Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 20:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Lie 2006, 17:16 
  
 
 
Pas mane susukus vaira supulsuoja apsukos,tai turbut ateina siurblio galvai ragas?ar kazka reikia daryti ar tiesiog nekreipti demesio ir vazineti,nes siaip normaliai dirba ir kuriasi
:roll:


StandartinėParašytas: 30 Lie 2006, 18:14 
  
 
 
Sveikas, turiu ir dyzeli ir benza, ir kaip ne keista benzui vykdavo tas pats, susukus vaira apsukos pakrisdavo. Yra du variantai arba vairo stiprintuvo skyscio truksta arba kazkas netvarkoj su kolonele. Pas mane skyscio truko.


StandartinėParašytas: 30 Lie 2006, 18:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.19
Amžius:
52
Pranešimai:
188
Miestas:
Kaunas-London
Automobiliai:
ex E30 318 coupe 85`
ex E30 325E 88'
ex E46 318 98'
ex E34 525TDS
touring 93'
E39 touring
paieskoj E60/61 RHD
Denisas rašė:
Pas mane susukus vaira supulsuoja apsukos,tai turbut ateina siurblio galvai ragas?ar kazka reikia daryti ar tiesiog nekreipti demesio ir vazineti,nes siaip normaliai dirba ir kuriasi
:roll:
Pas mane tas pats,dizridoij sake kad 99% siurblio valdymas,jokiu variantu tik pakeisti siurblio valdyma,reguliavo 2 kartus,jokiu pokyciu,nors as taip nemanau pas mane tokie apsuku kritimai atsiranda apkrovus generatoriu:ijungus peciuko ventiliatoriu,kondicionieriu,sviesas,ar galinio stiklo apsildyma,artiesiog pasukant vaira,mano manymu gali buti kaltas generatorius del per mazos sroves kurios tuo metu truksta siurbliui ir tai labiausiai pastebima,jei as neteisus ar kas buvot susidure su tokia problema galit pasidalinti patirtim :?:


StandartinėParašytas: 30 Lie 2006, 18:50 
  
 
 
Skyscio tai tikrai uztenka,gal kas su kolonele,nes ijungus sviesas, peciuka,galinio langa sildyma tai nieko,o jau kai ijungiu kondiske tai jau pradeda nervuotis,bet labiausiai jauciasi kai vietoj vaira pasukineji...


StandartinėParašytas: 30 Lie 2006, 19:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.30
Amžius:
46
Pranešimai:
81
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525tds tou 94'
Sveiki,
Butu idomu issiaiskinti si klausima...
Is mano puses buvo toks pastebejimas, jog nusibaigus akumui sis supulsavimas susukus vaira buvo zymiai stipresnis nei pakrovus akuma...
Toks jausmas, kad padidejus generatoriaus apkrovai(ar seip seip padidejus variklio apkrovai) generatorius stengiasi palaikyti krovima vienoda itampa ir srove, tam bene yra kazkoks itampos stabilizatorius(rele), kuris atsiradus apkrovimams sistemoj bando atsatyti teisinga krovima...
butu idomu patikrinti, kas turi testeri, ar susvyruoja tuo momentu itampa, kol vyksta supulsavimas...
Mano pamastymu, padidejus variklio apkrovai, susilpenja generatoriaus krovimas, tada ivyksta bandymas pakelti apsukas kad atsistatytu krovimas, atstacius krovima generatorius dirba lengviau ir apsukos uzkyla per daug, tada kompas vel jas bando numesti i norma... ir taip daugiau ar maziau kol nusistovi, kai viskas tvarkoje sis supulsavimas turetu ivykti tik viena karta, bet "suedus" generatoriaus relei, gal ir susilpnejus siurbliui ar grybaujant kompui tai ivyksta daugiau...

adas
525 tds tou


StandartinėParašytas: 30 Lie 2006, 19:38 
  
 
 
Mano nuomone:
Kodel susukus vaira padideja apkrova varikliui?
Nemanau taip, tai beda arba skystyje kurio truksta arba koloneleje....
Siaip apkrova negali buti didesne susukus vaira iki galo nei susukus puse jo.... realiai jei yra beda koloneleje kuri susukus vaira pvz. praleidzia sukelta slegi arba atvirksciai ji dar labiau sukelia to pasekoje stabdo stiprintuva kuris tiesiogiai dirzu sujungtas ir variklio apsukos pakrenta.......
tai tik mano mintys....


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.18
Amžius:
40
Pranešimai:
37
Miestas:
Vilnius
jo man tas pats, kartais ir uzgesta :(
buvau servise tai kai kompa prijunge (o ten jisai shustras kazkoks buvo). ta parode ir ipurskimo kampa, ir kiek miligramu per takta sudega ir dar daug ko, tai meistras pasake kad ne siurblis o purkstukai uzsisike, ipile valvoline kazkoki valykli nu sake prasivalys. i parode kompa ten beveik is karto matesi kad purkstukai valosi nes didejo po truputi kuro kiekis per takta. nu karoce lyg ir geriau db pasidare bet apsukos visvien nukrenta, vakar net uzgeso. tai net nzn kame cia problemos :(

_________________
i don't drive fast, i FLY low


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2006, 23:58 
  
 
 
Man irgi tas pats. Susukus vaira apsusukos ima sokinet, kartais vaziuojent nuemus gaza uzgesta. Buvau senden dizelvitoj ir dizridoj tai visi sako, kad siurblio elektronikos gedimas. Dizridoj uz si malonuma pasiule apie 2000lt. Tai net nezinau ka daryt. Deveta siurbli nupirkes tai pat nezinai koks jis bus. Gal kas zinot kur but galima nusipirkti ta siurblio galva, vis gal pigiau iseitu :cry:


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2006, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.18
Amžius:
40
Pranešimai:
37
Miestas:
Vilnius
tai jei elektronikos gedimas, tai kodel taip brangiai? negi is sroto negalima nusipirkt?

_________________
i don't drive fast, i FLY low


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2006, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.10
Amžius:
42
Pranešimai:
330
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E91 325xi N53B30
ex.E46 330d M57N
ex. E46 328i M52TUB28
AndriusB rašė:
Mano nuomone:
Kodel susukus vaira padideja apkrova varikliui?
Nemanau taip, tai beda arba skystyje kurio truksta arba koloneleje....
Siaip apkrova negali buti didesne susukus vaira iki galo nei susukus puse jo.... realiai jei yra beda koloneleje kuri susukus vaira pvz. praleidzia sukelta slegi arba atvirksciai ji dar labiau sukelia to pasekoje stabdo stiprintuva kuris tiesiogiai dirzu sujungtas ir variklio apsukos pakrenta.......
tai tik mano mintys....


Sutikciau su sia nuomone.
Laimei pas mane tokiu fintu nera :D


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2006, 19:57 
  
 
 
Kokios pas jus buna ant salto variklio apsukos?nes su vienu snekejau ,tai pas ji omegoj(ten toks pat variklis) ant salto 1100rpm,pas mane tai ner skirtumo ar karstas ar saltas 850rpm :roll:


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2006, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
Pas mane kai saltas tai 800-850,tame tarpe,o kai karstas tai 650-700.


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2006, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.18
Amžius:
40
Pranešimai:
37
Miestas:
Vilnius
Denisas rašė:
Kokios pas jus buna ant salto variklio apsukos?nes su vienu snekejau ,tai pas ji omegoj(ten toks pat variklis) ant salto 1100rpm,pas mane tai ner skirtumo ar karstas ar saltas 850rpm :roll:


pas mane kazkaip irgi nesiskiria karsto ar salto apsukos :!: manau turetu ant salto buti didesnes. :?: ka manot?

_________________
i don't drive fast, i FLY low


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2006, 08:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
Del tu variklio uzgesimu, tai kai aiskinausi vokietijoj su tokiu lietuviu jis dirba seniai autocentre, tai sake, kad elektronine siurblio dalis reguliuja apsukas, nes apatinej siurblio daly yra kazkoks kaip stumokliukas jisten vaiskto austyn ar kazkas panasaus kuris praleidzia kura, ir regulioja kuro kieky ir padidejus apkrovai kompas nepadidina kuro sanaudu (tipo visai nereguoja i tai, butu kad dirba be apkrovos) ir nepadidejus kuro sanaudoms (apsukoms) variklis uzgesta.

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2006, 08:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
285
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Darbinė + E36 Coupe žmonai
Pas mane taip pat buvo praeitoje E34 problemos su vairo isukimu, kaip vienas toks patpolnas meistras sake kad cia tipo kazkas su vairo kolonele:) " atseit ja keisti reikia" na o kiek cia tos teisybes nezinau, taip ja ir pardaviau su tuo gedimu, bet siaip tai nelabai tai ir maise man vairuoti. Joje apsukos krisdavo iki ~0.500 apsuku ir atsirasdavo vibracija per vaira atmusinejanti atgal. Osiaip del apsuku tai kai saltas (vasara) tai apsukos pakyla gal iki 0.900 aps. ir tai labai trumpam, gal kokias 2 min. o veliau susireguliuoja iki ~0.7500. tai va.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery