Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Patirtis tvarkant aušinimo sistema https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=14457 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Javelin [ 16 Rgs 2006, 16:24 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Patirtis tvarkant aušinimo sistema |
Tai va noriu pasidalinti patirtimi, gal kam pravers Auto E34, M50B20. Prieš kokius 2,5 mėn. pastebėjau, kad važiuojant trasoje nelaiko temperatūros - rodyklė pradėda kilti nuo vidurinės padalos. Sustojus prie šviesaforo buvo išvis galas - staigiai, tiesiog ant akių pradėjo kilti iki raudonos zonos, bet jos niepasiekė. Staigiai užsukau į aikštelę ir užgėsinau variklį, taigi jo neperkaitinau. Mašina buvo atiduota meistrams, išvada - aušinimo sistemoje nėra normalios skysčio cirkuliacijos. Taigi buvo pradėta nuo vandens pompos keitimo, išėmus seną, versija pilnai pasitvirtino - pas sena buvo visiškai subirėjusi sparnuotė (dar plastmasinė, pompa originali BMW) Kadangi su metaline sparnuote nemažai kainuoja, tai buvo pasirinktas ekonominis variantas - nauja pompa "Dolz" su plastmasine sparnuote. Pakeitus viskas susitvarkė, bet... Po keitimo praėjus minėtėms 2,5 mėn. (pravažiavau maždaug 1600 km.) istorija pasikartojo, tačiau kiek kitaip. Važiuojant mieste ar laukiant sankryžuoje t laikėsi maždaug ties viduriu, tačiau ilgai parkuojant (lėtai važiuojant žemais bėgiais), vėl pradėda kilti vos ne iki raudonos zonos. Kadangi kažkaip nesinorėjo tikėti, kad vos per 1,5k km. subirėjo naujos pompos sparnuotė, tai buvo pabandyta pakeisti termomovą (šiaip tai aš galvojau, kad jinai pas mane jau seniai nebeveikia, bet matomai dar kažkiek veikė Kadangi gero draugo dėka galėjau gauti nauja termomovą labai pigiai, tai pasikeičiau (anaip jaučiu tektu seną restauroti). Šiuo metu t laiko ties viduriu visais režimais, labai tikios ilgam. Tai tiek |
Autorius: | Aurimasas [ 16 Rgs 2006, 21:57 ] |
Pranešimo tema: | |
man buvo irgi panasiu bedu,issiaiskinau viena svarbu dalyka-gerai veikiantis termostatas BUTINAS,be jo pompa pradeda tarsi tusciai suktis ir staiga kyla variklio temperatura |
Autorius: | arunasbmw525 [ 16 Rgs 2006, 23:14 ] |
Pranešimo tema: | |
paprasciausia uzkliniji termo mova ir problemos baigiasi |
Autorius: | Rolandas [ 16 Rgs 2006, 23:16 ] |
Pranešimo tema: | |
arunasbmw525 rašė: paprasciausia uzkliniji termo mova ir problemos baigiasi
Tai va, kad nesibaigia |
Autorius: | ard [ 21 Rgs 2006, 21:17 ] |
Pranešimo tema: | |
man buvo problemos del temperaturos nelaikymo: pakeistas termostatas, buvo idetas 86C berods, kai turejo but 79C. pamachiau klaida, pakeite termostata i 79C, tachiau pastebejau viena dalyka - temperatura kartais vos vos pakyla virsh normos - 1-2mm virsh vidurines padalos. pasireishkia kai ilgiau pastoviu kamshchiuose. itariu kad prastas ir nevisados tiksliai veikiantis termostatas idetas. ar ash teisus? |
Autorius: | Giedrius K. [ 22 Rgs 2006, 13:14 ] |
Pranešimo tema: | |
ard rašė: man buvo problemos del temperaturos nelaikymo: pakeistas termostatas, buvo idetas 86C berods, kai turejo but 79C. pamachiau klaida, pakeite termostata i 79C, tachiau pastebejau viena dalyka - temperatura kartais vos vos pakyla virsh normos - 1-2mm virsh vidurines padalos. pasireishkia kai ilgiau pastoviu kamshchiuose. itariu kad prastas ir nevisados tiksliai veikiantis termostatas idetas.
ar ash teisus? Man atrodo normalu, 1-2 mm - nera labia blogai, pas mane tas pats, kai užgniauži didesnem apsukom, tai vos matomai pakyla, bet greit vel nusistovi. Važiuojant tiesiąja ypač šaltu metu rodykle nukrenta 1-2mm, bet nesuku sau dėl to galvos ir manau, kad yra kitų dalykų į kuriuos labiau reiktų kreipt dėmesį. |
Autorius: | BIMBALASS_525touring [ 22 Rgs 2006, 15:33 ] |
Pranešimo tema: | |
taip ir pasman tas pat,taip jau turbut ir turi buti kad kartais rodyklyte pakila truputi virs normos.as irgi keiciau termostata kaip sakant jo isvis nebuvo tai idejau 87c,ir dar be jokiu termamovu ir ventiliatoriu jau 4men. vazineju, jokiu perkaitimu nieko dar beto ir kondiskes radiatorius uzstoja o varyklis laiko temperatura normoj |
Autorius: | Giedrius K. [ 22 Rgs 2006, 18:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Dr. Zoidberg teisus, kas yra padaryta gamykliskai - turi veikt... Palyginimas su GAZ p - patiko |
Autorius: | efkiss [ 22 Rgs 2006, 23:54 ] |
Pranešimo tema: | |
variantas el. ventiliatorius. bet patikimumas ir pajungimas nzn. sierroj pajungimas buvo paprastas.... bet cia ne sierra..... |
Autorius: | Anekdotas [ 23 Rgs 2006, 10:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Dr.Zoidberg rašė: .....ir vazineji kaip su GAZ53 ... turint galvoje BMW variklio komponuotę, turiu naglumo pataisyti jus, gerb kolega - GAZ52 |
Autorius: | Javelin [ 23 Rgs 2006, 15:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Kadangi forumas ilgai streikavo, tai tik šiandien pamačiau kad jau veikia Paskutiniom dienom, kai buvo ganėtinai karšta, važinėjant mieste t laikėsi per strelytės storį nuo vid. padalos, bet daugiau nekildavo. Termostatas tikrai veikiantis, neseniai t. p. buvo pakeistas. |
Autorius: | Vladimiras [ 23 Rgs 2006, 21:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Gerai pasakyta...eilinis 6 cil. variklis... |
Autorius: | Hellscream [ 24 Rgs 2006, 13:06 ] |
Pranešimo tema: | |
6 cilindrai i eile. |
Autorius: | E36Coupe [ 24 Rgs 2006, 20:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Na kad pas Dr.Zoiberg viskas tvarkoje su humoru as pastebejau seniai |
Autorius: | Sauberis [ 24 Rgs 2006, 20:44 ] |
Pranešimo tema: | |
elektrinis ventiliatorius? Pas mane kai jungiu varikli - sukasi sparnuote is karto ir gazuojant ji nesisuka greiciau ar leciau. Visada gana greitai. Na ir galiu su ranka ja sustapdyti. TIk vat temperatura visai normaliai pakylo nuo salto ir stovi beveik per viduri (1 mm link raudono pasislinkusi). Kai palakstau biskeliir sijungiu varikli. Po tarkim poros minuciu jungdamas matau kraupu vaizda - strelyte pasislinkusi per viduri tarp raudono ir butino. Bet dirbant varikliui per kokius 10-15 sek stoja i vieta. Na ir kodel taip? |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |