Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] 525tds Kas per aparatas? / nuomones atsiliepimai
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=13465
Puslapis 12

Autorius:  Eliminator [ 18 Rgp 2006, 12:48 ]
Pranešimo tema:  [E34] 525tds Kas per aparatas? / nuomones atsiliepimai

Sveiki,
Esu žalias BMW pasaulyje. Įsigijau BMW 525 TDS touring. Aparačiukas 1995 metų laidos, kaukšteltas į užpakalinį dešinį sparną :cry: . Rida 150000 km.(reali, yra serviso knyga ir šiaip visas švarus),pravažiavau ir kilo nenumaldomas noras jį įsigyti, ką ir padariau :lol: Automobilis kol kas remontuojamas.Atleiskite už turbūt dažnai pasitaikantį tokių "žalių" kaip aš klausimą: kaip šie varikliai ir pavarų dėžės? Tiesa, maniškis automatas.
Dėkoju

Autorius:  Hellscream [ 18 Rgp 2006, 13:12 ]
Pranešimo tema: 

Jei pavaru deze priziurima, reguliariai keiciams tepalas (jei ten ne "lifetime" taip vadinamas, kuri pasak gamintojo nereikia keisti) ir nedarysi jokiu sistematingu jos zalojimo ir nuzudymo veiksmu tai pavaru dezes gyvens ilgai ir laimingai ir nekels rupesciu.

Pats variklis neblogas irgi jokiu didesniu rupesciu su jais nebuna, bet silpna vieta - auksto slegio kuro siurblys. 60-70% TDS'u arba jau turi su juo didesniu ar mazesniu problemu arba greitai tures. Remontas iki 1000Lt.

O siaip geras automobilis. Sveikinu isiliejimo i BMW gretas proga ir kad kelias visada butu lygus, o masinyte nestu tik dziaugsma. :D

Autorius:  V@ldas [ 18 Rgp 2006, 19:15 ]
Pranešimo tema: 

Is kur tokia kaina istraukiai uz remonta siurblio? Vien siurblio elektronines dalies pakeitimas 2000lt.

Autorius:  Dinus [ 18 Rgp 2006, 19:47 ]
Pranešimo tema: 

Sveikinu isigyjus puiku masiniuka :wink: Pas mane irgi '95 metu,tik su mechanine deze. Bet jei dabar rinkciausi tai butinai tik su automatine deze :wink: O varikliuko galios ir suvartojamu degalu santykis isties dziugina :D

Autorius:  andriuslet [ 18 Rgp 2006, 21:55 ]
Pranešimo tema: 

Nenoriu sumenkinti, 25TDS vienas is problemiskiausiu dyzeliniu motoru. Su jais ir "omegos" komplektuojamos. Esu konsultavesis pas rimtus dyzelistus- patvirtino, kad vienas is dazniausiu klientu auto su bmw 2.5TDS varikliu. Zodziu neisdirbo BMW sio motoro. Kaista galva-pagrindinis minusas ir laaabai brangus 3.0D cia kas kita

Autorius:  Hellscream [ 18 Rgp 2006, 22:43 ]
Pranešimo tema: 

V@ldas rašė:
Is kur tokia kaina istraukiai uz remonta siurblio? Vien siurblio elektronines dalies pakeitimas 2000lt.


Na, remontas remontui nelygus. Galima ir uz 2000Lt suremontuot.

Autorius:  AC Schnitzer [ 18 Rgp 2006, 22:49 ]
Pranešimo tema: 

andriuslet rašė:
Nenoriu sumenkinti, 25TDS vienas is problemiskiausiu dyzeliniu motoru. Su jais ir "omegos" komplektuojamos. Esu konsultavesis pas rimtus dyzelistus- patvirtino, kad vienas is dazniausiu klientu auto su bmw 2.5TDS varikliu. Zodziu neisdirbo BMW sio motoro. Kaista galva-pagrindinis minusas ir laaabai brangus 3.0D cia kas kita


Nu pasakei, ką tai reiškia kaista galva. Jei aušinimo sistema yra tvarkoj ir aušinimo skysčio yra pakankamai jis nekada nekaista. O jei pyliesi vandėni ar kitais budais bandai taupyti tai hgreit apie tai sužinosi. Mašina to neištvers. Kas butu jei pati pradėtu maitinti prastu maist, turbut padarytum į kelnės a, sugestu tavo skrandis. Priežasti turbut žinosi. Pats asmeniškai su 525TDS važinėjau 2,5 metu - ledas. Eksplotaconės medžiagos visos mano išlaidos nu ir smulkus kuro siurblio remontas. Pravažiavau 80 tukst. Galiu tik pagirti šį modeli ir tiek. Bendrai visos mašinos genda, viskas priklauso kaip jas eksploatuoji.

Autorius:  V@ldas [ 19 Rgp 2006, 09:26 ]
Pranešimo tema: 

Hellscream rašė:
Na, remontas remontui nelygus. Galima ir uz 2000Lt suremontuot.

Tai gal pasidalinsi paslaptimi kur uz 1000lt kuro siurbli sutaiso, buciau labai dekingas :wink:

Autorius:  Audriuks [ 23 Rgp 2006, 22:31 ]
Pranešimo tema: 

Sveikinu!!!
Geras pasirinkimas. As jau keleta meneseliu turiu 525tds, jau pralekiau apie 40000km ir tikrai niekuom nesiskundziu. viena beda negaliu kuro zemiau 20l laikyt nes nuseda. Seip pas mane orginalei zeminta vaziuokle ir m paketas sudetas. Zodziu lekiu su vejeliu. Kas liecia variklius, mano tevas turi omega jau 6 metus su tuo paciu 2.5td jokiu problem ir vaziuoja jis kaip as 140 leciausiai tai spresk

Autorius:  V@ldas [ 23 Rgp 2006, 23:35 ]
Pranešimo tema: 

Tai isidek voztuva ir nenuses :wink:

Autorius:  Dede_Pranas [ 24 Rgp 2006, 09:08 ]
Pranešimo tema: 

andriuslet rašė:
Nenoriu sumenkinti, 25TDS vienas is problemiskiausiu dyzeliniu motoru. Su jais ir "omegos" komplektuojamos. Esu konsultavesis pas rimtus dyzelistus- patvirtino, kad vienas is dazniausiu klientu auto su bmw 2.5TDS varikliu. Zodziu neisdirbo BMW sio motoro. Kaista galva-pagrindinis minusas ir laaabai brangus 3.0D cia kas kita


nu manau sios eGzpertine nuomones niekada nepasibaigs:)

Autorius:  Mindaugas T [ 24 Rgp 2006, 09:19 ]
Pranešimo tema: 

Kazkaip su antru 2.5 dyzeliu vazineju ir jokiu bedu su kaitimu nera... :evil:

Autorius:  Judzin [ 24 Rgp 2006, 10:45 ]
Pranešimo tema: 

o motorai tds pas E36 ir E34 ir E39 tokie patis?

Autorius:  Mindaugas T [ 24 Rgp 2006, 11:24 ]
Pranešimo tema: 

Taip. Berods nuo ~94 ar 95 keitesi truputi isiurbimo klektorius, o siaip viskas taspats :wink:

Autorius:  Andzej [ 24 Rgp 2006, 13:21 ]
Pranešimo tema: 

na mano manymu sitie bmw dyzeliukai tikrai ledas...gera masina...beto geriau pagalvojus kiekvienos padevetos masinos pirkimas yra loterija....

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/