Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] 524td keiciu is el i mechanini kuro siurbli
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=19676
Puslapis 11

Autorius:  Eimazz555 [ 18 Sau 2007, 17:53 ]
Pranešimo tema:  [E34] 524td keiciu is el i mechanini kuro siurbli

tai vat, keiciu 2.4 kuro siurbli is el i mechanini, tai iskilo klausimas ar forsunkes tos pacios nuo el ir mech? auto E34 89m. ir dar gal kasnors mierkes degimui turit? is anksto dekui

Autorius:  hcv [ 18 Sau 2007, 21:39 ]
Pranešimo tema: 

Purkštukai sako kitokie turi būt. Iš senesnio modelio. Jie mažesnio slėgio. Pats su nekeistais purkštukais nuvažiavau ~5000km ir nieko. Vienintelis skirtumas, kurį jaučiu pakeitęs elektroninį siurblį į mechaninį yra tai, kad auto ne iš pusės apsisukimo kuriasi(su elektriniu buvo iš pusės), apie 0.5s starteris dar pasuka. Spėju čia dėl purkštukų.

Autorius:  Eimazz555 [ 18 Sau 2007, 22:24 ]
Pranešimo tema: 

o kaip trauka? kuro sanaudos? ai beje, dar norejau paklaust ka ten su ta vakumine slangute ar kas ten kur i siurbli eina daryt?

Autorius:  hcv [ 18 Sau 2007, 22:52 ]
Pranešimo tema: 

Trauka ta pati, bet galima kuro padavimą padidint. Gazas trosinis sukus, reikėjo priprast. Nėbėra to efekto, kai sakykim važiuodamas atleidi gazą ir vėl spaudžiant jis mygasi lengvai ir paskui pasunkėja. Tada auto pradeda greitėt. Ekonometras neveikia. Kiek kuro dabar degina tiksliai nežinau. Rytoj gal pasižiūrėsiu. Su elektroniniu siurbliu būdavo ~7l/100km. Dėl šlangučių tiksliai žinau, kad per vieną antyfryzas iš galvutės teka į siurblį. O su vakuumais nežinau, nes ne pats siurblį keičiau.

Šiap tai siūlyčiau elektroninį siurblį dėtis. Kaina su įdėjimu gaunasi panaši.

Autorius:  Eimazz555 [ 18 Sau 2007, 23:06 ]
Pranešimo tema: 

oho :shock: kad maniskis tiek butu rijes, mana jau be 11l neapsieidavo :oops: na kad pas manes tam elektroniniui ta mikroschema ar kazkas panasaus pareina, o kita ieskot nera kada ir be to brangus jie, manau kad per dideles investicijos i tokia auto todel ir sugalvojau det mechanini (garaze metosi du geri atliekami :lol: )

Autorius:  difinity [ 21 Sau 2007, 14:11 ]
Pranešimo tema: 

o yra koks variantas kaip ta el. siurbli sureguliuot ? kokios relikes ar panashiai ?

Autorius:  Eimazz555 [ 21 Sau 2007, 14:52 ]
Pranešimo tema: 

kazin ar jie reguliuojami, as taip manau kad tik perprogramavus kompa kazkas pasikeis

Autorius:  marius [ 21 Sau 2007, 17:34 ]
Pranešimo tema: 

Eimazz555 rašė:
tik perprogramavus kompa kazkas pasikeis

taip elektronini siurbli reguliuoja per diagnostikos fiske pasijungus aparata. kuro kieki galima padidinti ir is akies, abarotam pareguliuot reikia aparato.
del kurimosi degimo kampa reikia nustetyt. vakuma ant siurblio virsaus pajung, nes kitaip netrauks ziauriai. del forsunkiu spaudimo nesukit labai galvos as su visom skirtingom vazinejau kadaise, purkstuka su laideliu gali pakeisti i paprasta, ekonomas nerodys nes atjungtas kompas arba kur prie pedalo elektroninis gazas, bet ir nepadarysi kad gerai rodytu.

Autorius:  Eimazz555 [ 21 Sau 2007, 18:28 ]
Pranešimo tema: 

o tai ta slangute prie to stabdziu vakumo pajungt?

Autorius:  hcv [ 22 Sau 2007, 21:37 ]
Pranešimo tema: 

Pasžiūrėjau kiek su mechaniniu siurbliu kuro degina, tai gavau vėl ~7l/100km (nuvažiuota 700km su ~50l, iš jų ~650km užmiestį, o visa kita mieste + kamščiai).

Jei reikia siurblio galvos, tai turiu 2 geras. Yra ir siurblys, tik jo būklę reikėtų ant stendo patikrint.

Autorius:  Eimazz555 [ 22 Sau 2007, 22:09 ]
Pranešimo tema: 

tai normaliai tada, nu paziuresiu kiek mano rys, ryt jau pajungsiu viska :D

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/