Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Daug klausimu https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=18402 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | andree [ 19 Gru 2006, 23:21 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Daug klausimu |
tai va po savaites E34`to eksplotavimo iskilo daug klausimu, buciau dekingas uz atsakymus 1. kaip nuimti halogenus? ten yra du varzteliai bet juos atsukus, jie net nejuda.. 2. kaip nuimti kabli originalu? ar jis eina kartu su bamperio balkiu? 3. pravaziavau 1000km (ne pensininko rezimu vazinejau) tepalo sumazejo pagal matuokle 3-4mm ar tai normalu 2,5tds varikliui? 4. ar galima su automatu saules papaisyti? siandien pabandziau, bet po paisymo kaip sustoji, tik po 2-3sek isijungia begis, ir labai jauciasi kaip jis isijungia.. 5. jungiant galini begi irgi jauciasi labai, net masinos galas pasikelia. cia taip turi buti? ar ne? 6. nera salone to faru reguliatoriaus aukstyn-zemyn, kaip atreguliuoti? nes per zemai sviecia kolkas tiek jeigu kanors dar prisiminsiu nesidrovesiu paklausiu P.S. jeigu buvo apie ka nors sneketa prasyciau linkus, nes as nieko neradau |
Autorius: | Eimazz555 [ 19 Gru 2006, 23:36 ] |
Pranešimo tema: | |
galiu atsakyt i 3 ir 4 klausima, kiekvienas dyzelis pasiima savo dali tepalo kai ji uzgainioji (netgi kai jis nuliovas is po kapitalkes) o jeigu padevetas tai jau tikrai turbina truputi jo ima. o del raizymo su automatu tai geriau neraizyk, nes kiek esu susidures tai ten toj dezej greit pareis diskeliai o jie nepigus ir siaip TDS'u dezes mano nuomone yra nepatvarios |
Autorius: | Zingeris [ 20 Gru 2006, 00:53 ] |
Pranešimo tema: | |
vieno frikcinio diskelio kaina yra nuo 15 iki 25 lt jaigu tu automatinei dezei reguleriai keiti tepalus ir ja priziuri gerai tai saules gali drasei braizyti nes tvarkynga automatine deze geriau laiko nei mechanine tik reikia reguliarei pasirupinti tepalais..ir juos pilti gerus..o nea pigius... |
Autorius: | valentobmw [ 20 Gru 2006, 01:39 ] |
Pranešimo tema: | |
halogenai nusiima is vienos puses du ir is kitos puse atsukus 2 varztelius, prie ju sunku prieit.Arba viena puse atsuki kita istrauki |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 20 Gru 2006, 10:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: daug klausimu apie E34 |
1. atsisuka is vidines bamperio puses 2. kablio remas yra atskirai nuo bamperio, bet nenuemes bamperio kablio nenuimsi 3. tavo pasakymas 3-4 mm nieko nereiskia. Labai priklauso nuo to kaip buvo matuojama pries 1000 km ir po 1000 km. Matavai esant siltam varikliui ar, masina kelias valandas stovejo neuzvesta? Netgi masinos pasvirimas turi itakos. Uzvedus salta varikli tepalo lempute iskart uzgesta ar po keletos sekundziu? 4. saules piest teoriskai imanoma, bet praktiskai to daryt nerekomenduoju, nes automatines dezes remontas pakankamai brangus. Kazkas minejo apie tepalo keitima - nevisada ta reikia daryt, nes ne visose dezese tepalas keiciamas... 5. kad ijungus atbulini galas pakyla tai cia normalu. Bet tiek atbuline, tiek kitokias pavaras jungiant, ijungimas turi but pakankamai svelnus truktelejimas, jokiu budu ne smugis (juo labiau su garsu). 6. faros niekada nereguliuojamos is salono. Salone gali but tik aukscio korektorius, kai nuseda pakrautos masinos galas. Iprastai zibintai reguliuojami is isores. Kiekviena lempa turi tu reguliavimo varztus (vertikalaus ir horizontalaus kampo). Reguliavimui speciailiai priekinese grotelese prie zibintu rasi po skylute, i kuria ikises kryzmini atsuktuva galesi kaitaliot reguliavima. Trumpu faru horizontalus kampas reguliuojamas atsidarius kapota - prie zibintu, netoli tos vietos, kur prie kebulo pritvirtinti kapoto vyriai (zoviesai, lankstai ar dar belekaip liaudyje vadinami ) paieskok tokiu baltu, mazdaug piestuko storio reguliavimo rankeneliu. Gali atsitik ir taip, kad nebus imanoma pasukt reguliavimo varztu del ju uzkirmijimo - nepersistenk sukiodamas, kad nenuzulintum tu varztu. Tokiu atveju patartina issiardyt zibintus ir tuos varztus isvalyt, sutept ir t.t. kolkas tiek |
Autorius: | Dede_Pranas [ 20 Gru 2006, 11:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: daug klausimu apie E34 |
1. gali tureti papildoma tvirtinima, siap nusiima labai lengvai. 2. nzn 3. normaliai, ypatingai po visokiu pasidraskimu. plius dar nepamirsk, kad yra turbina ausinama tepalu. bet realiai man mieste bet kokiu rzimu bevazinejant tepalo nesumazeja, o vat trasoje prie normaliu greiciu - jauciasi iskart 4. galima, iki dezes gedimo, kas atsitiks pakankamai greitai. tai, kad begis veluoja isijungti - jau pirmi pozymiai. 5. negerai - patikrink pradziai tepalo lygi dezeje, jei truksta, dasipilk, jei nepadejo - vaziuoji tvarkyti deze 6. reguliuojasi po kapotu, pacio faros is dvieju pusiu turi reguliatorius, kuriuo suki su atsuktuvu ir reguliuoji. jei nemoki atreguliuoti teisingai, geriau bet kuriam sevise uz 10 lt su aparatura. nes blogai sureguliaves labai akinsi kitus eismo dalyvius, nebent tau dzin. |
Autorius: | andree [ 20 Gru 2006, 14:07 ] |
Pranešimo tema: | |
ačiū uz atsakymus masina mano stovi visada toj pacioj vietoj, tai rytais ziuriu tepalo lygi, saltam varikliui. anksciau lempute iskarto uzgesdavo, dabar uzvedus 1-2sek. dar dega. bet kolkas nedapilinejau, nes vistiek reikia visus tepalus pakeisti.. ir dezei pakeisiu paziuresim kaip tada ji elgsis. o del faru tai supratau apie kurios varztus snekat bet jie labai susrudije ju atsukti praktiskai neimanoma.. norejau pakeisti faras nes purvinos labai viduj abi tai neatsukau.. ir tos plasmases aplink ja negaliu nuimti gal yra kur nors kokie paaiskinimai su foto kaip nuimti faras ir kabli? Dr.Zoidberg rašė: Del 4 punkto : sorry, bet nesuprantu, nafig pirk automata ir paskui noreti su juo saules paisyti ? A galvoj kas negeraj ? tai jeigu automatas ir dyzelis? tai ir vazineti reikia kaip pensininkui? |
Autorius: | Bavaras [ 20 Gru 2006, 14:44 ] |
Pranešimo tema: | |
TDS varikliai yra smagus,kartas nuo karto leidziu sau pagainioti masina,bet su protu,neguladant apsuku iki raudonumo,reikia tureti omeny,jog tai visgi dyzelis,juolab nenaujas. |
Autorius: | valentobmw [ 20 Gru 2006, 15:39 ] |
Pranešimo tema: | |
1.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=15 2.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=71&fg=10 nezinau, ziurek gal pades kiek. |
Autorius: | andree [ 20 Gru 2006, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | |
valentobmw rašė:
pas mane ne toks kablys nuimamas irgi. bet su dviem varztais prisuktas pats tas kriukas.. |
Autorius: | valentobmw [ 20 Gru 2006, 18:14 ] |
Pranešimo tema: | |
tai neorginalus gal. |
Autorius: | Anekdotas [ 20 Gru 2006, 18:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Dr.Zoidberg rašė: Del 4 punkto : sorry, bet nesuprantu, nafig pirk automata ir paskui noreti su juo saules paisyti ? A galvoj kas negeraj ?
tik nesakyk, kad niekada nekyla noras su BMW saules papaišyt. automatas tą puikiai sugeba ir nieko baisaus neatsitiks, jei vieną kitą saulutę ir išpieši. tik aišku su protu. bo jei nori visąlaik vien skersas vžinet, tai pirk 540 su manualu. |
Autorius: | valentobmw [ 20 Gru 2006, 20:40 ] |
Pranešimo tema: | |
540 yra manualas? |
Autorius: | Jonas! [ 20 Gru 2006, 20:41 ] |
Pranešimo tema: | |
valentobmw rašė: 540 yra manualas?
taip |
Autorius: | valentobmw [ 20 Gru 2006, 20:43 ] |
Pranešimo tema: | |
bet gal ne E34 |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |