Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] td ir tds apsukos / reguliavimas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=14475
Puslapis 12

Autorius:  Arius [ 21 Rgs 2006, 20:24 ]
Pranešimo tema:  [E34] td ir tds apsukos / reguliavimas

Klausimas ,kaip td ir tds reguliuojasi apsukos. Ir kaip jas nustatyti.
Tokia istorija: pasikeičiau siurblio reguliatorių,aišku nenaują,tai apsukos ant 650aps/min. nesilaiko,gesta.Meistrai nustatė ant 800-900aps/min. Laikosi stabiliai nepulsuoja.Kitokių bėdų,kaip ir nėra.Klausimas,ar neprasidės kokios kitos bėdos,ir ar verta tą reguliatorių laikyti,ar ieškotis kito. :?:

Autorius:  apakes23 [ 22 Rgs 2006, 17:45 ]
Pranešimo tema: 

tu cia apie kury varikly kalbi apie M51 ar M21, nes td buna M21 ir M51 su 85 kW, jei apie 92m tavo BMW (is profilio sprendziant) tai turetu buti jau naujesnis M51. seip jei pakele apsukos ir jos neplaukioja-netrukcioja tai tada gali ramiai sau vazineti

Autorius:  kaulasbmw [ 22 Rgs 2006, 18:18 ]
Pranešimo tema:  Re: td ir tds E34,apsukos

man irgi iskilo klausimas, kaip pakelt tas apsukas, nes galios truksta, is vietos ant laisvu , tik i pakalne isvaziuoji, antra ijungus jei mazai isibegejes, gali ir uzgest, davus varikliui apkrovu (lempos, kondiske, vaira pasukioji) - pulsuoja nuo 300 iki 750 rpm (laisvos be apkrovos apie 650-700)., pulsuoja ir kartais uzgesta...
bet vos vos prilietus akseleratoriu, ir pakelus apsukas ant 50-100 viskas gerai pasidaro, nebepulsuoja, ir is vietos vaziuoja.
P.S. plundzerine pora siurblyje gera, kuriasi ir siltas ir saltas is puse apsukimo, traukia gerai, nedumija, kuro perdaug needa.
Liepkalnio 69. sake , kad tikslaus metodo pareguliuot reikia lupt siurbliodangteli megint "metodom tyka" pareguliuot kazka. ir tas kainuoja apie 200 lt... tai va domina alternatyvos

Autorius:  Dinus [ 22 Rgs 2006, 19:30 ]
Pranešimo tema: 

pas mane atsiko pries kelias dienas toks nemalonus dalykas:sukant vara sankryzoj,riedant ant laisvo pati uzgeso masina :shock: Siaip stovint vietoj ir sukant vaira supulsa apsukos.
No ko tai galejo atsirasti,ar tiktu man tas variantas su apsuku pakelimu? Kur tai galima padaryti,kiek kainuoja? Itariu siurbliui ateina galas.
Ryte uzvedus masina apsukos laisvos ~900, susilus varikliui nukrenta iki ~650.

Autorius:  Arius [ 22 Rgs 2006, 20:08 ]
Pranešimo tema: 

Variklis M21,bet siurbliai,bent jau siurblių reguliatoriai tokie pat 90-93m.(nesvarbu ar M21 ar M51,ar td ar tds).
Pakėlus apsukas aišku trauka smarkiai pagerėja,bet nelabai pasakojo,kokiu būdu jie jas pakėlė,čia viskas vyko keičiant siurblio galvą.Reikalas kainavo 100Lt.pakeitimas,reguliavimas(Šiauliuose).

Autorius:  kaulasbmw [ 22 Rgs 2006, 20:08 ]
Pranešimo tema: 

Dinus rašė:
pas mane atsiko pries kelias dienas toks nemalonus dalykas:sukant vara sankryzoj,riedant ant laisvo pati uzgeso masina :shock: Siaip stovint vietoj ir sukant vaira supulsa apsukos.
No ko tai galejo atsirasti,ar tiktu man tas variantas su apsuku pakelimu? Kur tai galima padaryti,kiek kainuoja? Itariu siurbliui ateina galas.
Ryte uzvedus masina apsukos laisvos ~900, susilus varikliui nukrenta iki ~650.

pas mane ar siltas ar saltas papulsuoja su apkrova, o be apkrovos apsukos vienodos siltam ar saltam . Turbut niekam nepaslaptis, kad 2.5 td(tds) siurbliai elektroniniai ir nuo akseleratoriaus iki siurblio neina trosas ar trauke, gazas taip pat elektroninis ant varzos ar ant fotoporos, tiksliai nezinau. Bet suzinot butu idomu. Jei ant reostato (varzos) , tada gal pameginciau pasiardyt ir pazaist su omais, jei ant optrono -tada jau beda. be to gal koki kompa( DDE) pamegint sukeist, bet girdejau, kad jie kokiu 4-5 rusiu kaip ir siurbliai... neisemes nepamatysi.... nzn, reikia palaukt jusu nuomoniu...

Autorius:  kaulasbmw [ 22 Rgs 2006, 20:11 ]
Pranešimo tema: 

Arius rašė:
Variklis M21,bet siurbliai,bent jau siurblių reguliatoriai tokie pat 90-93m.(nesvarbu ar M21 ar M51,ar td ar tds).
Pakėlus apsukas aišku trauka smarkiai pagerėja,bet nelabai pasakojo,kokiu būdu jie jas pakėlė,čia viskas vyko keičiant siurblio galvą.Reikalas kainavo 100Lt.pakeitimas,reguliavimas(Šiauliuose).


siurblio galva, turi minty jo elektronika ar plundzerine pora ? ( 1200lt nauja) .
nemanau , kad m21 ir m51 siurbliai vienodi...

Autorius:  Arius [ 22 Rgs 2006, 20:20 ]
Pranešimo tema: 

Kalbėjau apie siurblio galvą.Bet pažiūrėjus į brėžinius,tai atrodo ir siurbliai vienodi,išskyrus škyvus.(grandinei arba diržui).
Bent jau čia mano nuomone.
Ant M21(524td) uždėjau reguliatorių nuo m51(325tds).Išoriškai ir išardžius tokie pat.Bet ant 650aps.neveikia,reikia 800-900aps.,gal tame ir bėda :cry:
Gal dar kas apturėjo panašių eksperimentų :?:

Autorius:  kaulasbmw [ 22 Rgs 2006, 21:13 ]
Pranešimo tema: 

hmm tai negi akuloj su 2,4 varikliu gazas elektroninis buvo? na nebent E34, nors variklis m21, bet siurblys naujesnis stovi... kaip ir m51, nes E34 ir 2,4 td gazas elektroninis...berods..

Autorius:  Arius [ 22 Rgs 2006, 22:52 ]
Pranešimo tema: 

Jo, kalba eina apie 90-93m. siurblius.

Autorius:  marius [ 23 Rgs 2006, 08:50 ]
Pranešimo tema: 

kaulasbmw rašė:
siurblio galva, turi minty jo elektronika ar plundzerine pora ? ( 1200lt nauja) .


cia virsus ar apacia tiek kainuoja?

Autorius:  kaulasbmw [ 23 Rgs 2006, 13:09 ]
Pranešimo tema: 

cia plundzerine pora tiek kainuoja, na toks "plaukiojantis" stumokliukas kuris reguliuoja kuro kieki ant lasvu apsuku, siurblio sudedamoji dalis

Autorius:  efkins [ 03 Geg 2007, 22:10 ]
Pranešimo tema: 

jei kas zinot,parasykit kaip sukelti tds apsukas?

Autorius:  efkins [ 03 Geg 2007, 22:11 ]
Pranešimo tema: 

jei kas zinot,parasykit kaip sukelti tds apsukas?

Autorius:  Eimazz555 [ 03 Geg 2007, 22:18 ]
Pranešimo tema: 

prie kompo reikia jungtis

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/