Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] Kodel taip yra? automobilio trauka 5.20i M20 88'
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=17406
Puslapis 12

Autorius:  tommyla [ 27 Lap 2006, 22:02 ]
Pranešimo tema:  [E34] Kodel taip yra? automobilio trauka 5.20i M20 88'

Kodel taip yra? automobilio trauka 5.20i M20 88'

Klausymas Jums, profai :lol: pastebiu tai kad kartais mashina traukia normaliai, kartais netraukia visai... benzinas. kame kampas?

Autorius:  gogy [ 27 Lap 2006, 22:09 ]
Pranešimo tema: 

Diagnostika :lol:

Autorius:  E36Coupe [ 28 Lap 2006, 00:15 ]
Pranešimo tema: 

vienas is dazniausiai uzduodamu klausimu,vienas is dazniausiu atsakimu

(liambda,zvakes,laidai,pask.dangtelis,skrejikas,oro matuokle,kuro filtras,temper.daviklis ir t.t)

Autorius:  studentas [ 28 Lap 2006, 00:29 ]
Pranešimo tema: 

ne vienam jau taip esa buve, ir ant M50 varikliu, bet taip nieko ir neranda, net ir diagnostika rodo kad viskas gerai

Autorius:  banderos [ 28 Lap 2006, 01:12 ]
Pranešimo tema: 

AS ZINAU KAS YRA !!!

SUGEDO !

ps pas mane masina neuzsikuria kas gali but ?

Autorius:  Ged@s [ 28 Lap 2006, 17:13 ]
Pranešimo tema: 

banderos rašė:
AS ZINAU KAS YRA !!!

SUGEDO !


afigenas atsakymas :lol:

nors, kita vertus, koks buwo klausimas, toks ir atsakymas :lol:

Autorius:  Nemesiss [ 28 Lap 2006, 17:38 ]
Pranešimo tema: 

gal kartais pedala spaudi iki galo o kartais ne :idea:

Autorius:  studentas [ 28 Lap 2006, 17:52 ]
Pranešimo tema: 

xebra kam jus cia nesamones rasinejat, zmogus paklause apie aproblema (ir tokia problema tikrai jau nepirmam jam atsitiko), o kol kas kiek teko sneket apie tokia problema niekas nerado kame saknys gali but, tai gal kartais kas nors jau netycia aptiko kame saknys, ir atsakys.

Autorius:  wiperis [ 28 Lap 2006, 18:18 ]
Pranešimo tema: 

gal aiskiau bus..


Tai va, sitas galioja bet kokiam automobiliui, kuris yra OBD arba OBDII
Esme tokia, kad reguliuoti emissiona, t.y. sumazinti ismetamuju duju kieki, variklis laikas nuo laiko save "pridusina". Daugiausia pridusimas jauciamas nuo 1500 iki 3500 apsuku diapazone. Kadangi tai yra toks diapazonas kuriuo turbut 80% zmoniu vaziuoja visa laika. Kompas visa laika "mokinasi" ir taikosi prie skirtingos aplinkos, t.y. oro salygu, temperaturos, oro dregmes, atmosferos slegio. Kad atgauti "pilna" galia, reikia ismokinti kompa, t.y. pritaikyti prie norimu salygu, yra du budai, vienas is ju tai smaugti varikli apie 20-30 minuciu, arba anuliuoti kompa, tada jis nepersimokina, o mokinasi viska is naujo. Bet tai nereiskia, kad tai liks amziams, kadangi OBD tikslas yra nudusinti varikli bet kada kai yra galimybe (tiksliau sakant, tada kai vaziuojate ekonomisku rezimu). Kompo nuresetinimas tai tik laikina "amnezija". Tie kas megsta agresyvu vairavimo stiliu, compa resetina karta i menesi, kiti tada kai "jaucia" kad jiems truksta galios.

Kaip nuresetinti kompa priklauso nuo jusu turimo automobilio, vienems uztenka atjungti akumuliatoriu ir palaikyti 5-10 minuciu, kitiems reikia specialaus elektroninio irankio, kitiems uztenka isimti saugikliu kelis. Robkes threade buvo sakyta, kad bmwui reikia ijungti degima palaikyti 10sek isjungti degima, neistraukti raktelio ir uzvesti... na cia jau patys ieskokite kaip tai padaryti atrodo tiek... jei ka dar prisiminsiu, parasysiu .

Autorius:  studentas [ 28 Lap 2006, 18:23 ]
Pranešimo tema: 

o kaip suzinot ar tas OBD yra ar ne? ir isvis kas cia per daigtas? :oops:

Autorius:  Eisidas [ 28 Lap 2006, 21:04 ]
Pranešimo tema: 

Patikrink ar iseinantis laidas kuris yra prijungtas sone prie oro srauto matuokles normaliai veikia, t.y. neuzsioksidaves ir yra geras kontaktas. Man ir taip buvo, diagnostika rodo viska norma o ish jos ishvaziavus variklis "pulsuojanciai" vistiek veikt pradeda, pasirodo patampiau-patraukinejau ta laida ir viskas ciki, tad reikia ziureti kad kontaktai jo butu normoje, nes prie tokios dregmes pradeda laidai "knist" prota.

Autorius:  Evan [ 28 Lap 2006, 21:52 ]
Pranešimo tema: 

Jei daugiau viskas idealiai,ir pvz kaip man ant duju eidavo idealiai,o trauka tai dingsta tai atsiranda,tada paskirstymo velenelio padeties daviklis.Man tas pats buvo m50 motorui,tik dar to seno daviklio neisardziau,nepaziurejau viduriu,nes jis signala tai duodavo tai ne,nors jo varza daugmaz gera buvo.Plytai jis prie isiurbimo kolektoriaus priekio

Autorius:  Martinas [ 29 Lap 2006, 09:39 ]
Pranešimo tema: 

wiperis rašė:
gal aiskiau bus..


Tai va, sitas galioja bet kokiam automobiliui, kuris yra OBD arba OBDII
Esme tokia, kad reguliuoti emissiona, t.y. sumazinti ismetamuju duju kieki, variklis laikas nuo laiko save "pridusina". Daugiausia pridusimas jauciamas nuo 1500 iki 3500 apsuku diapazone. Kadangi tai yra toks diapazonas kuriuo turbut 80% zmoniu vaziuoja visa laika. Kompas visa laika "mokinasi" ir taikosi prie skirtingos aplinkos, t.y. oro salygu, temperaturos, oro dregmes, atmosferos slegio. Kad atgauti "pilna" galia, reikia ismokinti kompa, t.y. pritaikyti prie norimu salygu, yra du budai, vienas is ju tai smaugti varikli apie 20-30 minuciu, arba anuliuoti kompa, tada jis nepersimokina, o mokinasi viska is naujo. Bet tai nereiskia, kad tai liks amziams, kadangi OBD tikslas yra nudusinti varikli bet kada kai yra galimybe (tiksliau sakant, tada kai vaziuojate ekonomisku rezimu). Kompo nuresetinimas tai tik laikina "amnezija". Tie kas megsta agresyvu vairavimo stiliu, compa resetina karta i menesi, kiti tada kai "jaucia" kad jiems truksta galios.

Kaip nuresetinti kompa priklauso nuo jusu turimo automobilio, vienems uztenka atjungti akumuliatoriu ir palaikyti 5-10 minuciu, kitiems reikia specialaus elektroninio irankio, kitiems uztenka isimti saugikliu kelis. Robkes threade buvo sakyta, kad bmwui reikia ijungti degima palaikyti 10sek isjungti degima, neistraukti raktelio ir uzvesti... na cia jau patys ieskokite kaip tai padaryti atrodo tiek... jei ka dar prisiminsiu, parasysiu .


Pas mane kartais trauka yra puiki, kartais jos is vis nera :( Ir net neisivaziduoju nuo ko tai priklauso :roll: m50b20 Dujos/benzas. Kartais netraukia tai su vienu tai su kitu.
Duslintuva virinau, buvo atjungtas akumas, dabar is vis belekaip variklis dirba, "pulsuoja" netraukia, po to staiga soka i prieki... :evil:

Autorius:  Nemesiss [ 29 Lap 2006, 15:33 ]
Pranešimo tema: 

Evan rašė:
Jei daugiau viskas idealiai,ir pvz kaip man ant duju eidavo idealiai,o trauka tai dingsta tai atsiranda,tada paskirstymo velenelio padeties daviklis.Man tas pats buvo m50 motorui,tik dar to seno daviklio neisardziau,nepaziurejau viduriu,nes jis signala tai duodavo tai ne,nors jo varza daugmaz gera buvo.Plytai jis prie isiurbimo kolektoriaus priekio
tokia problema ir pas mane buvo diagnostikoi nustate kad nedirba paskirstymo velenelio padeties daviklis pasikeiciau davikli bet naudos tai nedave

Autorius:  Juozukas [ 29 Lap 2006, 17:48 ]
Pranešimo tema: 

studentas rašė:
ne vienam jau taip esa buve, ir ant M50 varikliu, bet taip nieko ir neranda, net ir diagnostika rodo kad viskas gerai


mano sita problema, kartais astri masina pedalo klauso juodai, o kartais (vis dazniau) buka. Radau puslapiuka http://www.lbm.lt/ varysiu pas juos pasiziureti

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/