Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Trukcioja, dusta bei ryja daug degalu M20 https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=14689 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | DonAtelo [ 27 Rgs 2006, 14:12 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Trukcioja, dusta bei ryja daug degalu M20 |
E34 525 M20 '89 Sveiki, Tai mano pirma tema siame klube ir forume Narsiau banga.lt, ziurejau ir cia per paieska, bet galiausiai nusprendziau, kad papasakojes savo simptomus geriau aprasysiu esama padeti ir gal atsiras tikslesniu patarimu. Taigi... 1. Pirkau ji jau pastovejusi tris menesius lauke. Nesigilinkim i tai kodel pirkau, kiek mokejau ir t.t. Pardavejas pazistamas ir dievagojosi, kad variklis auksinis. Kokius 4 metus jis vazinejo su dujomis, bet pries tuos tris menesius jas perdejo i kita auto, o su sia nebevaziavo, nes reikejo nemazai remonto, kuris beniui nepigus, be to ir su benzu siek tiek skaudziai vaziuoti. Pasak jo benzino jis turetu valgyti ir valgydavo iki 9 l./100 km. tiesiojoje. Realiai dabar jis valgo 22-25 l. vaziuojant 90-110 km./h. 2. Pirma diena parsivarant gesau kiekvienoje sankryzoje pries sustojant bei trukciodavo vaziuojant. Vaziuojant tiesiojoje vaizdas buvo geresnis, taciau atleidinejant akseleratoriu greitis per daug greitai ir netolygiai krisdavo. Pakeitus tepalus, zvakes ir oro filtra, pirmam pusdieniui padetis zymiai pagerejo, taciau veliau eme vel blogeti. Siandienos situacija tokia, kad ant laisvu apsuku dirba normaliai, pradedant judeti truputi pridusta ir vel "pagriebia" bei variklis dirba siek tiek "pasigazuodamas", banguojanciai. Toliau vaziuojant mieste nesvarbu kuria pavara ir kiek apsuku trukcioja, o ypac perjungus pavaras. Meistrai dar labai smarkiai ten nesikniso, bet sake, kad ant laisvu dirba normaliai, CO normalus. Siek tiek grybauja ir kuro daviklis - daugiau ipylus degalu trukumo lempute uzgesta, bet nesimato, kad rodykle pakiltu. Ir siaip toks ispudis, kad su didesniu kiekiu kuro vaziuoja kazkaip maziau trukciodamas. Apsukos 700-800. 3. Dusimas vyksta mazdaug taip (nors vyksta retokai): vaziuoji, ir dazniausiai po posukio, auto ima ir stoja, neuzgesta, bet visiskai uzdusta ir po keliu sekundziu vel pasiciumpa bei sauna i prieki. Uzgesimai jau labai reti, bet buna taip: vaziuojant didesniu greiciu ir ijungus laisva pavara staigia krenta apsukos iki kokiu 400, tada kilsteli iki 800 ir laikosi. Kitu atveju apsukos visiskai nukrinta ir lieka tik ijungtas degimas. Buna ir taip, kad nukritus visai apsukoms ir isijungus degimui, per sekundes dali auto pats vel uzsiveda. Be to, vaziuojant ant laisvu rodoma, kad kuro rijimas - ~10 l. Kazkokiu itartinu variklio garsu kaip ir nera, nepasakyciau, kad nedirba koks cilindras ir siaip nesu as didelis mechanikas. Taigi, jei dar ka prisiminsiu - papildysiu Lauksiu atsakymu |
Autorius: | DonAtelo [ 27 Rgs 2006, 14:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Tiesa, variklis 525 M20. |
Autorius: | gintariux [ 27 Rgs 2006, 14:21 ] |
Pranešimo tema: | |
na nesu kazkaip ir as didelis spec. bet manau butu neprosali pasitikrinti kuro siurbliuka kuris stovi kuro bake. po ilgai vazinejant su dujom buna kad jis pasigenda benzo ir pries susvildamas galutinai pradeda grybauti.buvo panasumu ir pas mane bet kai pasikeiciau siurbliuka viskas susitvarke! na aisku tai tik mano nuomone ir pasiulymas. |
Autorius: | Giedrius K. [ 27 Rgs 2006, 14:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Gali buti ir kuro padavimas, aš tavo vietoj būtinai pasikeisčiau pirmiausia benzino filtriuką, ne karvę kainuoja. Šiaip toks vaizdas, kad Liambda zondas durniuoja. Kai maniškis buvo numiręs (M50 variklis), tai budavo pravalai duodant gazo, kai nuleisdavai apsukas, tai atsirasdavo variklio pulsacijos (400-1000), kol nusistovėdavo (~750 rpm). Kuro sanaudos tajp pat buvo bajsios. Gal tai irgi variantas, o aš tai tau pasiūlyčiau nuvažuoti pas Audrių (ajšku atlaukus eilėj) ir sužinoti visas savo mašinuko bėdas. |
Autorius: | andreutiu [ 27 Rgs 2006, 14:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei buvo dujos, tai gal oro srauto sklende palankstyta ir sunkiai slankioja savo eiga, gan panasus pozymiai, pas mane panasiai buvo. Nuimk nuo slangos chamuta ir paziurek ar laisvai vaiksto... Na gali dar gal lemda zondas, bet negarantuoju o jei ne, tai reiketu nuvaryti i diagnostika |
Autorius: | DonAtelo [ 27 Rgs 2006, 14:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Na, pas Andriu vaziuoti tolokai Tikiuosi, kad nebus tie mano meistrai tokie glusi. As irgi manau, kad reikia pasikeisti kuro siurbliuka bei filtra. Bet ir pats noriu apsisviesti daugiau, kad nepradetu ten man kaitalioti to, ko tikrai nereikia. todel ir stengiuosi vardinti simptomus kuo tiksliau Tai zvaklaidziai, ten kokia variklio galva, elektronika ar siuksles bake atkrenta? |
Autorius: | DonAtelo [ 27 Rgs 2006, 14:41 ] |
Pranešimo tema: | |
andreutiu rašė: Jei buvo dujos, tai gal oro srauto sklende palankstyta ir sunkiai slankioja savo eiga, gan panasus pozymiai, pas mane panasiai buvo. Nuimk nuo slangos chamuta ir paziurek ar laisvai vaiksto...
Na gali dar gal lemda zondas, bet negarantuoju o jei ne, tai reiketu nuvaryti i diagnostika Ta itare ir meistrai, bet po to sake, kad ten visai jokios sklendes nera pagal default'a |
Autorius: | Giedrius K. [ 27 Rgs 2006, 14:43 ] |
Pranešimo tema: | |
andreutiu rašė: Jei buvo dujos, tai gal oro srauto sklende palankstyta ir sunkiai slankioja savo eiga, gan panasus pozymiai, pas mane panasiai buvo. Nuimk nuo slangos chamuta ir paziurek ar laisvai vaiksto...
Na gali dar gal lemda zondas, bet negarantuoju o jei ne, tai reiketu nuvaryti i diagnostika Cia priklausomai nuo to kokia oro srauto matuoklė. Pas mane pvz stovi su termo siūlu ar pan. jokios sklendės nėra, bet patikrinti taip pat galima. Nuimi laidus ateinančius į matuoklę ir kompas iš karto persijungia į avarinį režimą. tada neturi būti trūkčiojimų, užgesimų ir kito sh..., ajšku trauka irgi nekokia. Jeigu nuėmus laidus stabilizuosis variklio darbas, tai skaityk, kad 250 Lt teks susimokėt (bet čia mano patirtis tik su M50 ir oro srauto matuokle, kuri dirba varžos principu, o ne sklendinė). |
Autorius: | DonAtelo [ 27 Rgs 2006, 16:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Prie to paties, kiek mazdaug km dar galima nuvaziuoti su 525 kai uzsidega kuro lempute? |
Autorius: | HaRdCoRaS [ 27 Rgs 2006, 16:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane panasiai buvo su M42 varikliu. Visi sake pas tave kuro padavimas kaltas, tai pakeiciau kuro filtra - nulis emociju - lygiai taip duso. Nuvariau diagnostika - pasirodo pievas rodo lembda. Po lembdos pakeitimo viskas i savo vezias atsistojo. Jei manai kad blogas kuro siurblys - tai pradzhioj geriau pasikeisk filtra (nepakenks) ir pasimatuok kuro kompresija. Pagal autodata M50B25 turi buti 3.45-3.55bar be vakumo. Bet meistrai patys manau zinos. Tik paskui jei kas blogai keisk siurbly. Jei manai, kad mirus srauto matuokle - tai pabandyk ja atjungti. Jai tikrai kalta ji - tai atjungus reikalai turetu pagereti. O shiaip geriausiai tau padetu diagnostika pas protingus zhmones (kazhkodel dazniausia tokie dirba garaziukuose). |
Autorius: | HaRdCoRaS [ 27 Rgs 2006, 16:31 ] |
Pranešimo tema: | |
DonAtelo rašė: Prie to paties, kiek mazdaug km dar galima nuvaziuoti su 525 kai uzsidega kuro lempute?
Kazkas kazkur rase kad uzsidega likus 8 ltr. |
Autorius: | Geralt [ 27 Rgs 2006, 16:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Kiek kuro baku jau isvazinejai? Vanduo gal ten bake 50/50 su benzinu? 1. Kuro siurbliukas (ypac, jeigu mazai kuro buvo visus 3 men.); 2. Lambda zondas; 3. Kuro filtras; 4. Laidai prapuve (tame tarpe parindinis mases laidas!); 5. Motroniko dezej gal koks [CENZŪRA] susikaupes (dregme?); 6. Voztuvus reguliuoti!!!; 7. eee...... dar kas nors |
Autorius: | Vygma [ 27 Rgs 2006, 20:09 ] |
Pranešimo tema: | |
Pasitikrink plūdę,nes pas mane buvo užsipili 20 litrų rodo gerai,praeina pora dienų ir lempa užsidega,nors važinėjau dujom.Aš pyliau į benziną kažkokio priedo purkštukams valyti ir pavažinėjau didesnėm apsukom,nes pavažinėjus dujom sunkiai kurdavosi benzinu,užsikuria gerai padirba 10 s ir gesta,tai padėjo tik nepamenu kokį pirkau. |
Autorius: | Tomas328 [ 27 Rgs 2006, 21:02 ] |
Pranešimo tema: | |
pas mano E36 320 buvo panasus simtomai, diagnostikoj, parode, kad lamda zondas, bet vistiek kazko nevaziavo, po to uz ~200lt nusipirkau kompa ir viskas stojo i savo vezes |
Autorius: | BIMBALASS_525touring [ 28 Rgs 2006, 07:48 ] |
Pranešimo tema: | |
taip cia jau problema 0.nuvaryk i diagnostika 1.pabandyk atjungt akumoliatoriu ir vel prijung po keliu minuciu jei kompas uzfiksavo klaida ji bus istrinta, aisku ne ilgam bent jau taip galesi suzinoti ar tai ne mechaninis gedimas 2.gali buti kad alkuninio veliano daviklis,apie kuri buvo kalbeta nesenei 3.pasikeisk kuro filtra del oro srauto matuokles tai ji gali buti ir sveika nes co yra tvarkoi taipat ir lemdo zondas(mano nuomone) sekmes tau |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |