Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Zenkliai sumazejo trauka 525i https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=21436 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Hellscream [ 21 Vas 2007, 16:31 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Zenkliai sumazejo trauka 525i |
Sveiki, Masina pastovejo nevazinejant 3 dienas ir atsirado tokia problema. Greitejantis trauka zenkliai sumazejo, blogai isibegeja. Labiausiai tai jauciasi iki 2000 apsuku, ryskiausias traukos sumazejimas kazkur ties 1500 rpm. Po 2000 apsuku begejasi siek tiek geriau, bet vis tiek blogai. Isibegejant spaudi gaza, bet apsukos auga blogiau nei anksciau ir kartais nelabai tolygiai. Staigiau paspaudus, pvz. "startuojant" is vietos tas galios "pravalas" pasireiskia ryskaiu. Kuriasi gerai, laisvos apsukos laikosi stabiliai, nesokineja, bet variklio darbas pagal garsa toks nevisai tolygus, atsirado toks negarsus ritmiskas "pagazavimas", lyg kazkas ritmiskai truputi spaustu gazo pedala ir siaip pasiklausus jauciasi kazkokie niuansai variklio garse, kuriu neturi but. Bet tachometras jokiu apsuku sokinejimu nerodo. Davus gazo ir staigiai atleidus pedala, kai apsukos nukrenta iki laisvu, variklis vos vos prigesta iki ~500 apsuku ir nedideliais pulsavimais vel pakyla iki normaliu laisvu apsuku. Kartais vaziuojant ~1500 rpm masina pradeda taip ritmiskai tampytis pirmyn-atgal, lyg ja kazkas stumdytu. Kuro sanaudos labai nepakilo (bent jau pagal strelyte). Beje, tik ka uzkurus traukia kaip ir normaliai, bet vos padirbus varikliui pora minuciu, trauka dingsta. Turiu paminet, kad pries tai, kai dar viskas buvo tvarkoj, pora kartu atsitikdavo taip, kad dingdavo trauka. Viena karta pries keleta savaiciu masina pradejo tampytis pirmin-atgal vis prie tu 1500 apsuku tolygiai vaziuojant mieste. Bet viskas iskart savaime susitvarkydavo, tai nepridaviau tam reiksmes iki dabar, kai trauka dingo ir jau nebeatsigauna. Gal kas turi kokiu patarimu ar minciu? Ar tiesiog iskart i diagnostika? Kur Kaune geriausiai daro diagnostika? Anksciau gerai dare ALTE, bet kiek girdejau dabar ten jau nebedaro.... (gal kystu?)l BMW 525i E34 1993 M50B25TU, benzinas, duju nera/nebuvo. |
Autorius: | Genadijus (Gena) [ 21 Vas 2007, 16:42 ] |
Pranešimo tema: | |
man su M50 budavo problema senos oro pasiurbimo shlangute ish visokiu vietu po kolektoriumi... per zhiurek jas, gal rasi kokia nors sukilusia... taip pat pazhiurejus per isiurbimo kolektoriu per tarpa tarp 3 ir 4 cilindro , ten dar yra viena shlanga, kuri karts trukgdo gyventi... |
Autorius: | tausau [ 22 Vas 2007, 11:04 ] |
Pranešimo tema: | |
žvakes patikrink arba laidus gal kuris nudegė |
Autorius: | BIMBALASS_525touring [ 22 Vas 2007, 16:16 ] |
Pranešimo tema: | |
tausau rašė: žvakes patikrink pritariu ir dar babinas su pipkutem pipkutes nuvalyk(ju apacias) su skiedikliu ar kazkuom panasaus,gali buti ir dregmes kaip pas mano masiniuka buvo,tai tepaliuku buvo taipat ir kolegos Genos patarimas tinka
|
Autorius: | ard [ 22 Vas 2007, 19:38 ] |
Pranešimo tema: | |
ora siurbia uzh matuokles? |
Autorius: | Hellscream [ 22 Vas 2007, 20:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Na, zarnas ziurejau ant dirbancio varikjlio, tai jokiu akivaizdziu itrukimu nemaciau, kad kazkur ora siurbtu irgi nesigirdi. Del ko masina gali ritmiskai tampytis prie 1500 rpm? Man toks ispudis, kad vienas cilindras gali nedirbt, ir tas nevisai tolygus variklio darbas prie 1500 rpm ieina i rezonansa su masina ir taip pradeda tampytis, nes kuo ilgiau vaziuoji 1500 rpm, tuo smarkaiu tamposi su kieivienu kartu. Beje, siandien is ryto prie -17 uzsivede puikiai, be jokiu problemu. |
Autorius: | E36Coupe [ 23 Vas 2007, 12:05 ] |
Pranešimo tema: | |
diagnostika,o siaip labai viskas panasu i LZ.... |
Autorius: | tomij777 [ 23 Vas 2007, 12:09 ] |
Pranešimo tema: | |
pritariu del LZ...kazka panasaus dbr pas turejau...kad durniuodavo masina...tai teko psikeisti LZ ir dbr lyg ir viskas normaliai |
Autorius: | Hellscream [ 23 Vas 2007, 23:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Na, kai kitoj mashinoj LZ numire, tai gesdavo, ypac ant laisvu pasuku, apsukos nestabilios buvo, bet trauka nebuvo sumazejus. O pas mane dabar kuriasi puikiai, apsukos laikosi stabiliai, negesta, bet trauka zenkliai sumazejo. |
Autorius: | Hellscream [ 24 Vas 2007, 17:56 ] |
Pranešimo tema: | |
Na, tada klausimas butu toks: ar gali tokios bedos darytis del blogai veikianciu zvakiu/zvakes, su salyga, kad kuriasi gerai ir siltas ir saltas? Ka patartumet, ar pakeist zvakes pries darant diagnostika, ar iskarto varyti i diagnostika su senom zvakem? |
Autorius: | Andzo [ 24 Vas 2007, 19:10 ] |
Pranešimo tema: | |
siaip zvakes vistiek kas kokia 10-20000 reik patikrint profilaktiskai, bet jai darysi diagnostika nustatys visus gedimus dar gali buti pac kompas, jis nepaduot uztektinai kuro tai galiai kurios tau reikia tikiuosi supratai ka norejau pasakyt |
Autorius: | Andzo [ 24 Vas 2007, 19:11 ] |
Pranešimo tema: | |
man taip buvo su duju kompu, bet perkroviau ir viskas normalei, gal ir su benzu gali but tas pac.. |
Autorius: | Juozukas [ 25 Vas 2007, 01:47 ] |
Pranešimo tema: | |
labai labai panasu i LZ, jeigu turi duobe pabandyk atjungti lemdos fyskute, tada kopas persiungs i avarini rezima ir geriau vaziuos. tik vat kuro sanaudos turetu but milziniskos del LZ gedimo.. Ir dar jeigu atjungsi fyskute (LZ) kompas pasigaus klaida ir galimas variantas kad be diagnostikos tu jos neistrynsi. Pas mane kai buvo nuejes liamda tai atjungus vaziavo labai arti normalaus ir sanaudos labai arti tiesos buvo o atgal pajungus vel masina buka. P.S. Lz pradeda veikti tik varikliui pasilus - dar vienas sutapimas. |
Autorius: | E36Coupe [ 25 Vas 2007, 11:34 ] |
Pranešimo tema: | |
temos autoriui zvakes keiaciamos kas 25000-30000km,todel ziurek i spidometra o paskui varik i diagnostika |
Autorius: | Hellscream [ 25 Vas 2007, 13:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Na matai, toks reikalas, kad as jau pirkau su tom zvakem ir kol viskas buvo gerai, tai ju ir nelieciau. Tepaliukus pakeiciau, filtra pakeiciau, o zvakes pasiliko senos, tai nelabai zinau kiek jos jau ten gyvena. Nors praeitas savininkas sake, kad per tos masinos turejimo laika jis nekeite isvis nieko, isskyrus tai, kad viena karta pakeite tepaliuka (Neste City Pro) ir dar kazkokia smulkmena. Sako kad tik 16 tkm su ja pravaziavo. Tai matyt tikrai reikes pradet nuo zvakiu... |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |