Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 20:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Gru 2005, 18:17 
  
 
 
Rasau pirma karta, nors skaitineju tikrai daznai.. Tokios temos dar neradau, tad nusprendziau paklausti pas placiaja publika. Pasistengsiu issamiai aprasyt savo bedute, tad prie reikalo:
Apturejau laimes isigyti E34 520i 24 voztuvu automata, 90metu. Pralaksciau beveik metus dziaugdamasis, bet va isitaise toksai oziukas.. Kol auto salta, uzsikurei ir leki - jokiu beduciu. Bet jei uzgesini pakaitus varikliui, uztenka kokiu 5 min pastoveti, uzsikuri, pajudi is vietos ir kokiai sekundei regis kaip kad kas rankini uztrauktu.. palaikytu kokia sekunde ir atleistu. Ir vel traukia. Ir kokiu 3 sek begyje vel toksai pristabdymas pasikartoja... Tai jis buna dar nepersimetus antrai pavarai.. Tai kokioj trecioj pavaroj. Kaune jau isvazinejau daug servisu.. Darytos gal 6 ar 7 diagnostikos.. Tame tarpe ir TMT servise ir aleksoto Bosch servisiuke.. Tiesa pirma karta rado lemda zondo klaidu. Pasikeiciau. Nedingo. Bosch servise pasijunge pamate, kad lemda nesusijunges, bet kompas klaidu nefiksuoja. Kai uzkaitino varikli iki 96 laipsniu, tada lemda metesi... Tai prisijungia, tai atsijungia... Nutariau dar karta pasikeist. Si karta kainavo 460lt su garantija... Bet oziukas nedingo. Kreipiausi as dar pas juos... Matavo CO, gazavo... Paliko pastovet.. Vel uzkure, vel visaip pasijunge ziurinejo - nu anei jokiu klaideliu.. Priejo isvada kad greiciu deze.. Meistras maike plesosi, kad variklis geras, nes nemato jokiu klaidu... Greiciu deziu meisteriai (tiek klebonisky, tiek aleksote algirdo 13) nieko nepasako.. Sako kaip ne dezes gedimas... Juolab, kad neseniai pastovejusia uzkuriau ir sildziausi - ir nereikejo ilgai laukti, kai susvyravo apsukos... Nikrito, vos neuzgeso, pasitrukciojo ir vel normaliai dirba.. jau pritrukau minciu kas gali buti... Kartais pabandau pastovejusia uzkurti, rankena i "D" padeti, stipriai spaust stabdi ir spustelt gaza.. Laikant tolygiai 2000 rpm kartais susipurto ir prigesta variklis, bet ne visada... Po to vaziuojant jokiu tokiu sposu nejuntama... Gal kas su tuo esat susidures, gal kazkas panasaus nutike, gal siaip turite ideju i ka reiktu atkreip demesi ir kas tai per pokstas? Beje jungesi ir prie greiciu dezes - jokiu klaidu nemato... Kazkaip keist varikli... Po to deze nesinori, kad issiaiskint kame gedimas (dezej ar variklyje).


StandartinėParašytas: 29 Gru 2005, 18:30 
  
 
 
Vat kazkas kaip ir panasu... Kuro siurbliuko neziurejau, nes dar net nezinau kaip patikrint.. Bet filtriuka servise keitem. Bet ar taip netrukciotu ir ant salto variklio?


StandartinėParašytas: 29 Gru 2005, 18:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.04
Amžius:
34
Pranešimai:
382
Miestas:
Lietuva
Skype:
FAnkis_
pas mus galima sakyti ant tokio pacio motoro buvo toks posktas : netrauke visai , ant mazu sukiu motoras ne kaip dirbo , ant kompo pastatem rado VANOS`o klaidu kazka ten sutvarke lyg ir viskas ciki turetu buti , bet vel tas pats , poto paaiskejo kad uzsikimsus dusle ar kas ten , neismeta ismetamuju duju , katalizatoriu ispjovem ir viskas kaip ranka nuime, bet pas mus prie pvz 3000 apsuku motoro garzas buvo kaip seniau prie 6000 nebudavo ... :roll: nemanau kad pas tave sita beda , bet .....

_________________
BMW - One Of The Best Cars In The World.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2005, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.28
Amžius:
44
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas-Vilnius
labai sunku kazka komentuoti, nes viskas butu tik spelioniu lygyje. Ar bandei pas Sauliu Robidalyje diagnostika daryti ? Zmogus turi galva, pabandyti vertetu, bent jau man kazkada padejo :roll:


StandartinėParašytas: 29 Gru 2005, 19:43 
  
 
 
Na nebuvau Pas Sauliu.. Tiesa sakan ir nezinau kur rasti. As va niekaip nerandu meistro, kuris rimtai uzsiimtu. Juk diagnostika nieko neparodo. Tiksliau parodo, kad viskas idealiai, tad jei elementaria kompiuterine variklio diagnostika, tai kazi ar ka ras. Labai noreciau kamnors ja palikt ir kad kas ja apziuretu kaip nuosava.. Deje visi labai uzsieme ir neturi laiko.. Bet manau niekas krustis nenori :wink:
O katalizatoriu manau po nauju reikes ismest... Vistiek ateis jam laikas ir reikes keist rezonatoriais... Gal ir pades :roll:

Beje... Dar klausimelis.. Vakar netycia apie tai pokalbis issirutuliavo su tokiu elektronikos zinovu... Jis specializuojasi kompiuteriu, delninuku taisyme, programu nulauzimuose, zodziu nepigiai apmokamas elektronikas. Jis nusiteikes manyt, kad tai oro srauto matuokle - nors kompas ir nerodo klaidu... man aiskina, kad kompas fiksuoja tik ja pacia, bet jei ji duoda klaidingus parametrus, tai tada jis jis tik kitaip skaiciuoja kuro padavimo lenteles :shock: Ka apie tai manot?
Dar pasiule pavazinejus, esant siltam varikliui atjungti akuma 15- 20min (nuresetint) ir prijungus pavazinet, kad vel is naujo pasiskaiciuotu kas kaip.. Kaip manot, verta taip zaisti? Nes siaip dabar kuro sanaudos 17l mieste ramiam rezime :-k


StandartinėParašytas: 30 Gru 2005, 09:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
169
Miestas:
Viena, Austrija
Automobiliai:
E61 530D LCI A-Sport M-Package
ex E34 M50B25 '90
Atliekamos diagnostikos (prisijungiant prie kompo) dar neparodo ar tikrai viskas gerai, butu gerai patikrinti pilna diagnostika.
Kaip kazkas minejo gali buti problema su kuro misinio padavimu.
Nuvaryk i servisa kur tau pamatuotu sukialiama kuro slegi pries slegio reguliatoriu ir po. Dabar neatsimenu koks ten turi buti skaicius.
Be to paziurek visas oro padavimo slangas. Geriausia butu issiardyti visa isiurbimo trakta ir labai idemiai patikrinti visas tarpines ir slangas (ypac einancia i laisvos eigu reguliatoriu, nes iki kazkuriu metu ten buvo dedama slanga, kuria BMW savo TIS'e rekomendavo pakeisti i nauja, del nepatvarumo).

as itarciau dar ir lembda zondo laidus iki pacio kompo arba netgi pabandyti pakeisti kompa (pats minejai kad servise kartais nematydavo zondo reiksmiu)
as karta buvau pamirses pajungti zonda tai problema buvo tokia pati, vaziuoji vaziuoji ir prie kokiu 2000rpm o kartais ir daugiau atrodo kad kazkas sugriebia uz galo ir laiko :) (va tada ir prisiminiau kad zondo nepajungiau).
Pas mane dar buvo taip kad lembda zondas klaidos nerode, bet parametrai budavo i "pievas" (rodomus zondo parametrus man tikrino pasijunge prie duju kompo, nes pas mane dujos, ten labai akivaizdziai buvo matyti didelis zondo velavimas) ir masina oziuodavosi, nu bet pakeitus zonda problemos dingo.


StandartinėParašytas: 30 Gru 2005, 09:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
169
Miestas:
Viena, Austrija
Automobiliai:
E61 530D LCI A-Sport M-Package
ex E34 M50B25 '90
Marelis rašė:
Beje... Dar klausimelis.. Vakar netycia apie tai pokalbis issirutuliavo su tokiu elektronikos zinovu... Jis specializuojasi kompiuteriu, delninuku taisyme, programu nulauzimuose, zodziu nepigiai apmokamas elektronikas. Jis nusiteikes manyt, kad tai oro srauto matuokle - nors kompas ir nerodo klaidu... man aiskina, kad kompas fiksuoja tik ja pacia, bet jei ji duoda klaidingus parametrus, tai tada jis jis tik kitaip skaiciuoja kuro padavimo lenteles :shock: Ka apie tai manot?
Dar pasiule pavazinejus, esant siltam varikliui atjungti akuma 15- 20min (nuresetint) ir prijungus pavazinet, kad vel is naujo pasiskaiciuotu kas kaip.. Kaip manot, verta taip zaisti? Nes siaip dabar kuro sanaudos 17l mieste ramiam rezime :-k


Pilnai gali buti ir oro srauto matuokle. geriausias variantas susirasti koki draugeli ar gal kas nors is cia esanciu kaunieciu padetu ir pasikeisti tomis matuoklemis. Manau kad tai pats paprasciausias budas patikrinti.
Be to reiketu patikrinti ir visus temperaturu daviklius, tai geriausia padaryti su testeriu. Kazkur yra lentele (gal autodata) apie ivairias reiksmasi prie ivairiu temperaturu.

Atrodo tokie pasiulymai gal ir nieko verti, bet kai turejau problemu tai tada isnevilties bandziau jau net ir maziausiai itiketinus variantus :)


Paskutinį kartą redagavo Renis 30 Gru 2005, 10:03. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 30 Gru 2005, 10:01 
  
 
 
Va, va, va... Mano busena panasi... Jau karta meginau pardavineti.. Apziurejo zmogus, sutarem, kad po pirmadienio paskambins (veiksmas vyko sekmadienio popiete). Antradieni meldziausi, kad taip neivyktu, nes supratau, kad prisirisau jau perstipriai prie savo mazylio.. Ir nepaskambino :) Beje nupirkt pavyko tik 92.000 km nubegusi.. Vienas savininkas 1939 gimimo... Hansas sukarpe teises, kai bande medicinine pereiti... Labai smagiai rieda.
Dabar kaip sakant dekui uz patarimus - isiziebe nauja viltis. Bent jau zinau, ka galesiu dar bandyt krapstyt.


StandartinėParašytas: 30 Gru 2005, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.19
Amžius:
46
Pranešimai:
465
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E46 BMW 320d
fricas rašė:

Bobučių pasakos apie senukus su BMW. Pas mane tai bobutė 100 metų senumo garaže visą laiką laikė :) .

Tai jūs kaip ir bendraamžiai su ja. :lol:

_________________
BMW 520 E34 (BUVO)
BMW 535 E34 (BUVO)
BMW 318IS E36 COUPE (BUVO)
Alpina B10 3.5 E34 (BUVO)
BMW 740 E38 (BUVO)
BMW 530D E39 (BUVO)
BMW 320d (YRA)


StandartinėParašytas: 30 Gru 2005, 16:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.28
Amžius:
44
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas-Vilnius
Marelis rašė:
Na nebuvau Pas Sauliu.. Tiesa sakan ir nezinau kur rasti.


Robidalis yra servisas prie Urmo bazes ziedo. Man ten rado, kad durniuoja oro srauto matuokles isiurbiamo oro daviklis - reikia keisti visa matuokle (ant salto variklio dinginedavo galia, kaip ir pas tave). Jei gedimas labai nestandartinis ir uzsleptas tada sunku, bet gal bent ant kelio uzves. Viskas priklauso ne nuo diagnostinio kompo krutumo, o nuo meistro intelekto.
Siaip labai rekomenduociau ir pas Audriu nuvaryti (Vilnius, Sietyno 8), bet pas ji eiles dideles ir is Kauno nepatogu.


StandartinėParašytas: 30 Gru 2005, 18:27 
  
 
 
Ania?! Tai jei rado, gal ir man reikes pameginti dar karteli... Kaip sako karta pabandes - negali sustoti :) Tuoj gali tapti iprociu rodyti meistram :lol: O ten reikia uzsisakineti laika, ar laisviau su apziura?


StandartinėParašytas: 02 Sau 2006, 18:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.16
Amžius:
51
Pranešimai:
48
Automobiliai:
E39 530d 98´
Dar gali buti laisvos eigos voztuvas, jo gedimu irgi jokie kompai nemato. Diagnostika kaip ir oro srauto matuoklio-idedi kita ir ziuri ar padeda. Bet kuriam srote gali susitart kad duotu dienai kitai, priduosi atgal vyram ant alaus palikes jei problema ne ten.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery