Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] Nebeveikia laisvu apsuku reguliatorius (520 1989m.)
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=27316
Puslapis 11

Autorius:  plasmaboy [ 10 Bir 2007, 00:59 ]
Pranešimo tema:  [E34] Nebeveikia laisvu apsuku reguliatorius (520 1989m.)

Nutiko tokia beda, nebeveikia laisvu apsuku reguliatorius... :( Patikrinau, geras-nesudeges, bet kai uzvedi varikli jis pilnai atsirado ir nebereguliuoja :( variklis kaukia, apsukos pakyla iki 3000 kartais daugiau... Laidai niekur nenutruke, fiske irgi gera. Gal kamnors ir yra taip buve? Gal zinote kame beda? :? Nes dabar vietoje jo isidejau paprasta santechnini kraneli ir atsisukau tiek, kad variklis negestu uzvestas :oops:
Ieskojau internete info apie galima gedima, bet nieko nepavyko rasti :(

Cia paveiksliukas, apie ka kalbu, tik atsiprasau uz prasta kokybe, nes is knygos skanuota :oops:
Paveikslėlis

Autorius:  Xolen [ 10 Bir 2007, 08:55 ]
Pranešimo tema: 

Nu tai zek, o problema nnuvaryt iki svalkes nusipirkt kita, ysidet ir apzet ar LEV beda ar kazku kitur? Gi jis kainuos koke 50lt.

Autorius:  plasmaboy [ 10 Bir 2007, 09:54 ]
Pranešimo tema: 

Va tas ir yra, kad jis tai geras...vadinasi beda kazkur kitur :? o kadangi as neperdaugiausiai apie variklius nusimanau... :oops: :) o servise pas motoristus nerealios eiles :cry:

Autorius:  Pizhon [ 10 Bir 2007, 11:39 ]
Pranešimo tema: 

o kaip patikrinai kad veike?

Autorius:  Irmislt [ 10 Bir 2007, 12:27 ]
Pranešimo tema: 

Dar yra tokia maza galimybe, kad akseleratoriaus pedalas luzo ir persiverte tada buna taip kad apsukas sukelia

Autorius:  plasmaboy [ 10 Bir 2007, 21:19 ]
Pranešimo tema: 

na pedalas negali but luzes, nes idejus ta paprasta kraniuka ir atsisukus kiek reikia tai variklis normaliai dirba :? tai to reguliatoriaus varza tarp kontaktu pamatuoji ir matosi ar blogas ar geras (taip masinos manuale radau): tarp 1 ir 3 konatkto(tarp krastiniu) varza turi buti apie 40 omu, o tarp vidurinio ir belenkurio is soniniu apie 20 omu...

Autorius:  kumelvaks [ 11 Bir 2007, 10:50 ]
Pranešimo tema: 

cia beda nebeda, man tas pats, as jau kaip ir negirdziu. Pastaruoju metu apsukos apmazejo, o tai saltas kai uzbirbia apie 2000 apsuku, tai pasiles nukrenta iki 150. O kai vaziuoji ir nukrinta iki normalios darbines. Tas daiktas, kuris pas tave pavaizduotas irgi neveikia. Bandziau ir plaktukieliu svelnia pakasyt ir isplauti su su kazkuokiu skysciu ( pamirsau kokiu ), lyg tam kartui geriau buvo. Dar paziurek, gal atvirksciai uzdetas gazo trosas ant isiurbimo kolektoriaus, tas kartais duoda abarotus, nes truoselis isitempes. Dar galima apsukas sumazinti su varztieliu, katras stovi on tou paties gazo troselio laikiklio ( jei neklystu, reikia vizualiai pasiziureti ) tas irgi numusa apsukas. O siaip cia neiaiski iki galo priezastis - gal liamba zondas nuolat paduoda ( arba nepaduoda) informacija, kad variklis mol saltas ir turi buti aukstos apsukos. Zodziu, sis gedimas yra tikrai pamastymui teoretikams ir praktikams. Vo tiap as pasakysu

Autorius:  saulius9 [ 16 Bir 2007, 01:14 ]
Pranešimo tema: 

kumelvaks rašė:
cia beda nebeda, man tas pats, as jau kaip ir negirdziu. Pastaruoju metu apsukos apmazejo, o tai saltas kai uzbirbia apie 2000 apsuku, tai pasiles nukrenta iki 150. O kai vaziuoji ir nukrinta iki normalios darbines. Tas daiktas, kuris pas tave pavaizduotas irgi neveikia. Bandziau ir plaktukieliu svelnia pakasyt ir isplauti su su kazkuokiu skysciu ( pamirsau kokiu ), lyg tam kartui geriau buvo. Dar paziurek, gal atvirksciai uzdetas gazo trosas ant isiurbimo kolektoriaus, tas kartais duoda abarotus, nes truoselis isitempes. Dar galima apsukas sumazinti su varztieliu, katras stovi on tou paties gazo troselio laikiklio ( jei neklystu, reikia vizualiai pasiziureti ) tas irgi numusa apsukas. O siaip cia neiaiski iki galo priezastis - gal liamba zondas nuolat paduoda ( arba nepaduoda) informacija, kad variklis mol saltas ir turi buti aukstos apsukos. Zodziu, sis gedimas yra tikrai pamastymui teoretikams ir praktikams. Vo tiap as pasakysu


Kiek zinau to varzto prie gazo troso "kaip dievo motina myliu " negalima liesti nes jis buna labai tiksliai surguliuotas o jo po to taip paprastai nesureguliuosi patikek ta gal geriau su tuom varzteliu kur sklendes tarpeli reguliuoja bet manau apsukos kyla tikrai ne nuo to o voztuva ziurek jis sunkiai vaiksto ar panasiai.
As turiu kelis ir viena buvau isardes isvaliau ir neuzspaudziau krastu iki galo tai jo viduriai sukinejosi reguliavosi visaip tai pasuki i viena apsukos sukyla baisiai pasuki i kita puse motoras vos negesta bandyk jame esmes ieskoti, uzsimesk nuo kokio bico ir isbandysi ar tame beda ar ne ir manau nepradek reguliuoti tu varzteliu nes dar daugiau bedu pridarysi, mano draugiskas patarimas..

Autorius:  Anekdotas [ 16 Bir 2007, 09:53 ]
Pranešimo tema: 

pas mane ta pati problema. shkia daba taip: nusiimi tą LEV ir išplauni. uždedi atgal ir viskas. stringa jis elementariai. sėkmės.

Autorius:  extremexxx [ 16 Bir 2007, 13:04 ]
Pranešimo tema: 

jei reguliatorius veikia ,atjungus ji apsukos turi sukilt,bent jau jaustis ,kad kazkas keicias variklio dirbime,jei jokio skirtumo atjungus fiske ir prijungus,tai jis nedirba,priezastys:1ipurskimo smegenys i ji nepaduoda itampos,2per laudus iki jo nedaeina itampa,3 jis pats uzsilenkes ....pabandyk pamatuot ijungus degima itampa ar ateina i pacia jo fiske,ten trys kontaktai tarp centrinio ir soniniu turi apie 10 voltu rodyt,jei su itampa viskas tvarkoj pabandyk pati reguliatoriu pakeist,bent pabandymui nuo kokio draugo ar pns ,ar lauzyne tartis kad leistu vietoj isbandyt jei idejus problema dingsta perki jei nedingsta atiduodi,nes ta varza dar ne viska pasako,kaip kolega sake jis gali ir striginet ir pns

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/