Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 20:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Bal 2005, 08:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.03.03
Amžius:
50
Pranešimai:
61
Miestas:
Vilnius
Kažkaip baigėsi žiema, norėjau čia prisukti pečiu ir pastebėjau, kad vairuotojo pusėje pečius dar šildo (ta prasme nesiregulioja temperatūra), keleivio pusėje viskas OK. Kaip pašalini šita gedimą? Gal kas buvo susiduręs su panasia problema?


StandartinėParašytas: 08 Bal 2005, 09:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.15
Amžius:
48
Pranešimai:
78
Miestas:
Vilnius
Electroniniai klapanai cia bus. Pamenu buvo straipsnelis apie ju keitima. Jei niekas is skaiciusiu nepasiulys- pameginsiu atkasti


StandartinėParašytas: 08 Bal 2005, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.03.03
Amžius:
50
Pranešimai:
61
Miestas:
Vilnius
Busiu defingas


StandartinėParašytas: 11 Bal 2005, 16:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.15
Amžius:
48
Pranešimai:
78
Miestas:
Vilnius
Va sitas:
http://www.users.qwest.net/~gbower/bmw/BMWheatervalve.htm


StandartinėParašytas: 11 Bal 2005, 19:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.13
Pranešimai:
67
Miestas:
Kaunas
ahoj rašė:

O pas 5'tuka jie tokie patys :?: , kaip ir 7'tuke :?: Nes tavo nuoroda tai apie 7'ta serija , o cia klausiama apie 5'ta.

_________________
520i E34 M50
TOURING


StandartinėParašytas: 11 Bal 2005, 19:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
turetu but tas pats, bent jau atrodo taip pat ir toj pacioj vietoj stovi


StandartinėParašytas: 12 Bal 2005, 09:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.15
Amžius:
48
Pranešimai:
78
Miestas:
Vilnius
studentas rašė:
turetu but tas pats, bent jau atrodo taip pat ir toj pacioj vietoj stovi


Bootent. Jei paziuresi ETK, tai tas pats Heater Valve blokelis naudojamas ir E31 ir E32 ir E34


StandartinėParašytas: 12 Bal 2005, 10:14 
  
 
 
Cia prie to pacio paklausiu.Pas mane isvis nesijaucia,kad veiktu tas temperaturos reguliatorius is desines peciaus puses.Gal man taip atrodo?Ar ten valdosi kaire/desine,ar priekis/galas?


StandartinėParašytas: 12 Bal 2005, 11:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
AC Schnitzer rašė:
Kažkaip baigėsi žiema, norėjau čia prisukti pečiu ir pastebėjau, kad vairuotojo pusėje pečius dar šildo (ta prasme nesiregulioja temperatūra), keleivio pusėje viskas OK. Kaip pašalini šita gedimą? Gal kas buvo susiduręs su panasia problema?

Labai dazna bmw problema- peciaus kranelis. Jis valdosi elektromagnetiniais voztuvais. Kai siluma visiskai isjungta, per juos nuolat teka srove, voztuvai uzsidare, skystis neteka. Kada ijungtas sildymas, priklausomai nuo pasirinktos temperaturos voztuveliai atsidarineja ir uzsidarineje. Tokiu budu reguliuojasi skyscio tekme per peciuka, tuo paciu ir norima (reikiama) temperatura. Kai sildymas ant max, srove neteka, voztuvai pilnai atidaryti. Taigi tiek bendru ziniu, o gedimai gali buti keli. Mechaniskai suluzo voztuvu plunzeriai, arba sugedo elektromagnetai. Visu pirma reikia atjungti fiske nuo el magnetu. Trys laidai. Vienas bendras pliusas ir du minusai (gal ir atvirksciai, bet dabar jau nepamenu, tai nekeicia esmes). Pasiemi testerione lempute, prijungi ja prie vidurinio kontakto ir vieno is krastiniu. Visiskai isjungi sildyma. Srove turi nuolat but i.e. lempute visalaika degs. Tada ijungi sildyma ir ziuri. Srove atsiranda, buna ir dingsta tam tikrais intervalais i.e. lempute dega, uzgesta. Tada nusuki temp i max iki trakstelejimo. Sroves visai nebus- lempa nedega. Ta pacia procedura pakartoji su kitu kontaktu. Tokiu budu isitikini ar gerai veikia valdymo elektronika. Jei viskas gerai- reiskia sugedo el magnetai arba plunzeriai. Man asmeniskai jau du kart teko keistis ta krana.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 12 Bal 2005, 17:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.03.03
Amžius:
50
Pranešimai:
61
Miestas:
Vilnius
Ačiū už išsamius patarimus.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2005, 22:23 
  
 
 
Patarimas visada reikia profilaktiskai pareguliuot siluma nes daznas variantas po ziemos arba vasaros kai siluma pastoviai ijungta arba isjungta tada pareina tie voztuvai pvz po keitimo dabar visa laika profilaktika padarau, kolega per ziema kaip atsuko siluma taip ir iki siol buvo atsukta o dabar jau is nebeuzsisuka :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery