Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Užvedus šaltą variklį didelės apsukos M20 https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=14462 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Andrejus [ 16 Rgs 2006, 21:51 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Užvedus šaltą variklį didelės apsukos M20 |
Užvedus šaltą variklį M20 apsukos pakila iki 2000aps/min.Paskui sušilus variklui jos nukrenta iki normalių.Kas galėtu būti? |
Autorius: | tumbler [ 16 Rgs 2006, 22:13 ] |
Pranešimo tema: | |
pas mane taip yra, tik ne 2000, o 1500. nzn, kazkaip problemos nematau. isyla viskas ir viskas gut. Audrius sake, del to, kad siurblys mexaninis. gal ir pas tave kas priximicinta? |
Autorius: | Andrejus [ 16 Rgs 2006, 22:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai,kad nuo siurblio tai nepriklauso,nes jis pas mane atjungtas.Ir kaip gali būti mechaninis jeigu jis elektrinis. |
Autorius: | tumbler [ 16 Rgs 2006, 22:40 ] |
Pranešimo tema: | |
taip ir gali E34 stovi elektrinis, E28 mexaninis. broliai lietuviai ruosdami masina turgui sukisa nuo E28 ir vse. lopas, kaip as pvz, nuperka. vat, na pas mane del siurblio, sake, dideles apsukos, kai saltas. |
Autorius: | Andrejus [ 16 Rgs 2006, 22:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai nesiurblio problema.Aš manyčiau,kad tai automatinio patsoso bėda,bent aš taip manau. |
Autorius: | Rolandas [ 16 Rgs 2006, 23:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Andrejus rašė: Tai nesiurblio problema.Aš manyčiau,kad tai automatinio patsoso bėda,bent aš taip manau.
Nes padsosas mechaninis, priklauso tiesiogiai nuo ausinimo temperatūros . Atpalaiduoji patsoso troseli ir nekyla apsukos šaltam varikliui |
Autorius: | Sauberis [ 16 Rgs 2006, 23:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Nekursiu temos, pas mane irgi su apsukom idomu. Uzvedus 1000, pasylus +-750 kazkur. Viskas kaip ir ok. Bet kodel vaziuojant tarkim 80 ir ijungus netralini - man apsukos laikosi irgi apie 1000. Kai sustoju vietoje, tarkim prie saknryzos - nukrenta iki normaliuju. Siaip man butu [CENZŪRA] tos apsukos, bet prie 1000 pas mane pikas vibraciju (kazkada jau rasiau, kad variklis ligotas pas mane) - ir ijunges netralke man labai nemalonu vaziuot |
Autorius: | DRB [ 22 Rgs 2006, 17:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Temos autoriui Jei motoras M50 tai vertetu pasikeisti 8 detale ( tik atsargiai netikek breziniu realiai tai detale gali stoveti sukeista vietomis su 6 ) Karoce astuntas davikliukas melina galva http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 Bent jau man ant E36 paikeitus ta davikliukas viskasa susitvarke |
Autorius: | BIMBALASS_525touring [ 25 Rgs 2006, 07:40 ] |
Pranešimo tema: | |
BMW.SauberF1Team rašė: Nekursiu temos, pas mane irgi su apsukom idomu. Uzvedus 1000, pasylus +-750 kazkur. Viskas kaip ir ok. Bet kodel vaziuojant tarkim 80 ir ijungus netralini - man apsukos laikosi irgi apie 1000. Kai sustoju vietoje, tarkim prie saknryzos - nukrenta iki normaliuju. Siaip man butu [CENZŪRA] tos apsukos, bet prie 1000 pas mane pikas vibraciju (kazkada jau rasiau, kad variklis ligotas pas mane) - ir ijunges netralke man labai nemalonu vaziuot mano masinai nereikia pasiekti ir 20km/h apsukos pakyla iki 1000 vos pariedejus masinai(atbulom tas pats)cia aisku viskas vyksta tik su benzinu o su dujom viskas ok.
|
Autorius: | Andrejus [ 01 Spa 2006, 23:59 ] |
Pranešimo tema: | |
Kad pasmane variklis M20.Tai tada kuria detalia reiktu pakeisti. |
Autorius: | Jonas! [ 02 Spa 2006, 00:09 ] |
Pranešimo tema: | |
BMW.SauberF1Team rašė: Nekursiu temos, pas mane irgi su apsukom idomu. Uzvedus 1000, pasylus +-750 kazkur. Viskas kaip ir ok. Bet kodel vaziuojant tarkim 80 ir ijungus netralini - man apsukos laikosi irgi apie 1000. Kai sustoju vietoje, tarkim prie saknryzos - nukrenta iki normaliuju. Siaip man butu [CENZŪRA] tos apsukos, bet prie 1000 pas mane pikas vibraciju (kazkada jau rasiau, kad variklis ligotas pas mane) - ir ijunges netralke man labai nemalonu vaziuot pas mane identiskai tas pats ir labai nervuoja
|
Autorius: | Naujas [ 14 Lap 2006, 16:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane senai masinytei kol nepardaviau irgi taip buvo, tbet tai budavo tik ziema, atsalus orams, butu labai malonu jei kas susidures su tuo ir pasidalintu patirtimi, nes siuo metu turimoje irgi nezymiai pastebiu tokius pozymius |
Autorius: | Genadijus (Gena) [ 14 Lap 2006, 16:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Saltam motorui apsukos ir turi buti sukeltos, jam gi ishilti reikia... |
Autorius: | Giedrius K. [ 14 Lap 2006, 16:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Jonas735 rašė: pas mane identiskai tas pats ir labai nervuoja
Ziuriu cia populiari beda, net nekyla ranka rasyti "pas mane tas pats", bet teisybe ziauri ir negailestinga. Tik pajudi is vietos, ijungi laisva pavara, o apsukos 1000-1200, sustoji - viskas ore... Gal laisvos eigos reguliatorius? kaip manot? |
Autorius: | PrakalejaS [ 14 Lap 2006, 17:09 ] |
Pranešimo tema: | |
viskas cia normalu! ryte uzvedus motora, apsuko pakyla iki 2k ir letai nusileidzia link 1000 ir tada palaipsniui iki ~650-700. Vaziuojant uzsilaiko akseleratorius perjungiant pavaras. Ismetus laisva, jis laikosi aukstesniame nei idle rezime. O tas yra greiciausia del to, kad varikliui reaguoti is laisvu apsuku (idle rezimas) yra gerokai sunkiau. Pabandykite nuo laisvu paspausti akseleratoriu ir tarkim nuo 1-1500aps/min antruoju atveju daug gyvesne reakcija. taip kad neieskokite slieku kur nereikia - viskas taip turi buti |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |