Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 21:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Gru 2006, 23:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.21
Amžius:
40
Pranešimai:
25
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530i 2002'
ex E34 525tds 1995'
525tds ' 95
Sveiki,
problemele tokia, kad forsunke 4-am cilindre (ta su laideliu) leidzia dyzeli, yra nesandarus, rytais ar siaip po savaitgalinio ilgesnio pastovejimo saltas sunkiai kuriasi, kartais is 3 karto ir pan. Siltas kuriasi idealiai. Anksciau del to jokios problemos nebuvo (buvo pries menesi -10 salcio ir be problemu) ir dabar viskas atsitiko staigiai. Zinau, kad cia forume jau daug buvo visko prirasyta, praleidau kelias valandas skaitinedamas. Iskilo keli klausimeliai.
1) Kelias pastarasias dienas kuriasi neblogai, ar butina staigiai keisti ir moketi didelius pinigus, ar galima dar pavazineti ir kai jau visai uzlinks pasikeisti? Ta prasme ar kas nors gadinasi kai ten tas dyzelis vaiskto?
2) Kur galima ju isigyti Vilniuje be Krastos ir Dyzelserviso (siuo metu neturi)? Kainos tai pasiurpino :shock:
3) Ar imanoma kaip nors ji sutvarkyti be keitimo naujo? Ta prasme uzsandarinimas ir pan. Jei taip, tai gal zinot kur Vilniuj kas galetu padaryti?
4) Buvo kalbeta apie tuos vienpusius voztuvus. Ar siuo atveju sitas variantas tiktu? Jei taip, tai gas galetu ji istatyti Vilniuje? Kad nebutu kad meistras daro pirma karta gyvenime ir mokosi, o as moku uz jo klaidas :)

Dekoju nepatingejusiems parasyti :D


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 13:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
siaip vienas is forumieciu - repasss - tvarke tokia problema pats... Kiek pamenu, sake, issuko forsunke, nuvale, apslifavo ir su "apoksidke" aptepes atgal istate ir neleidzia... Nezinau, kiek ilgai laikys tokie dalykai, bet verta pabandyti...
o siaip manau nieko baisaus, jei truputi leidzia, man irgi leido ir nieko... apie menesi vazinejau, gal du, po to pardaviau, cia jauciu puse Lietuvoje vazinejanciu turi tokia problema........ o del salto nesivedimo, juk paprasciausiai gali buti ir zvakes pakaitinimo, bet gali buti ir del tos forsunkes.....


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.21
Amžius:
40
Pranešimai:
25
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530i 2002'
ex E34 525tds 1995'
Pakaitinimo zvakes tikrino, visos kaip ir OK yra.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 14:45 
  
 
 
na pas mane irgi leido viena forsunke,bet issuko,viska pravale ir atgal sudejo,dabar nebeleidzia,tai manau veretu ir tau tai pabandyti


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 19:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.03
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M50TU 94' Touring
temos autoriui :

snekejai apie vienpusi voztuva, manau jis cia galetu pagelbeti. per ilgesni laika pastovejusk uras nuteka atgal ir ilgai reikia uzvedinet kad jis iki purkstuku atbegtu. na o jei tas 4as purkstukas butu blogast tai pajaustum ir ant karsto. jis reguliuoja kuro padavimo momenta, tai pasijaustu ant masinos tikrai. aisku pravalyt purkstukus nepamaisytu, bet mano manymu beda ne tame.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
43
Pranešimai:
82
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 525 M57 01'
Skype:
apakes23
patikrink ar gryztamos slangutes nesutrukineja del sito irgi gali nesivesti.

_________________
ex' 92 m BMW 525 E34 M51
ex' 95 m BMW 525 E34 M51
ex' 98 m BMW 528 E39 M52
01 m BMW 525 E39 M57


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.21
Amžius:
40
Pranešimai:
25
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530i 2002'
ex E34 525tds 1995'
Tiesa pamirsau pamineti dar viena svarbu dalyka. Man ten betikrinant atrado dar viena beda - iki kuro siurbliuko bake ateina ne 12V srove o 5~6V. Atseit gali buti kad signalizacijos maitinimas per ta pacia rele pajungtas ar panasiai, bet dar neaisku ar tikrai signalizacija, na bet srove kazkur dingsta. Reikia pas elektrikus varyti... Sakau gal pirma sutvarkyti sita beda ir problemu nebeliks del tos forsunkes, tegu teka ten tas dyzelis? Gal galit kas ka gero Vln rekomenduoti?


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.21
Amžius:
40
Pranešimai:
25
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530i 2002'
ex E34 525tds 1995'
O kur ta voztuva stayti? Tarp filtro ir variklio ar kur? Kur ju galima isigyti, gal koki meistra zinot kas nenaujokas sitam reikale?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery