Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 01:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Gru 2006, 15:59 
  
 
 
Sveiki, sunkiai kazko kuriasi, gal zvakes patikrint. Kur vilniuj uz nezveriska kaina tai butu galima atlikt? Girdejau, kad ten darbelio nemazai kol galima prieiti prie zvakiu. Ar ten kaip tik nieko nereikia ardyt o tiesiog prijungiama prie kokio kompo?


StandartinėParašytas: 14 Gru 2006, 16:22 
  
 
 
Išsiimi žvakes ir pie akumo tiesiogiai prijungi. Jei žvakė gera, tai iš kart pradeda kaist. Niekur varyt nereikia. Gali pats lengvai pasitikrint.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2006, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
hcv rašė:
Išsiimi žvakes ir pie akumo tiesiogiai prijungi. Jei žvakė gera, tai iš kart pradeda kaist. Niekur varyt nereikia. Gali pats lengvai pasitikrint.
kam taip,gali rankas nusvilt ir dar issukt reiks :D juk galima su testeriu tai padaryt juk dauk paprasciau :wink: aisku jei nors viena perdegus tai teks visas keist :!: :idea:

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 14 Gru 2006, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
su testeriu gali ir neparodyt teisingai, nes testeris jei nors kokia varza bus jis rodys. paimk laida nuo akumo ir prikisk prie zvakes, jei jungiant sukibirksciuos reiskia veikianti( nes jos tikrai ne mazai elektros ima), o geriausiai tai kaip rase, issukt ir prie akumo, tik nelaikyk ilgai kad nenudegtu


StandartinėParašytas: 14 Gru 2006, 16:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
studentas rašė:
su testeriu gali ir neparodyt teisingai, nes testeris jei nors kokia varza bus jis rodys. paimk laida nuo akumo ir prikisk prie zvakes, jei jungiant sukibirksciuos reiskia veikianti
na tu parasiai tapati kaip ir as jei testeris rodis varza tai taip ir prilietus laida prie zvakes pakibirksiuos nes ir bus varza,tai koks skirtumas as cia nematau pointo tarp testerio ir tavo metodo :D ogeriausia jei jos dar nekeistos nuo pirkimo tai visas paimt ir pasikeist nes senos jos vistiek nebeatlieka savo 100% funkcijos kaip naujos :idea:

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 14 Gru 2006, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
ne i tema bet apie testeri. su testeriu BMW duru atidarymo laido ( - ) nerasi, nes testeris kazkokias varzas rodo, o su lempute lengvai randi, taip kad ir su zvakem tas pats gali but, ji nudegus, bet dar kazkoks mikro kontaktas yra ir testeris rodys, kazkaip pradejau nepasitiket tuo testeriu ir nusipirkau atsuktuva tikrinimui :) o su laidu jei bus mikro kontaktas tai tikrai nesukibirksciuos :)


StandartinėParašytas: 14 Gru 2006, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Testeriai, jus testeriai :)
Testeris, tai tas jusu atsuktuvas, o prietaisas gebantis rodyti varzas, itampa, sroves stipruma vadinamas multimetru :)

_________________
BMW forever...


StandartinėParašytas: 14 Gru 2006, 17:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
studentas rašė:
ne i tema bet apie testeri. su testeriu BMW duru atidarymo laido ( - ) nerasi, nes testeris kazkokias varzas rodo, o su lempute lengvai randi, taip kad ir su zvakem tas pats gali but, ji nudegus, bet dar kazkoks mikro kontaktas yra ir testeris rodys, kazkaip pradejau nepasitiket tuo testeriu ir nusipirkau atsuktuva tikrinimui :) o su laidu jei bus mikro kontaktas tai tikrai nesukibirksciuos :)
na taip bet jei testeri turi tai reik juo ir moket naudotis :idea: nepyk juokauju :wink: seip jei numirus zvake tai testeris nemeluos tikrai,neviena kart isbandyta :D

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 16 Gru 2006, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Bet Jus cia ziuriu vejus pilstot. Zvake gali buti veikianti arba ne, negali buti ji sena. Ar veikia visos zvakes parodo zalia lempute prietaisu skydelyje. kad patikrinti zvakes tikrai nereikia ju issukineti, nes 100% garantuoju, kad papildomu darbu pasidarysit, tokiu kaip zvakes kontakto nusukimas, irankio neparinkimas arba laidu antgaliu nulauzimas. Zvakes galima tikrinti ivairiai - arba su testeriais, arba su multimetrais. Jokiu mikro varzu negali buti, nes silimo metu zvakems tiekiama pakankamai didele srove, ir tos mikro varzos sudega.
prie sildymo zvakiu ne taip jau paprasta prieiti. :lol:

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 17 Gru 2006, 13:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Nu, kolega, nuvaziavot jus i laukus kazkur nors dar keliai nera slidus :D Ne pas visus ta zalia lempute prietaisu skydely dega (perdegus ar dar kas). Galiausiai, kokia nauda is tos tavo zalios lemputes jei perdege 1 ar 2 zvakes? Pirksi ir keisi visas 6 is karto? :) Pagirtina jei taip, bet jei keisi tik perdegusias, tai be varzu matavimo arba kolektoriaus nuemimo neapsieisit :)

Kadangi apie varzu matavima ir visa sia procedura jus jokio supratimo neturit ir nesat to dares :wink:, tai pabandysiu isaiskint taip gan trumpai. Pati tikrinimo procedura, varzu reiksmes pateiktos toj pacioj AUTODATOJ. (Ta pacia autodata cia kazkur forumuose dar galima rast). Niekas ten neperdega, nes ta matuojama varza yra pacios zvakes varza. Ir tai varzai nusispjaut ant tekanciu sroviu. Zvakes perdega atitarnavusios savo amziu. Jei turetum sena sudegusia kaitinimo zvake ir multimetra, tai viena elektroda prilietes prie kontakto, o kita prie korpuso pamatytum jog multimetras rodo NULI. NULIS del to, kad nesusidaro grandine, kuria galetu teket srove.

Nu, o dabar nuo teorijos prie praktikos 8)
Jums reikes kryzminio atsuktuvo ir multimetro
Atliekant matavimus degimas privalo buti isjungtas
1. 4 varztai laiko juoda dangteli kairiajam virsutiniam variklio skyriaus kampe. Juos atsukam ir nukeliam dangti.


2. Nukele dangti turetumem rast kelis valdymo blokus, viena 10 kontaktu jungti.
(Jei nerandat, vadinas ne ten ieskot ;) )

3. 6 is 10 laidu storesni uz kitus keturis. Jie mums ir yra reikalingi.
(Sugalvokit kaip ir numaukit jungti :) )

4. Viena multimetro elektroda statot i 1 numeriu pazymeta kontakta, o antra elektroda lieciat prie metalines automobilio kebulo dalies. Jums multimetras parodo zvakes varza. Na ir taip pereinat per skaicius 1 2 3 7 8 9.
(Tipines varzu reiksmes 0.4-0.6 Om. Reiksmes nepatenkancios i si intervala rodo, jog zvakes gyvenimui jau artinasi saulelydis. Jei gaunate NULI, tai zvake jau perdegus. )

5. Surenkate viska atgal i savo vietas, susukate varztus ir tada yra galimi 3 variantai:

a)* vaziuojate i koki servisa ir jums tas zvakes ten pakeicia. Per ta laika spesit atsigert kavos, perverst spauda. Manau, saskaita ~200Lt uz darba + zvakiu kaina + dar uz kava jei nepavaisins uz dyka :)

b)** nuvaziuojat ir nusiperkat 6 zvakes

c) nuvaziuojat ir nusiperkat tik tiek zvakiu kiek ju radot neveikianciu.


* - multimetro jums nereikia jei salone turit veikiancia lempute, kuri dega jei visos zvakes geros.
(Gali buti perdegus lempute prietaisu skydely, bet jus gi megstat kava, vaziuokit i autoservisa.)

** - nors jus ir keisit visas 6 zvakes, bet multimetras jums yra reikalingas. Tik tam, kad geru zvakiu gerom nekeist.
(Gal lempute prietaisu skydely nugyveno savo amziu?)

Zvakiu pakeitimui reikes:

Galvuciu rinkinio 8-13mm.
(Issiverciau su pigiu indisku rinkinuku is norfos)

Ilgos 12mm galvutes zvakes issukimui/isukimui.
(Pirkau uz 8Lt is firmines "GITANA" parduotuves)

Nauju tarpiniu po oro isiurbimo kolektorium.
("Sutaupiau", sudejes senas. Jokiu "Ai, jos dar visai normaliai atrodo":D )

Rekomenduojama prie to paties pasikeist senas kuro sistemos slangutes jei nebuvo keistos.


P.S.
Atsiprasau uz galimas klaidas ir netikslumus :roll:

_________________
BMW forever...


StandartinėParašytas: 17 Gru 2006, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Tiesiog per visa sita as pats ne per seniausiai perejau, pradejau ukiskai visai ne nuo to galo- nusukau kolektoriu, nusukau zvaklaidzius ir su lempute per kiekviena zvake ejau. Susalau ir t.t., sugaisau gera pusdieni. Po to susirasiau su vienu forumieciu (nick adas), apsisnekejom:) Perziurejau autodata ir pamaciau, kad ten daugmaz viskas parodyta yra, duotos reiksmes, nupiesta kur valdymo bloko ieskot ir t.t. Ta pacia diena visa procedura pakartojau su multimetru ir isitikinau, kad veikia. Uztrukau ~5 minutes. (Ilgiausiai kol fyshke numoviau) Matavimo multimetru pliusas, tai kad dar ir zvakiu laidus prie to paties praskambini. Kadangi vis islenda naujos temos del TDS ir pakaitinimo zvakiu, o is ryto atsikeles dar buvau geros nuotaikos, tai nutariau viena karta imt ir parasyt toki issamu aprasyma kaip patikrint:)

P.S.
Manau, kad kiekvienas "BMW Xer Savininkų Kampelis" po savo "Pasidaryk pats" skyreli, kuriame butu galima talpinti DIY zinutes. Ir i ta skyreli zinutes galetu perkelt tik moderatoriai.

_________________
BMW forever...


StandartinėParašytas: 04 Sau 2007, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.11
Amžius:
38
Pranešimai:
138
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 Touring
sorry uz prikelta tema, bet gal nusimanantys pasakys ar reikia keisti zvakes ar ne jai pas mane su multimetru pamatavus rodo visu zvakiu apie 1.2 omo? :oops:


StandartinėParašytas: 07 Sau 2007, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Kambas rašė:
sorry uz prikelta tema, bet gal nusimanantys pasakys ar reikia keisti zvakes ar ne jai pas mane su multimetru pamatavus rodo visu zvakiu apie 1.2 omo? :oops:

Dar karta visas zinutes perskaitom ir isigilinam, O.K? :lol:

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2007, 05:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.11
Amžius:
38
Pranešimai:
138
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 Touring
na ta ias maciau kad turi buti po 0,4 - 0,6 omo bet pas mane yra tiek kike k rasau, uztai ir klausiu.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2007, 11:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Jei problemu su uzvedimu nera, tai kam suki del to galva? :)
Kol omus rodo, tol zvake gyva ir neaisku kiek kilometru su tom zvakem dar nuvaziuosi. Visos iskart nenumirs, o kai tokia ziema tai ir vienai ar dviem numirus uzsikursi ;)

_________________
BMW forever...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery