Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 05:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Vas 2007, 16:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Sveiki,

Masina pastovejo nevazinejant 3 dienas ir atsirado tokia problema. Greitejantis trauka zenkliai sumazejo, blogai isibegeja. Labiausiai tai jauciasi iki 2000 apsuku, ryskiausias traukos sumazejimas kazkur ties 1500 rpm. Po 2000 apsuku begejasi siek tiek geriau, bet vis tiek blogai. Isibegejant spaudi gaza, bet apsukos auga blogiau nei anksciau ir kartais nelabai tolygiai. Staigiau paspaudus, pvz. "startuojant" is vietos tas galios "pravalas" pasireiskia ryskaiu. Kuriasi gerai, laisvos apsukos laikosi stabiliai, nesokineja, bet variklio darbas pagal garsa toks nevisai tolygus, atsirado toks negarsus ritmiskas "pagazavimas", lyg kazkas ritmiskai truputi spaustu gazo pedala ir siaip pasiklausus jauciasi kazkokie niuansai variklio garse, kuriu neturi but. Bet tachometras jokiu apsuku sokinejimu nerodo. Davus gazo ir staigiai atleidus pedala, kai apsukos nukrenta iki laisvu, variklis vos vos prigesta iki ~500 apsuku ir nedideliais pulsavimais vel pakyla iki normaliu laisvu apsuku. Kartais vaziuojant ~1500 rpm masina pradeda taip ritmiskai tampytis pirmyn-atgal, lyg ja kazkas stumdytu. Kuro sanaudos labai nepakilo (bent jau pagal strelyte). Beje, tik ka uzkurus traukia kaip ir normaliai, bet vos padirbus varikliui pora minuciu, trauka dingsta.

Turiu paminet, kad pries tai, kai dar viskas buvo tvarkoj, pora kartu atsitikdavo taip, kad dingdavo trauka. Viena karta pries keleta savaiciu masina pradejo tampytis pirmin-atgal vis prie tu 1500 apsuku tolygiai vaziuojant mieste. Bet viskas iskart savaime susitvarkydavo, tai nepridaviau tam reiksmes iki dabar, kai trauka dingo ir jau nebeatsigauna.

Gal kas turi kokiu patarimu ar minciu? Ar tiesiog iskart i diagnostika? Kur Kaune geriausiai daro diagnostika? Anksciau gerai dare ALTE, bet kiek girdejau dabar ten jau nebedaro.... (gal kystu?)l

BMW 525i E34 1993 M50B25TU, benzinas, duju nera/nebuvo.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2007, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
man su M50 budavo problema senos oro pasiurbimo shlangute ish visokiu vietu po kolektoriumi... per zhiurek jas, gal rasi kokia nors sukilusia... taip pat pazhiurejus per isiurbimo kolektoriu per tarpa tarp 3 ir 4 cilindro , ten dar yra viena shlanga, kuri karts trukgdo gyventi...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 22 Vas 2007, 11:04 
  
 
 
žvakes patikrink arba laidus gal kuris nudegė


StandartinėParašytas: 22 Vas 2007, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
tausau rašė:
žvakes patikrink
pritariu ir dar babinas su pipkutem :!: pipkutes nuvalyk(ju apacias) su skiedikliu ar kazkuom panasaus,gali buti ir dregmes kaip pas mano masiniuka buvo,tai tepaliuku buvo :idea: taipat ir kolegos Genos patarimas tinka :wink:

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 22 Vas 2007, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
38
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
ora siurbia uzh matuokles?

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 22 Vas 2007, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Na, zarnas ziurejau ant dirbancio varikjlio, tai jokiu akivaizdziu itrukimu nemaciau, kad kazkur ora siurbtu irgi nesigirdi. Del ko masina gali ritmiskai tampytis prie 1500 rpm? Man toks ispudis, kad vienas cilindras gali nedirbt, ir tas nevisai tolygus variklio darbas prie 1500 rpm ieina i rezonansa su masina ir taip pradeda tampytis, nes kuo ilgiau vaziuoji 1500 rpm, tuo smarkaiu tamposi su kieivienu kartu.

Beje, siandien is ryto prie -17 uzsivede puikiai, be jokiu problemu.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
diagnostika,o siaip labai viskas panasu i LZ....

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 12:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.10
Pranešimai:
620
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Bmw rally
Nikas:
tomij777
pritariu del LZ...kazka panasaus dbr pas turejau...kad durniuodavo masina...tai teko psikeisti LZ ir dbr lyg ir viskas normaliai


StandartinėParašytas: 23 Vas 2007, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Na, kai kitoj mashinoj LZ numire, tai gesdavo, ypac ant laisvu pasuku, apsukos nestabilios buvo, bet trauka nebuvo sumazejus. O pas mane dabar kuriasi puikiai, apsukos laikosi stabiliai, negesta, bet trauka zenkliai sumazejo.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2007, 17:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Na, tada klausimas butu toks: ar gali tokios bedos darytis del blogai veikianciu zvakiu/zvakes, su salyga, kad kuriasi gerai ir siltas ir saltas?

Ka patartumet, ar pakeist zvakes pries darant diagnostika, ar iskarto varyti i diagnostika su senom zvakem?

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2007, 19:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.17
Amžius:
39
Pranešimai:
47
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 M52 98'
E34 525 M50 91' ex
E34 525 M50 92' ex
E34 525 M50 90' ex
siaip zvakes vistiek kas kokia 10-20000 reik patikrint profilaktiskai, bet jai darysi diagnostika nustatys visus gedimus :) dar gali buti pac kompas, jis nepaduot uztektinai kuro tai galiai kurios tau reikia :) tikiuosi supratai ka norejau pasakyt :D


StandartinėParašytas: 24 Vas 2007, 19:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.17
Amžius:
39
Pranešimai:
47
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 M52 98'
E34 525 M50 91' ex
E34 525 M50 92' ex
E34 525 M50 90' ex
man taip buvo su duju kompu, bet perkroviau ir viskas normalei, gal ir su benzu gali but tas pac.. :roll:


StandartinėParašytas: 25 Vas 2007, 01:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
labai labai panasu i LZ, jeigu turi duobe pabandyk atjungti lemdos fyskute, tada kopas persiungs i avarini rezima ir geriau vaziuos. tik vat kuro sanaudos turetu but milziniskos del LZ gedimo.. Ir dar jeigu atjungsi fyskute (LZ) kompas pasigaus klaida ir galimas variantas kad be diagnostikos tu jos neistrynsi. Pas mane kai buvo nuejes liamda tai atjungus vaziavo labai arti normalaus ir sanaudos labai arti tiesos buvo ;) o atgal pajungus vel masina buka. P.S. Lz pradeda veikti tik varikliui pasilus - dar vienas sutapimas.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2007, 11:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
temos autoriui
zvakes keiaciamos kas 25000-30000km,todel ziurek i spidometra :) o paskui varik i diagnostika :wink:

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 25 Vas 2007, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Na matai, toks reikalas, kad as jau pirkau su tom zvakem ir kol viskas buvo gerai, tai ju ir nelieciau. Tepaliukus pakeiciau, filtra pakeiciau, o zvakes pasiliko senos, tai nelabai zinau kiek jos jau ten gyvena. Nors praeitas savininkas sake, kad per tos masinos turejimo laika jis nekeite isvis nieko, isskyrus tai, kad viena karta pakeite tepaliuka (Neste City Pro) ir dar kazkokia smulkmena. Sako kad tik 16 tkm su ja pravaziavo. Tai matyt tikrai reikes pradet nuo zvakiu...

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery