Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 15:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Rgp 2007, 11:19 
  
 
 
Sveiki,

m50 520i kol neishiles iki normalios temperaturos kazkaip labai jau netraukia, manau tai nera normalu. Taip pat masina valina lyg ir normaliai nuo kazkur 3.5t apsuku, bet ant zemesniu eina kaip tevo 524td, labai jau vangiai, ypac 4 begiu nuo 60km/h. Zodziu norint gaut bent kazkiek traukos reikia zulint vos ne iki redlaino. Ka ziuret pirmiausiai? Dekui ir sorry jei seniai seniai kasnors jau klause ko panasaus, bet as searchinau!! :)

ps masina tikrai neubyta, labai mazai vaziuota, motor lauft sehr gut.

n


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2007, 11:31 
  
 
 
Na pirmiausia pazek zvakes , laidus , co, jei truksta galios ,reiskes kazkas bus blogai su degimu, nesudega kuras normaliai, gali but ir purkstuku bedos , blogiausiu atveju, kuro siurblys ir pan, vardint galima ilgai , pradek nuo paprastu dalyku , zvakes ir pan , taip pat oro srauto matuokle gali buti sudurniavus, reikia po truputi krapstyt ir ziuret , ir ar tikrai yra beda????????// motoras optimaliausiai dirba kai yra darbine temperatura, salto gali but galios sviravimai, jei jau visai blogai saltam , gali but patsosas -laisvu apsuku dacikas, zdz kai saltas turi motorui paduot atinkamai kuro ir oro,

520i nera galingas motoras , kazkokio rovimo is vietos nuo 60 k saiba nesitikek ,


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2007, 11:32 
  
 
 
ps. truputi suveliau, siurblys nebus , nes ant ausktu jei eina , tai siurbliui viskas ok


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2007, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
mano nuomone viskas ten pas tave OK. M50B20 iki 3500 rpm ir nerodys jokių stebuklų tuo labiau 5er kėbule. misliju, kad dėl savo šventos ramybės pravaryk diagnostiką, jei ką ras negero - susitvarkyk ir neieškok sliekų. o jei ir toliau bus minčių, kad nevalina - ieškok M50B25 arba M60 motoro :wink:

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2007, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
tiesiog reikia kad pakankamai aukstos apsukos butu kai permetineji begius :wink:
Pas mane M20B20 wariklis,galvojau kad visai netraukia,bet kai iskacegarinau ir numeciau sankaba,tai taip rove is vietos,persigandau krc :D :D :D
moralas toks,reikia susizinot savo masinos ipatumus,kokiom apsukom geriausia yra perjunginet begius kad trauktu ir taip toliau :wink:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2007, 15:55 
  
 
 
Dar yra vienas labai paprastas budas ukelt keleta arkliuku,na bent jau ant mano modelio, prie oro srauto matuokles yra toks varztas ,jis pas mane su sesekampiu (m6) atrodo reguliuojasi, servize pasidariau taip kad isukus co optimalus, optimaliai kura ryja,
o antras variantas susuki ta varzta iki galo....
ten tokia primityvi sistema , padarytas aplinkis kanalas apie matuokle, paciame korpuso viduje, ir tas varztas arba daugiau praleidzia oro , arba maziau, arba isvis aplink nepraeina, ko pasekoje ,oro srauto matuokle uzsilenke daugiau arba maziau , rezultatai,
paduoda daugiau kuro i motora, plius ten kazkaip su degimu kazkas truputi susije nes vakumines sistemos, su dujom pasikeicia variklio darba siektiek, o ant bendzo susukus ratus vinioja ant asfalto lengvai, ja issukus ratu prasukt nebeiseina, ir labai jauciasi ant traukos , prie didesniu apsuku, kai pravezu netiki zmones kad dar kazkiek gali traukt toks aparatas , aisq su naujesniais BMW nera ka lygint :oops:
asiq isauga ziauriai kuro sanaudos ,net nezinau kiek tokiu rezimu, ir ant laisvu sokineja apsukos, arba siurbiasi ,truputi,
esme uzriebina misi gan gerai


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2007, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
Ryklys rašė:
Dar yra vienas labai paprastas budas ukelt keleta arkliuku,na bent jau ant mano modelio, prie oro srauto matuokles yra toks varztas ,jis pas mane su sesekampiu (m6) atrodo reguliuojasi, servize pasidariau taip kad isukus co optimalus, optimaliai kura ryja,
o antras variantas susuki ta varzta iki galo....
ten tokia primityvi sistema , padarytas aplinkis kanalas apie matuokle, paciame korpuso viduje, ir tas varztas arba daugiau praleidzia oro , arba maziau, arba isvis aplink nepraeina, ko pasekoje ,oro srauto matuokle uzsilenke daugiau arba maziau , rezultatai,
paduoda daugiau kuro i motora, plius ten kazkaip su degimu kazkas truputi susije nes vakumines sistemos, su dujom pasikeicia variklio darba siektiek, o ant bendzo susukus ratus vinioja ant asfalto lengvai, ja issukus ratu prasukt nebeiseina, ir labai jauciasi ant traukos , prie didesniu apsuku, kai pravezu netiki zmones kad dar kazkiek gali traukt toks aparatas , aisq su naujesniais BMW nera ka lygint :oops:
asiq isauga ziauriai kuro sanaudos ,net nezinau kiek tokiu rezimu, ir ant laisvu sokineja apsukos, arba siurbiasi ,truputi,
esme uzriebina misi gan gerai

girdejau ir as apie tai,bet vat beda,kura ryja nerealiai :oops:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2007, 16:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
41
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
vat kame reikalas..vienas man sudmeistris sukiojo ta varzta..o as ziuriu ko auto toks vangus... :x

_________________
Dede Juozas


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery