Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 01:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Lap 2006, 14:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Sveiki!
Naujas, zioplas ir iskart tema pasiskaitymui :D
Ne per seniausiai nusipirkau TDS. Gasdino visaip kaip- galvos kraipos, siurbliai byra, ausinimas prastas, daug ryja ir netraukia. Nu, briedas cia kazkoks tie visi gasdinimai, o del siurblio ziuresiu, laikas parodys. Tai pirmas mano NUOSAVAS automobilis, tai pradesiu guostis ir smalsaut.

Auto grizes is vokieciu, tai teko laime ir vargas pirmu seimininku Lietuvoj pabut- tvarkiau vaziuokle, slangutes perejau, blogas pakeiciau, pora laidu perlitavau ant dienu tepalus su filtrais pakeisiu ir zvakes reikia paziuret, nes sunkiai kuriasi. Ai, dar ten guolis sudiles (kondicionieriaus), bet sutepus caksejimo negirdet. Nu, kai bus galimybiu pakeisiu. Tai dabar yra keletas idomybiu, kurios domina ir neramina.

1. Priekiniai langai su elektra, tai TAP'inant keleivio langas tik suvaziuoja i apacia, o norint pakelt jau reikia nuspaudus laikyt. Su vairuotojo langu viskas ok.

2. Nuvaziuotus kilometrus matau tik ijunges degima- po kiek laiko jis kartu su tais service pagaliukais uzgesta ir jau sunku ka nors iziuret. Nera jokio apsvietimo,bet turbut cia normalu. :roll: Vakar idemiai apziurejau visa prietaisu skydeli, tai pamaciau ikoneliu, kuriu niekaip nepajegiu uzdegt- perejau per visus mygtukus, svirteles, bet nieko. Ikonele, kad dirzai neprisegti nesviecia, kazkokia del priesrukiniu. Dvi jos pas mane kairiajam kampe :) Nu, bet pamascius, tai paneles standartines, o tu navarotu pas mane isvis gal nera ir nebuvo :roll: Prie progos nuotrauku padarysiu ir imesiu

3. Forumuose teko skaityt apie du kuro siurblius. Vienas is ju apacioj stovi ir kazkoki sieteli turi, kuris uzsinesa. Kur ta siurbli rast ir ar labai ilga ir sudetinga procedura su nuemimu, isvalymu?

ačiū uz demesi :)


StandartinėParašytas: 01 Lap 2006, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
geriausiai susirask internete savo auto manuala ji istudijuok ten rasi daug atsakymu i daugybe klausimu , kitaip sakant susipazink su savo masiniuku tada gal net nereikes sitos temos :wink:
arba reiks dar didesnes

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 01 Lap 2006, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Pavargau po interneta braidyt. Be to, siandien nedarbo diena :D
Pabraidysiu rytoj i darba nuejes, bet vargu ar pasiskaicius rasiu tokius atsakymus kaip ta sieteli isvalyt ir likusius kitus. Info nete daug, is jos iskapstyt dali reikalingos be galo sunku. gaila, kad manualas is vokieciu negrizo su masina. Buvo musta per karteri, tai greiciausiai dar vokieciuose viska ismete :D


StandartinėParašytas: 01 Lap 2006, 15:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
tikrai gaila bet jei moki rusiskai tai yra daug nebrangiu manualo kopiju su vertimu i rusu kalba

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 01 Lap 2006, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
nu nematau ne vienos problemos....langai uzsidaro staigiai nuspaudus ir paleidus mygtuka, turejau omeny spustelejus bet labai greitai....atsidaro tokiu budu visi langai, uzsidaro tik vairuotojo, kitus langus norint uzdaryti reikia laikyti mygtuka, aisku turi buti ijungtas degimas.....
na su kilometrazu tai sujuokinai :lol: ... nu kaip tau rodys, jei degimas isjungtas, juk elektroninis yra, ir is vis kam matyt kilometraza isjungus degima...na nebent sedi masinoje ir groziesi ja :lol:
siurbys yra pagrindinys irenginys siame TDS'e.. ir jis pakankamai didelis ir visai neprimena kazka panausaus i paprasta benzinini siurbli :)
svarbausia pilti kokybiska dyzelina ir tas siurblys laikys, nu bet jie aisku pareina daznai.... kaip tau pasiseks, taip....


StandartinėParašytas: 02 Lap 2006, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Cituoti:
na su kilometrazu tai sujuokinai :lol: ... nu kaip tau rodys, jei degimas isjungtas, juk elektroninis yra, ir is vis kam matyt kilometraza isjungus degima...na nebent sedi masinoje ir groziesi ja :lol:



Ne taip supratai. Tiesiog normaliai matosi pasukus rakteli, kai visa panele uzsisviecia. Veliau prigesta ir sunku iziuret. Apziurejau atidziau, tai cia tas skaitliukas naturaliai toks tamsus ir nebesikabineju prie to :oops:
Kas del siurblio, tai apie ji prisiskaiciau tiek ir tiek, kad padariau isvada jog cia ne vw golpas ir su baltarusiska nevaziuosi. Pilu dazniausiai is degaliniu. Yra kas suvairuotu rusisko ar lenkisko, bet tiek vieno tiek kito bijau :D Nesinori siurblio saskaita taupyt. Perverciau kazkoki rusiska manuala PDF formatu, tai jau mazdaug aisku kur tas siurblys stovi :)[/b]


StandartinėParašytas: 02 Lap 2006, 01:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.25
Amžius:
48
Pranešimai:
327
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
Mini Contryman 2,0 sd
Skype:
robertas4664
Nikas:
Robas
Buna kad kilometrazo apsvietimo lempute perdega tai ciut matosi prabegimas reikia isemus skydeli ja pakeist o kur dirzu ikonele tai tik idet lempute ir svies kai degima ijungsi tik imdamas spidometra neatjunk arbeg nes uzsideks lempute airbego ,seip issiima ir nenuemus vairo :wink:

_________________
bmw geriausia masina marijos zemeje


StandartinėParašytas: 03 Lap 2006, 08:15 
  
 
 
Sveikinu įsigijus tikrą auto. Jei nepaslaptis kur radai vartotojo instrukciją (žiauriai reikia touring E34 tds owners manual), bo pas mane vokietska, o aš deutch ni bum bum. Iš anksto dėkoju.


StandartinėParašytas: 05 Lap 2006, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Va cia http://digital.ktu.lt/autoclub/files.html yra rusiskas manualas. Didelis, todel tik akim permeciau. Ne vien apie tds.:? Nu, o del to
slx rašė:
Sveikinu įsigijus tikrą auto.
, tai per smarkiai pasakyta. Kolkas per daug nesidziaugiu, patyliukais keikiuos ir tiek :D Smagi vaziuot, kaip dyzeliui tai gerai traukia, stabili. Nu is vartotojiskos puses, tai tokia labai maloni. Ale tai ka radau po kapotu zudo. Kadangi jau visai nebeuzkuriu, siandien siaip ne taip tik laidu nuo svogerio VW golp pagalba tai pavyko padaryt, tai sugalvojau pasitikrint pakaitinimo zvakes. Zinojau, kad mirusios 1 ar 2, svogeris teige 2-3 :D Nu atrode kas cia tokio- priejai, numovei pypkes su lempute patikrinai ir vsio. Atsidarius kapota isaiskejo, kad taip iseis padaryt tik su 3 zvakem :D Stovi ne pypkes, o paprasti laidziukai su kilputem, kurias numaut pavyksta tik nusukus zvakes verzle. Dvi verzles sugebejau nuleist giliai i variklio skyriu, kaip ir rakta su galvute. Aisku, nepatyrimas ir minusine temperatura- ardziau po atviru dangum nuosavo namo kieme :cry: Nenuemus isiurbimo kolektoriaus "daugmaz lengvai" priejau tik prie pirmos ir antros zvakiu (skaiciuojant nuo priekinio stiklo is desines i kaire), nusukant ketvirta krito pirmoji verzle :D Butu nekritus jei antgalis butu buves imagnetintas. Perejau su lempute, tai pirma buvo mirus (nesviete), o antra imant elektrodas issisuko (buvo nukepes), o ne verzle (pasiknibinejes nusukau ir ja nuo laido), ketvirta sviete, vadinas gera :) Prie kitu zvakiu prieit praktiskai neimanoma. Nebent remontininkas distrofikas ar siaip guminiu kaulu ir gali belekaip issilankstyt:D

Zinot, paziurejau tada i TDI golfa, daug paprasciau viskas. Bent jau tai kas liecia zvakes.

Teko imt oro isiurbimo kolektoriu. Nu, kad reiks imt jau buvo seniai aisku, bet dar kazkaip vyliaus, kad pavyks be to issiverst. Nusieme palyginus lengvai, bet bedos neissisprende. Prieinamumas zenkliai pagerejo (lyginant su buvusiu pries tai), bet paprasta tikrai nebuvo. Sunku ten tarp kruvos davikliu slangu, slanguciu ir vamzdeliu :? Tai va, nusukau likusias verzles- sestos zvakes verzle "toze ushla na dno" :D, bet likusias dvi issaugojau. Berasydamas pagalvojau, kad vertejo laidus su lempa patikrint, gal kuriuo srove neteka. Tai va, galutiniam rezultate turiu 4 veikiancias zvakes su keturiom verzlem :D ir neaisku kaip su laidais. Manau geri, nes lyg ir nenukepe atrodo. Galu gale, laidai ne is plonuju. Rytoj vaziuosiu zvakiu pirkt (BERU susuktos) ir rakto joms issukt, nes pirma taip ir liko stovet isukta, nes su standartine 12 galva neissuku, elektrodas trukdo. Dar galvoju apie tarpines po kolektorium, bet viskas priklausys nuo kainos, nes tos kur stovejo nesuluzusios, kelioms ausikes prie varztu nutruko, bet gi svarbu, kad ziedai sveiki :D

Tai tokie vat tai vargai ir dziaugsmai su "tikru auto"

_________________
BMW forever...


StandartinėParašytas: 05 Lap 2006, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.30
Amžius:
46
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525tds tou 94'
:) varge varge... Nepyk, bet taip vargti reikia is nezinojimo...
Atsidarai keleivio pusej po kapotu deze, issitrauki jungti kur eina zvakiu laidai, su testeriu pasimatuoji varza kiekvienos atskirai ir viskas aisku. Ardai tik jei reikia keisti.

525tds tou


StandartinėParašytas: 05 Lap 2006, 23:36 
  
 
 
Gal kas žinot kiek omų turi rodyti normaliai veikianti žvakė?


StandartinėParašytas: 06 Lap 2006, 00:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
adas rašė:
:) varge varge... Nepyk, bet taip vargti reikia is nezinojimo...
Atsidarai keleivio pusej po kapotu deze, issitrauki jungti kur eina zvakiu laidai, su testeriu pasimatuoji varza kiekvienos atskirai ir viskas aisku. Ardai tik jei reikia keisti.

525tds tou


Nepykstu, bet matai, negimiau as mechaniku, dirbamas darbas su masinom irgi nesusijes, tai elementaru, kad dariau taip kaip man atrode protingiausia. Galu gale visgi radau zvakes, kurios neveikia. Man net mintis nekilo, kad kazkur stovi zvakiu jungtis ir t.t. Realiai, pas mane po kapotu tiek visokiu jungciu, kad tas pasakymas "deze po kapotu" man nieko nesako. Taip yra, kazkokia prie pat lango keleivio pusej, bet nuemus dangti (prisuktas 4 varztais) radau kompa ir berods ABS. Jau tiksliai nepamenu kas ten, be to per daug ir nesigilinau. Vargu ar butu padeje, jei ir buciau gilinesis:) Kai pasakei, tai paziurejau Autodatoj. Dabar jau zinosiu, reiks pasigilint :P Nu, o kas del varzu tai autodatoj raso jog turetu but 0.4-06 omo.

_________________
BMW forever...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2006, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Paziurejau kas parasyta Autodatoj. Info ne per daugiausiai. 12 ir zeme itampaj patikrint. 5 ir zeme varzai. O ka kitos kojos daro, tai nei zodziu neuzsiminta :P Taigi, galima daryt isvada, kad viska as cia normaliai dariau :D Tiesiai per aplinkui, bet kolektorius nuimts, mirusios zvakes nustatytos. Niekas su pirstu neparode ir nepasake- nusisuk dangti, ten fyske, pakaisiosi i kojas ir pamatysi. Be to, testerio neturiu. Senas uzsilenke, pigaus neradau pirkt, o 100lt uz daikta, kurio reiks nedazniau kaip karta per 3 menesius, moket nesinori.

Butu labai malonu jei kolega paaiskintu megejui kas ir kaip. Manau dar ne vienas toks kaip as atsiras, kuris nueis aplinkeliu, nes tiesaus kelio jam niekas neparode, kursu nepravede :wink:

_________________
BMW forever...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2006, 01:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Dr.Zoidberg rašė:
Testerio neturi, sakai ? Ne beda, 12 V lempute is posukiu tikrai turesi ;) Prisilituok laidus ir testeris gatavas :) Tik nebadyk is eiles per visus kontaktus, nes bedos prisidarysi .


Turiu as ta navarota su 12V lempute. Jau zinau, kad neveikia 2 zvakes ir zinau kurios:) Siaip, vadovaujuos principu, kad nera ko raganet ten kur visai neaisku ka daryt :D Nesuprantu kuris kontaktas kam skirtas, tai kam badyt- aiskiau vistiek nepasidarys. Jei zinociau kas ir kam, tai pabadyciau. Jauciu, kad tokiu budu imanoma ir laidus patikrint :roll: Siaip, butu smagu, kad zinovai neapsiribotu tokiais paaiskinimais "ten yra tas ir tas- atsidarai ir patikrini" :) Gi neinformatyvu, nuo tokio pasakymo aiskiau nepasidaro :D

P.S.

Ar tiesa, kad manojo TDS saugios apsukos apsiriboja 3000 rpm? Ta prasme, kad 3000+ RPM jau pjauna motora ir taip gindamas ilgai nevaziuosiu? :? Kalbu apie greita pasilakstyma tik, kai variklis jau pasiekia darbine temperatura. Tikiu, kad butu negerai gainiot kol variklis dar saltas, bet nepagint jau darbingai nusiteikusio...:oops: Kazkokia pornografija butu- po kapotu 105kW, turbina (pradedu girdet svilpima perkopes 2000rpm, garsas labai malonus ausiai... Ant tachometro "redline'as prie 5000. Tai kaip cia yra???

_________________
BMW forever...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2006, 16:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.25
Amžius:
41
Pranešimai:
66
Na, tai kas man paaiskins kur cia ka kist, kad patikrint zvakes?
Vietoj testerio 12V lempa su laidais.

Paveikslėlis

_________________
BMW forever...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery