Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] Šokinėja variklio apsukos judant laisva pavara
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=20341
Puslapis 11

Autorius:  Bimberiux [ 01 Vas 2007, 09:35 ]
Pranešimo tema:  [E34] Šokinėja variklio apsukos judant laisva pavara

Iš anksto atsiprašau, jeigu tema kartojasi, bet, manyčiau, kad mano atvejis kažkiek specifinis.
O specifika yra ta, kad apsukos šokinėja 400-900 ribose ir šokinėja tik tol, kol automobilis realiai juda (ant laisvų apsukų, žinoma).
Konkrečiai kalbant:
1. Variklis yra PILNAI ĮŠILĘS (trumpam išjungtas einant į parduotuvę).
2. Užvedus variklį - viskas OK, t.y. nėra jokių šokinėjimų, kol stoviu vietoje.
3. Vos tik pradėjus judėjimą, laisvu bėgiu riedant nuokalne (nuo Akropolio iki Kuro aparatūros) prasideda "šokinėjimas", kuris pasibaigia visiškai sustojus automobiliui ir vėl iš naujo prasideda riedant (vis dar laisvu bėgiu) ta pačia nuokalne. Ir vėl laisvu bėgiu sustojus, apsukos išsilygina. Ir taip be galo, be krašto...
4. Įspūdis toks, kad kažkas reaguoja į mašinos judėjimą (judančius oro srautus).

Kokios būtų nuomonės?

Autorius:  BIMBALASS_525touring [ 01 Vas 2007, 10:22 ]
Pranešimo tema: 

ar yra dujos :?: jei taip tai vyksta tik dujom vaziuojant ar ir benzinu :?:

Autorius:  Bimberiux [ 01 Vas 2007, 10:29 ]
Pranešimo tema: 

BIMBALASS_525touring rašė:
ar yra dujos :?: jei taip tai vyksta tik dujom vaziuojant ar ir benzinu :?:


Dujų nėra ir nebuvo - nemėgstu prie vairo sėdėti su dujokauke :)

Autorius:  BIMBALASS_525touring [ 01 Vas 2007, 10:42 ]
Pranešimo tema: 

na seip tai net nezinau ka tau tada ir pasakyti :roll: bet del viso pikto pasiziurek visas oro isiurbimo slangas,gal jos kur trukusios,ar nedaverztos,ar gal nusimovusios.man buvo pries kelias dienas kazkas panasaus,bet tik saltam varykliui,tai pastebejau,kad oro isiurbimo slanga prie isiurbimo kolektoriaus blogai uzverzta.po patvarkimo dingo pulsavimas.bet sakau man tik tas pasireiske saltam.o siltam tai pastoviai benzinu riedant sukyla apsuko,jos nesokineja,o sustojus nukrenta iki normos :?

Autorius:  PrakalejaS [ 01 Vas 2007, 11:13 ]
Pranešimo tema: 

judi nuo kalno, vadinas benzinas bake pakeicia pozicija. Gal per klaida nepaduoda kuro? gali tiesa buti laisvos eigos voztuvas uzstriges... bent jau as pradeciau nuo antrojo varianto. Na ir zinoma nereiktu pamirsti LZ.

Autorius:  Bimberiux [ 01 Vas 2007, 11:42 ]
Pranešimo tema: 

PrakalejaS rašė:
judi nuo kalno, vadinas benzinas bake pakeicia pozicija. Gal per klaida nepaduoda kuro? gali tiesa buti laisvos eigos voztuvas uzstriges... bent jau as pradeciau nuo antrojo varianto. Na ir zinoma nereiktu pamirsti LZ.


Benzino padėtis tikrai ne prie ko, nes: 1) bakas yra puspilnis :) ; 2) apsukos šokinėja ir lygiame kelyje :? (o apie kalną užsiminiau tik tam, kad pabrėžčiau judėjimo pradžią ne tik be gazo paspaudimo (t.y. dirbtinai nesukeliant apsukų), bet ir be pavaros įjungimo - taigi apsukos ima šokinėti, nepriklausomai nuo gazo paspaudimo (benzino didesnio padavimo) ar pavarų junginėjimo, bet reaguodamos vien tik į mašinos pajudėjimą iš vietos).

Dėl LZ, tai irgi abejočiau, nes LZ reaguoja į temperatūros svyravimus. O man gi šios problemos nepriklauso nuo temperatūros (bent jau variklio), nes vienodai šokinėja tiek šylant varikliui, tiek ir jau "ant karšto".
ESMINIS POŽYMIS yra tai, kad labiau šokinėja 1-2 min. nuo važiavimo pradžios (pasikartosiu, nepriklausomai nuo to, kiek variklis šaltas/karštas, nes pakanka karštą variklį išjungti bent trumpam, tai iš naujo užvedus šokinėjimas vėl atsiranda :evil: )
Šokinėjimas savaime/nepastebimai išnyksta, nuo važiavimo pradžios praėjus 3-5 min. - tada jau galiu išsi...nėti kaip tik noriu - jokių šokinėjimų net ir labai norėdamas neišprovokuočiau.

Autorius:  Genadijus (Gena) [ 01 Vas 2007, 11:48 ]
Pranešimo tema: 

susidaro, toks vaizdas, kad LEV (laisvos eigos vozhtuvas) stringa tam tikroje vietoje...

ishardyti pazhiureti ishpalauti ir surinkti, jei nepades, tai susitaikyti ir laukti kol pilnai numirs arba isigyti kita naudota/nauja...

Autorius:  Duncius [ 01 Vas 2007, 12:09 ]
Pranešimo tema: 

pas drauga buvo tokia panashi problema, bet pas ji ir stovint uzsimala ir pradeda gazuot. Budavo net iki 2 tuks. aps/min.
Keite visus zvakiu laidus bei zvakes. Kazkiek normalizavosi.... bet vistiek retkarciais uzeidavo. Galugale pakeite laisvos eigos voztuva ir visos bedos galutinai susitvarke. Tik kiek ieshkojo visi vienodi, taciau tik su 1-u ish 3-ju variklis normaliai dirbo.
O laisvos eigos voztuvas ir yra susijes su variklio darbu, kol pasiekia darbine optimalia temperatura, o ir uzvedus ikaitusi varikli ish naujo, kiek zinau pradeda dirbti su juo, tad tavo atveju kaltinciau ji.

Autorius:  Ramis [ 01 Vas 2007, 12:17 ]
Pranešimo tema:  Re: ŠOKINĖJA VARIKLIO APSUKOS

Bimberiux rašė:
4. Įspūdis toks, kad kažkas reaguoja į mašinos judėjimą (judančius oro srautus).Mano auto taip pat buvo,atjungi lemda zondus,nuresetini kompa atjunges akuma,pajungi akuma,masina padirba kokias 5min kol kompas susireguliuos,tuomet pabandyk pravaziuot,riedant gali koki viena karta supulsuot.

Paskaityk prie 4 tavo kl. ten atsakymas :D

Autorius:  Bimberiux [ 01 Vas 2007, 12:23 ]
Pranešimo tema: 

Kiek supratau, kalbi apie "nuresetinimą"?

Autorius:  PrakalejaS [ 01 Vas 2007, 12:28 ]
Pranešimo tema: 

["Bimberiux"] pasitikrink normaliai 2 dalykus: LEV ir LZ. Jeigu jie tvarkoje, tada jau reikia lyst gilyn i problema, o pagal dabartinius aprasymus butent sitie du yra problema. (pas 2.8 yra 2 LZ, tai vieno neveikiancio nei ant labai didesniu sanaudu nei ant traukos net neitariau... o pasirodo lavonas...)

Autorius:  Ramis [ 01 Vas 2007, 14:26 ]
Pranešimo tema: 

Taip,atjunk akuma penkiom min. atjunk liamda zondus,pajunk akuma,uzvesk palauk kol kompas susireguliuos 5 min,pravaziuok rezultatai turetu keistis,riedant,kai iskart ijungi laisva pavara,gali dar supulsuot viena kart,bet poto apsuku rodykle turetu stovet vietoj-nepulsuot,jei viskas pasiteisins,keisk liamdas,dar gali praplaut laisvu sukiu voztuva,dar ir oro kiekio matuoklis gali but,bet pries tai padaryk ka rasiau, beje ant karsto variklio uzvedus ant kiek apsuku dirba variklis isjungtom sviesom,peciukam ir t.t.?

Autorius:  Bimberiux [ 01 Vas 2007, 14:32 ]
Pranešimo tema: 

Ramis rašė:
... beje ant karsto variklio uzvedus ant kiek apsuku dirba variklis isjungtom sviesom,peciukam ir t.t.?


Visada apie 600 (nepriklausomai nuo šviesų, pečiuko ir pan., o pečiuko junginėjimas tik triukšmą sukelia ir tai tik akimirkai, po kurios vėl tvarkingai dūzgia).

Autorius:  Ramis [ 02 Vas 2007, 18:04 ]
Pranešimo tema: 

Bimberiux rašė:
Ramis rašė:
... beje ant karsto variklio uzvedus ant kiek apsuku dirba variklis isjungtom sviesom,peciukam ir t.t.?


Visada apie 600 (nepriklausomai nuo šviesų, pečiuko ir pan., o pečiuko junginėjimas tik triukšmą sukelia ir tai tik akimirkai, po kurios vėl tvarkingai dūzgia).
patemk gazo trosa,po kapotu ant troso yra plastmase ja suki i viena ar i kita puse trosas tempiasi arba atsilaisvina,tai patemk,kad rodytu 700 apsuku ant isjungtu sviesu ir t.t.,o pries tai padaryk ka rasiau ir parasyk ar padejo :lol:

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/