Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Spa 2024, 01:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Lap 2006, 22:02 
  
 
 
Kodel taip yra? automobilio trauka 5.20i M20 88'

Klausymas Jums, profai :lol: pastebiu tai kad kartais mashina traukia normaliai, kartais netraukia visai... benzinas. kame kampas?


StandartinėParašytas: 27 Lap 2006, 22:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
42
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Diagnostika :lol:

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 28 Lap 2006, 00:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
vienas is dazniausiai uzduodamu klausimu,vienas is dazniausiu atsakimu

(liambda,zvakes,laidai,pask.dangtelis,skrejikas,oro matuokle,kuro filtras,temper.daviklis ir t.t)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 28 Lap 2006, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
ne vienam jau taip esa buve, ir ant M50 varikliu, bet taip nieko ir neranda, net ir diagnostika rodo kad viskas gerai


StandartinėParašytas: 28 Lap 2006, 01:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.28
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Kaunas
AS ZINAU KAS YRA !!!

SUGEDO !

ps pas mane masina neuzsikuria kas gali but ?

_________________
Masina sudaro skardos ir provodke, viskas kitas yra detales.


StandartinėParašytas: 28 Lap 2006, 17:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.23
Amžius:
44
Pranešimai:
143
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 524td M21 '90
banderos rašė:
AS ZINAU KAS YRA !!!

SUGEDO !


afigenas atsakymas :lol:

nors, kita vertus, koks buwo klausimas, toks ir atsakymas :lol:

_________________
E34 524td '90


StandartinėParašytas: 28 Lap 2006, 17:38 
  
 
 
gal kartais pedala spaudi iki galo o kartais ne :idea:


StandartinėParašytas: 28 Lap 2006, 17:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
xebra kam jus cia nesamones rasinejat, zmogus paklause apie aproblema (ir tokia problema tikrai jau nepirmam jam atsitiko), o kol kas kiek teko sneket apie tokia problema niekas nerado kame saknys gali but, tai gal kartais kas nors jau netycia aptiko kame saknys, ir atsakys.


StandartinėParašytas: 28 Lap 2006, 18:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
41
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
gal aiskiau bus..


Tai va, sitas galioja bet kokiam automobiliui, kuris yra OBD arba OBDII
Esme tokia, kad reguliuoti emissiona, t.y. sumazinti ismetamuju duju kieki, variklis laikas nuo laiko save "pridusina". Daugiausia pridusimas jauciamas nuo 1500 iki 3500 apsuku diapazone. Kadangi tai yra toks diapazonas kuriuo turbut 80% zmoniu vaziuoja visa laika. Kompas visa laika "mokinasi" ir taikosi prie skirtingos aplinkos, t.y. oro salygu, temperaturos, oro dregmes, atmosferos slegio. Kad atgauti "pilna" galia, reikia ismokinti kompa, t.y. pritaikyti prie norimu salygu, yra du budai, vienas is ju tai smaugti varikli apie 20-30 minuciu, arba anuliuoti kompa, tada jis nepersimokina, o mokinasi viska is naujo. Bet tai nereiskia, kad tai liks amziams, kadangi OBD tikslas yra nudusinti varikli bet kada kai yra galimybe (tiksliau sakant, tada kai vaziuojate ekonomisku rezimu). Kompo nuresetinimas tai tik laikina "amnezija". Tie kas megsta agresyvu vairavimo stiliu, compa resetina karta i menesi, kiti tada kai "jaucia" kad jiems truksta galios.

Kaip nuresetinti kompa priklauso nuo jusu turimo automobilio, vienems uztenka atjungti akumuliatoriu ir palaikyti 5-10 minuciu, kitiems reikia specialaus elektroninio irankio, kitiems uztenka isimti saugikliu kelis. Robkes threade buvo sakyta, kad bmwui reikia ijungti degima palaikyti 10sek isjungti degima, neistraukti raktelio ir uzvesti... na cia jau patys ieskokite kaip tai padaryti atrodo tiek... jei ka dar prisiminsiu, parasysiu .

_________________
Dede Juozas


StandartinėParašytas: 28 Lap 2006, 18:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
o kaip suzinot ar tas OBD yra ar ne? ir isvis kas cia per daigtas? :oops:


StandartinėParašytas: 28 Lap 2006, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.13
Amžius:
48
Pranešimai:
31
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 320i Coupe 93'
ex E36 320 91'; ex E34 525 88'
Patikrink ar iseinantis laidas kuris yra prijungtas sone prie oro srauto matuokles normaliai veikia, t.y. neuzsioksidaves ir yra geras kontaktas. Man ir taip buvo, diagnostika rodo viska norma o ish jos ishvaziavus variklis "pulsuojanciai" vistiek veikt pradeda, pasirodo patampiau-patraukinejau ta laida ir viskas ciki, tad reikia ziureti kad kontaktai jo butu normoje, nes prie tokios dregmes pradeda laidai "knist" prota.

_________________
BMW E36 benzinas be dujų, nes dujos ne bmw'ui


StandartinėParašytas: 28 Lap 2006, 21:52 
  
 
 
Jei daugiau viskas idealiai,ir pvz kaip man ant duju eidavo idealiai,o trauka tai dingsta tai atsiranda,tada paskirstymo velenelio padeties daviklis.Man tas pats buvo m50 motorui,tik dar to seno daviklio neisardziau,nepaziurejau viduriu,nes jis signala tai duodavo tai ne,nors jo varza daugmaz gera buvo.Plytai jis prie isiurbimo kolektoriaus priekio


StandartinėParašytas: 29 Lap 2006, 09:39 
  
 
 
wiperis rašė:
gal aiskiau bus..


Tai va, sitas galioja bet kokiam automobiliui, kuris yra OBD arba OBDII
Esme tokia, kad reguliuoti emissiona, t.y. sumazinti ismetamuju duju kieki, variklis laikas nuo laiko save "pridusina". Daugiausia pridusimas jauciamas nuo 1500 iki 3500 apsuku diapazone. Kadangi tai yra toks diapazonas kuriuo turbut 80% zmoniu vaziuoja visa laika. Kompas visa laika "mokinasi" ir taikosi prie skirtingos aplinkos, t.y. oro salygu, temperaturos, oro dregmes, atmosferos slegio. Kad atgauti "pilna" galia, reikia ismokinti kompa, t.y. pritaikyti prie norimu salygu, yra du budai, vienas is ju tai smaugti varikli apie 20-30 minuciu, arba anuliuoti kompa, tada jis nepersimokina, o mokinasi viska is naujo. Bet tai nereiskia, kad tai liks amziams, kadangi OBD tikslas yra nudusinti varikli bet kada kai yra galimybe (tiksliau sakant, tada kai vaziuojate ekonomisku rezimu). Kompo nuresetinimas tai tik laikina "amnezija". Tie kas megsta agresyvu vairavimo stiliu, compa resetina karta i menesi, kiti tada kai "jaucia" kad jiems truksta galios.

Kaip nuresetinti kompa priklauso nuo jusu turimo automobilio, vienems uztenka atjungti akumuliatoriu ir palaikyti 5-10 minuciu, kitiems reikia specialaus elektroninio irankio, kitiems uztenka isimti saugikliu kelis. Robkes threade buvo sakyta, kad bmwui reikia ijungti degima palaikyti 10sek isjungti degima, neistraukti raktelio ir uzvesti... na cia jau patys ieskokite kaip tai padaryti atrodo tiek... jei ka dar prisiminsiu, parasysiu .


Pas mane kartais trauka yra puiki, kartais jos is vis nera :( Ir net neisivaziduoju nuo ko tai priklauso :roll: m50b20 Dujos/benzas. Kartais netraukia tai su vienu tai su kitu.
Duslintuva virinau, buvo atjungtas akumas, dabar is vis belekaip variklis dirba, "pulsuoja" netraukia, po to staiga soka i prieki... :evil:


StandartinėParašytas: 29 Lap 2006, 15:33 
  
 
 
Evan rašė:
Jei daugiau viskas idealiai,ir pvz kaip man ant duju eidavo idealiai,o trauka tai dingsta tai atsiranda,tada paskirstymo velenelio padeties daviklis.Man tas pats buvo m50 motorui,tik dar to seno daviklio neisardziau,nepaziurejau viduriu,nes jis signala tai duodavo tai ne,nors jo varza daugmaz gera buvo.Plytai jis prie isiurbimo kolektoriaus priekio
tokia problema ir pas mane buvo diagnostikoi nustate kad nedirba paskirstymo velenelio padeties daviklis pasikeiciau davikli bet naudos tai nedave


StandartinėParašytas: 29 Lap 2006, 17:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
studentas rašė:
ne vienam jau taip esa buve, ir ant M50 varikliu, bet taip nieko ir neranda, net ir diagnostika rodo kad viskas gerai


mano sita problema, kartais astri masina pedalo klauso juodai, o kartais (vis dazniau) buka. Radau puslapiuka http://www.lbm.lt/ varysiu pas juos pasiziureti


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery