Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] LEV diagnostika savarankiskai
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=1331
Puslapis 11

Autorius:  andre [ 08 Vas 2005, 17:41 ]
Pranešimo tema:  [E34] LEV diagnostika savarankiskai

:? gal kas galetu pasakyti, kaip patikrinti laisvosios eigos voztuva? Buvau atlikes bendra diagnostika, nes buvo padaryta chimija, kad patemptas gazo troselis, ir ji atleidus ant laisvu uzgesinejo variklis. Kompas parode, kad parejes TPS (droselio sklendes padeties daviklis) daviklis, tipo keiciam ji ir viskas bus ciki. Svalkoje buvo nupirktas kitas, patestuotas, ir idetas, kompas nuresetintas, klaidu daugiau nerode, veike daugmaz normaliai. Po kiek laiko pastebejau kad pradeda plaukioti apsukos, tiek ant benzo tiek ant duju. Itariu LE voztuva. Atjungus fiske nuo jo variklio darbas truputi pagereja, nors vistiek truputi apsukos svyruoja. Beje ryja mieste ne maziau 14-15benzo arba 16-18 duju PLZ HELP!! :(
2.5i m20 automatas

Autorius:  martynasg [ 08 Vas 2005, 18:02 ]
Pranešimo tema:  Re: LEV diagnostika savarankiskai

Pradzioj siulau isitikinti, kad visas oro isiurbimo traktas yra absoliuciai hermetiskas, tada kaip reikalai su zvakem, kada keistos ir ar tinkamos sudetos, dar ir liambda ar gerai dirba. Jei viskas yra ok, tada galima krapstyti leva. Gali but, kad jis tik uzsiterses, blogai slankioja voztuvelis. Tuo atveju gali padeti paprasciausias isvalymas. Dar galima ji su testeriu patikrinti, kazkur buvau mates procedura (ka turi rodyt), bet nepamenu kur. Pasiieskok.

Autorius:  mpower [ 08 Vas 2005, 18:40 ]
Pranešimo tema: 

Manau kad kuro sanaudos normalios ziema ir dar automatui ko noret.
Duju tai tikrai maziau nevalgis cia kalbama apie kuro sanaudas mieste kiek supratau.

Autorius:  andre [ 09 Vas 2005, 08:53 ]
Pranešimo tema: 

visas traktas hermetiskas, nauja gofra, n.zvakes, n.laidai, paskirstytojo dangtelis, liambda veikia. Itarimas yra del LEV. Ar buna taip kad jis veikia, bet nepilnai/sunkiai/su pertraukomis?? Ar galima ji tiesiog ismirkyti benzine/prapusti ?

Autorius:  Genadijus (Gena) [ 09 Vas 2005, 09:22 ]
Pranešimo tema: 

ten yra motoriukas, kuris gali sudegti (bet mazhaitiketina), dazhniausiai ten stringa mechanika, nes prisinecha shalmshto ir strigineja..

Autorius:  andre [ 09 Vas 2005, 10:24 ]
Pranešimo tema: 

tai vis del to galima ji benzine ismirkyti ar ne :?: ar kokiu nors kitu budu isvalyti :?:

Autorius:  martynasg [ 09 Vas 2005, 13:57 ]
Pranešimo tema: 

Issiimk ji, apziurek ir matysis. Manau, kad tikrai galima praplauti su benzu.

Autorius:  andre [ 09 Vas 2005, 14:53 ]
Pranešimo tema: 

Pabandysiu, gal pades. Dar vienas pastebejimas; apsukoms nukritus iki mazdaug 500 pasigirsta kaip suveikia kazkokia rele (salone girdisi, kazkur netoli kelevio vietos ) ir jai suveikus apsukos soka iki 1100, tada vel krenta iki 500 ir t.t. procesas kartojasi. Ta pati rele sutiksi ir staigiai nuspaudus akseleratoriu ant laisvu. Kas ten per rele, ka ji valdo ir koks rysys tarp jos ir laisvu apsuku :?:
Gal koks p.Lomas ar Piktas_Pinigas atsakytu? Is anksto ačiū visiems uz helpa

Autorius:  Kleckas1978 [ 09 Vas 2005, 20:43 ]
Pranešimo tema: 

man buvo kad ede daug kuro ir variklis lyg burbuliuotu nelygiai dirbdavo m20b25 tai irgi sake nusiimk lev ir su karburator klener ar kaip ten ji karbam valyt supusk kelis kartus isvarvink sake padeda. Bet ne cia beda buvo :) nuvarius i diagnostika teko man pakeist zvakes ir voztuvus reguliuot :) poto masinius atsigavo. Manau tas valiklis karbam butu geriau uz benza geriau isvalytu jei tu nori ta lev valyt (siule man meistrai pazystami kurei yra tai ne karta dare)

Autorius:  andre [ 10 Vas 2005, 11:12 ]
Pranešimo tema: 

:cry: dar vienas pastebejimas: kai rakteli pasuku i degimo padeti, bet neuzvedu, ganetinai garsiai zirzia varikliukas, esantis LEV viduje. Ar turi taip buti?? Pagal mane niekas ten neturi zirzti :roll: :shock:

Autorius:  Genadijus (Gena) [ 10 Vas 2005, 11:15 ]
Pranešimo tema: 

is turi zirzti, tik gal tiliau tai turi daryti... pas mane jis nesigirdi salone...

Autorius:  Saras [ 10 Vas 2005, 21:41 ]
Pranešimo tema: 

tikrinimas paprastas. Tarp krastiniu voztuvo kontaktu varza turi buti apie 40 omu, tarp vidurinio ir su bet kuriuo krastiniu varza apie 20omu, ijungus degima fiskes viduriniame kontakte turi buti apie 12V.

Autorius:  andre [ 11 Vas 2005, 10:43 ]
Pranešimo tema: 

o, tai ko reikejo, ačiū :wink:

jei voztuvas blogas, tai kaip suprantu, vienoje is poru turi buti begalybe arba trumpas :?:

Autorius:  Genadijus (Gena) [ 11 Vas 2005, 11:04 ]
Pranešimo tema: 

chia diagnozuosi elektrine dali, t.y. ar variklius veikia... mechaniniai daliai per viduri paduodi +12 o i krashtinius vienas po kito - ir zhiuri pro skyle ar sklende vaikshto ar ne... tik jeigu ji nejuda tai ishkarto nutrauk itampa, kad nesudegintum varikliuoko...

Autorius:  andre [ 11 Vas 2005, 11:25 ]
Pranešimo tema: 

:D na va, pagaliau issiaiskinome :idea: dekui visiems

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/