaugi 2,5 ir 3,5 skiriasi tik 20ag, kazkaip cia idomiai :twisted: pataisykit jei klystu,

as cia siaip su meistru snekejau,tai sake jei sukeli variklio galia , turbinos filtrai ir pan , tai sake kad kiti elementai nelaiko, tai va :)
nezianau tiksliai kokie skirtumai tarp 2.5 ir 3.5 bet siaip stabdziai ir pan skiriasi kazkiek tikrai ,ta prasem diametras ,
vistiek toks pakeitimas reikalaus dauk darbo , jei tik varikli sukeist, bet kompas ir pravodkes dideli dalis

Autorius:  Artūras V. [ 11 Rgp 2007, 20:46 ]
Pranešimo tema: 

Ryklys rašė:
bet nejaugi 2,5 ir 3,5 skiriasi tik 20ag, kazkaip cia idomiai :twisted: pataisykit jei klystu,


2,5l 192 AG
3,0l V8 218 AG
3,5l 211 AG

:)

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/