Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Ausinimo skystis bega lauk https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=20518 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | RamasV [ 05 Vas 2007, 10:59 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Ausinimo skystis bega lauk |
Ar taip turetu buti? Buvo uzstriges termostatas ir variklis uzkaito, temperaturos rodykle pakilo iki raudonos padalos galo. Tik nezinau kaip ilgai buvo vaziuota, nes ne as vaziavau. Pakeitus termostata temperatura normali, bet kada variklis ikaista iki darbines temperaturos, atsukus issipletimo bakelio kamsti, dirbant varikliui, ausinimo skystis letai kyla aukstyn ir bega lauk. Neburbuliuoja, negaruoja. Variklio darbo metu slangos nekietos, tepalas svarus, ausinimo skystis lygtai irgi svarus. Kas cia per baika? Gal perkaito variklis? |
Autorius: | Artyi [ 05 Vas 2007, 11:05 ] |
Pranešimo tema: | |
Manau, vesk Krasta diagnostikai ir bus ramiau... As su savo varikliu ir sildymu apejau visus servisus, o pasirodo buvo BMW "liga", kuria atvaziavus i Krasta chebra iskart nustate:) |
Autorius: | Vysta [ 05 Vas 2007, 11:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Ausinimo skystis bega lauk.... |
o kam tu sukineji ta kamsti? jei temperatura nesokineja, tepalas svarus, slangos nekietos, ausinimo skystis svarus ir lygis nemazeja, tai vazinek sau ramiai ir nieko ten sukineti nereikia...ir dziaukis, kad laimingai baigesi. |
Autorius: | Bimberiux [ 05 Vas 2007, 11:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Sakyčiau, lyg ir normalu, kad sušilęs aušinimo skystis "kyla" ir bėga lauk. Juk tam specialiai ir rašomi perspėjimai, kad "pavojinga atidarinėti dangtelį, kol karštas variklis". Panaši baikė man buvo su 88m. 318i. Tada pasikeičiau aušinimo skystį ir, matyt, blogai nuorinau (tiesą sakant visai nenuorinau). Nors į tokius "pakilimus" žiūrėjau itin aplaidžiai, tačiau, laimei nieko baisaus neatsitiko - niekur nesikreipiau, nieko papildomai neremontavau. Tiesiog išklausiau žinovų pamokslų "nch atidarinėti karštą bakelį???"... |
Autorius: | MariusNr1 [ 05 Vas 2007, 11:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Bimberiux rašė: Sakyčiau, lyg ir normalu, kad sušilęs aušinimo skystis "kyla" ir bėga lauk. Juk tam specialiai ir rašomi perspėjimai, kad "pavojinga atidarinėti dangtelį, kol karštas variklis".
ne pavojinga, o nedarinek kol hot to autorius: stebek skyscius ir temperatura. Jei bus viskas tvarkoj, reiskias neperkaito variklis, o tai jau labai pasiseke, nes visdelto bmw galvos ne stiprioji puse. |
Autorius: | Eimazz555 [ 05 Vas 2007, 12:30 ] |
Pranešimo tema: | |
kazkur cia sitam forume skaiciau kad pas bmw nepatartina ar netgi pavojinga atidarinet propke, nes ten lygtais susidaro 1bar spaudimas sistemoj, tai kaip zinot kuo didesnis spaudimas, tuo prie didesnes temp ausinimo skystis uzverda. Tai automatiskai atidarius propke sumazeja slegis ir vanduo uzverda ir bega lauk |
Autorius: | RamasV [ 05 Vas 2007, 13:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai del to ir atidariau kamsti dirbanciam varikliui, kad paziureti ar tepalas nepapuola i ausinimo skysti, ar neburbuliuoja. Sako, kad jei burbuliuoja, tuomet tarpinei kapai. Gal kas Marijampolej Krastoj tvarket savo auto? Kokie atsiliepimai? Vilnius man tolokai. Bet jei reikes, tuomet varysiu ir i Vilniu. |
Autorius: | RamasV [ 05 Vas 2007, 13:38 ] |
Pranešimo tema: | |
Beda ta , kad skystis kazkur siek tiek isbega. Kai masina stovi garaze, po ja ant grindu buna skyscio baliuke gal 5Lt monetos dydzio. Bet bala buna panasiai po vairuotojo puses valytuvu. Is kur ten gali begti aus. skystis? Pecius lyg ir sandarus, kilimeliai sausi. Pakomentuokit kas praleidzia? ačiū. |
Autorius: | MariusNr1 [ 05 Vas 2007, 13:54 ] |
Pranešimo tema: | |
apziurek slangutes kur ateina ir iseina skystis i ir is silumos voztuvu. Nes jie butent ten ir stovi. Problema gali buti tame. |
Autorius: | Bimberiux [ 05 Vas 2007, 14:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai gal tokioms mažoms skylutėms paprasčiau būtų nusipirkti aušinimo sistemos sandariklį (kurių rasi kiekviename prekybos centre už 10-15Lt)? Šiaip ir aš kurį laiką sukau galvą, kieno būtent "balutės" lieka ant sniego - aušinimo skysčio ar langų ploviklio (ir vienas ir kitas buvo tos pačios - šviesiai melsvos spalvos). Problemą išsprendžiau irgi gana paprastai - pakeičiau ploviklio spalvą į ryškiai raudoną. Kitą dieną pamatęs vis dar šviesiai melsvą balutę - nesunkiai supratau, kad tai aušinimas ... |
Autorius: | RamasV [ 05 Vas 2007, 14:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Silumos voztuvai tai vadinami "Kiausiniai"? Tikriausiai, kad reikes supilti sandariklio i ausinimo sistema ir laukti rezultato. |
Autorius: | Eliminator [ 05 Vas 2007, 14:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Marijampolėje ne "Krasta", bet "Autoforumas". Žmogus turi palikti auto. Klientas remontiniame bokse nepageidaujamas kas gali paneigti, kad..... |
Autorius: | Genadijus (Gena) [ 05 Vas 2007, 15:49 ] |
Pranešimo tema: | |
RamasV rašė: Silumos voztuvai tai vadinami "Kiausiniai"?
Tikriausiai, kad reikes supilti sandariklio i ausinimo sistema ir laukti rezultato. gali leisti per "kaishinius" taip pat gali elisti per pagalbine vandens pompa, jie ten pat po kiaushiniais, ten dar atsilaivinti gali chamutai , kur yra iejimas i salona... |
Autorius: | Bemvas [ 16 Vas 2007, 22:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Esant saltam varikliui atsuk ausinimo skyscio bakelio dangteli,uzsivesk masina ir uzkaitink varikli iki reikiamos temperaturos BET NEGAZUOK, tegul uzkaista savaime,jeigu esant reikiamai temperaturai ausinimo skystis nelipa lauk reiskia viskas OK, tik NEGAZUOK tada prades lipti lauk. Tai tiek patarimo. |
Autorius: | UDE [ 17 Vas 2007, 11:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu nezinau kaip tu cia ziurejai,bet kaip tik reikia prilaikyt" ant gazo" nes priesingu atveju skystis tikrai "islips'',kadangi tam tikrose variklio zonose susidaro skirtingos temperaturos,nes nera normalios cirkuliacijos(mazai slegio).Tai gali pastebeti duodamas gazo-gazuojant skystis"paseda" |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |