Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Sau 2025, 01:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Vas 2008, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW 525
Pagaminimo metai:1990
Variklis:2.5
Degalai:bendzinas

Problema/klausimas: Sweik, problema tame kad neveikia 4-tas cilindras ir kazkas kaleno variklio virsuj kaip viskas prasidejo nezinau, nes sita auto pasiemiau pries savaite "papigiai", siandien nuvariau i garaza galvojau kelsiu galva viska aprinkau, atsidariau variklio dangteli, ir pamaciau, kad luzus karomisla butent to silindro kuris neveikia.. tai va turiu jum pora klausimu:

1. Ar gali del luzusios karomislos neveikt cilindras?
2. Kaip tiksliai ja pakeist? kaip nuimt ta veleneli kuris jas ten laiko, jei aisku zinot kaip ten atrodo viskas?

Beje variklis ne plyta... Paprastas M20B25

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 26 Vas 2008, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
cilindras būtent dėl jos ir neveikia, kadangi nesidarinėja vožtuvas [-X tas vamzdelis (nr4), ant kurio užmautos vožtuvų svirtelės (karomyslai)(Nr7) išsitraukia į priekį. nenuėmus galvos ją pakeist yra ganėtinai sudėtinga. reikia išimt radiatorių ir tada turėsi ganėtinai nemažai vargo kad ją ištraukt #-o asmeniškai aš nerekomenduočiau taip vargt. gali prisidaryt daugiau bėdos, nei nuimdamas galvą. o nuėmus galvą, ten nėra nieko sudėtingo. išsitraukia plastikiniai dangteliai (Nr13) uždengiantys angą pro kurią išsitraukia tas vamzdelis, nuimami svirčių fiksatoriai (Nr12) ir, sukiojant paskirstymo velenėlį (kad lengviau atsipalaiduotų svirtys)(Nr1) ištraukiamas pats vamzdelis


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 26 Vas 2008, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Tokio tikslaus paaiskinimo retai kada ir sulauksi, labai dekuj kolega :roll: Ryt galvosiu ar kelt galva ar mucintis taip :) Taip nesinori vezt slifuot keist tarpine :x Kai to praktiskai nereikia

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 27 Vas 2008, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
kai sau dariausi remontą, teko iš kito motoro išiminėt tas svirtis (mano buvo visai pasibaigę) ir turėjau tokį nemalonumą nuskelt galvos gabaliuką išiminėdamas tą vamzdelį. [-X iš visos širdies nepatarčiau to daryt su nenuimta galva. galvos patikrinimas ir šlifavimas tikrai daug nekainuoja. be to, rekomenduočiau gerai apžiūrėt paskirstymo velenėlį, ar nėra kokių tai nelygumų ir pagalvot apie jo restauravimą, kadangi tai ir yra dažniausia svirčių lūžimo priežastis [-X

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 28 Vas 2008, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.07.28
Amžius:
52
Pranešimai:
41
Miestas:
Šiauliai
jo pats esu susidures,kelk gava-ir greiciau ir geriau,jei sau darai tai nebutina jos slifuoti,tik tarpine keisk


StandartinėParašytas: 28 Vas 2008, 12:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
atsargiai su pareiškimais, kad nebūtina galvos šlifuot [-X visų pirma tai būtų neprotinga nusikėlus galvą pagailėt 60 ar 70Lt ant patikrinimo ir šlifavimo. M20 variklių galvos tikrai nėra stebuklingos ir gali būt mikroįtrūkimų, kurių šiaip nematai, o rezultate po kokio mėnesio teks pakartot nukėlimo procedūrą. be to, atleidžiant varžtus galva vistiek kažkiek susikraipo, taip kad šlifuot yra daugiau nei rekomenduotina [-X

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 29 Vas 2008, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Tai va vakar nusikeliau galva, nuveziau slifuot patikrint, viskas tvarkoje su ja, pakeiciau karomysla, ir teko pakeist ta vamzdi kuris jas laiko, nes poroj vietu buvo skilutes prasitrinusios.. Pakeite viska ten kur ir slifavo, idejo savo vamzdi, uz slifavima ir patikrinima 80lt ir + uz ta vamzdi, koromysla ir ju darba dar 20lt. tai visumoj 100lt cia aisku del to kad budamas ten susitikau ten dirbanti savo kaimyna tai padare nuolaida... Na velenas tai tikrai jau pas mane neidialus, kai kur gerokai nusidevejes, taciau jie sake kad dar turetu tarnaut, tai nesukau del to galvos... nes sitas auto man tik keliem menesiam reikalingas, tai va dabar leksiu i garaza bandysiu statyt galva.. Kaip man seksis parasysiu gryzes.. :)

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 02 Kov 2008, 10:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Tai va viska susirinkau, uzkuriau, dirba gerai, tik kazkoks klaksejimas girdisi virsuj variklio, voztuvus lyg ir gerai suregulevau 0.25, gal dar prasidirbs, o gal taip ir turi buti pas M20 varikli? :roll:

Beje dar klausimas, kas valdo siurbliuka bake? Nes nedirba ant bendzo, bet pasiemiau daviau tiesiogiai maitinima i siurbliuka, tai kuriaisi ir dirba kaip laikrodis.. Vadinasi siurbliukas ir oro srauto matuokle gyva..

_________________
BMW........


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery