Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] 525tds neuztenka traukos judant is vietos https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=15618 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | adas [ 20 Spa 2006, 20:26 ] |
Pranešimo tema: | [E34] 525tds neuztenka traukos judant is vietos |
Sveiki, Islindo tokia bedele, Jeigu bandai is vietos pajudeti nespausdamas gazo, tai reikia labai atsargiai atleisti sankaba, kitaip uzgesti, pakanka pagazuoti iki 1000rpm ir viskas jau normaliai... dar pastebejau kad kazkaip "flegmishkai" reguoja i apsuku kritima ir tik po kokios sekundeles bando jas atstatyti i laisvos eigos diapazona... Kas cia galetu buti? gal yra koks "laisvos eigos voztuvas" kuris jau grybauja....? Seip dirba vienodai, kuriasi gerai ir karstas ir saltas... Pasidalinkit mintimis. E34 tds tou |
Autorius: | stashas [ 20 Spa 2006, 20:46 ] |
Pranešimo tema: | |
gal sankaba labai jautri kad uzgesta masina |
Autorius: | Dinus [ 20 Spa 2006, 21:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Na nezianu ar taip turi buti ar ne,bet as pries vaziuodamas visalaik paduodu iki 1000rpm,kitaip uzgesta ir pas mane. |
Autorius: | stashas [ 21 Spa 2006, 10:12 ] |
Pranešimo tema: | |
as taip supratau kad zmogus sneka pajudejima is vietos su sankaba tik |
Autorius: | adas [ 21 Spa 2006, 10:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Sveiki, Taip, kalbu tik apie pajudejima is vietos nespaudziant gazo o tik po truputi atleidinejant sankaba.... sankaba veikia normaliai(lyginant su kitu bmw) tik va pajudejimas is vietos problem, visada reikia uzgazuoti... Yra gana paprastas testukas, lygiame kelyje, isijungiam trecia begi ir riedam nespausdami gazo... pas kitus rieda normaliai ir gazo pakanka(nors laisvos rpm ties 650-700), o pas mane pradeda "traukuliuoti" kol neuzkeli apsuku iki 1000rpm... toks jausmas kad kakzoks laisvu apsuku "palaikytojas" nesupranta, kad krenta apsukos ir tik paveluotai susisgriebes(kai jau trukcioja) bando jas atstatyti... |
Autorius: | Sauberis [ 21 Spa 2006, 11:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Dyzelis manau laisvai turetu is vietos pajudeti is laisvu apsuku. Nes mano M50B25 gana normaliai pajuda be 'gazo'. Tai dyzelis dar nagliau pajudetu... |
Autorius: | marius [ 21 Spa 2006, 12:56 ] |
Pranešimo tema: | |
paprastas dyzelis gali isvaziuoti gan galingai be gazo, turbo kitaip truputi, reik gazo duot, kol pripratau kai persedau nuo paprasto D, tai ilgai uzgesinejau viskas gerai. |
Autorius: | E36Coupe [ 21 Spa 2006, 20:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Manau,kabinesi kolega tu prie savo BMW.Viskas gerai ten pas tave su tuo varikliu.Paprasciausiai siuolaikiski turbodizeliniai varikliai vis panaseja i benziniius,tame tarpe pagal sukimo momento trukuma ziemais sukiais,o 1000-tai tikrai mazai,judant is vietos.... Todel daugiau apsiksukimu ir pirmyn |
Autorius: | adas [ 21 Spa 2006, 20:52 ] |
Pranešimo tema: | |
na vazineti zinoma galima:) tik bandziau su 325tds, tai visai kitas reikalas(kokia 1,5 karto geriau) su tom laisvom apsukom, visa kita paskui vienodai... na zinoma gal ir svoris daro savo, kur 325tds sedanas kur 525 tds touringas... galui tenka visai kitas svoris... Visgi manau kazkas cia negerai... tik idomu kas, nes diagnostikos ir kitokios "isminciu" apziuros nieko neparode... idomu kaip pas kitus tuo treciu begiu be gazo mashina "rieda"? traukuliuojasi ar tolygiai burzgia...? |
Autorius: | Robas [ 22 Spa 2006, 19:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Man atrodo cia esme siurblyje tuoj turetu pradet pulsuoti kai susuki vaira iki galo arba ijungi sviesas visas jeigu supulsuoja variklis reiskia siurblys . Ten siurblio virsuje yra elektronika ir ji pradeda gesti ben man taip aiskino dizridoje, delto sunku be gazo pajudeti is vietos pas mano drauga viena panasiai budavo tik atleidi sankaba greiciau ir uzgesta |
Autorius: | adas [ 22 Spa 2006, 21:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Hm, Na vaira susukus "viena mazha supulsavima" padaro ir toliau nebepulsuoja... siurbli itarti gal ir galima, bet karstas kuriasi gerai, nors cia gal jau plunzeriu, o ne elektronikos srytis... Paini schema gaunas, o ten kazkokie DDE kompai negali itakoti? |
Autorius: | Jurgis [ 22 Spa 2006, 21:32 ] |
Pranešimo tema: | |
As del situ bedu 3 kartus Dizridoj lankiausi,nuosprendis galutinis,siurblio valdymas,senu be siurblio negausi,naujo kaina 2000-2300lt. |
Autorius: | Laurius [ 23 Spa 2006, 09:43 ] |
Pranešimo tema: | |
simtas procentu siurblys........ paprasciausia, kai suki vaira, apkrauni varikli, o siurblio elektronika nebepakelia apsuku ir masina uzgesta, taip buti neturi, bet 80-90 procentu TDS tokie vazineja ir nieko... arba susitaikyk su tuo ir duok daugiau apsuku arba vaziuok pas meistriukus ir paruosk 2000 lituku.... Pats sau ieskau TDS, apziurejau gal 20 jau..... spek, kiek buvo su puikiai dirbanciaias siurbliais is ju????Tik 2 masinikes.......... tai tiek ziniu .... |
Autorius: | Robas [ 23 Spa 2006, 09:48 ] |
Pranešimo tema: | |
opi problema tie siurbliai svarbu gera salerka pilti ne jeigu parvesta is rusyno ar dar kokia kita tai surblys greitai pareina matyt truksta tepimo |
Autorius: | Mindaugas T [ 23 Spa 2006, 09:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Jo ir dar kuro filtra dazniau nei rekomenduojama reik keist |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |